İslami Oteller
Alternatif Tatil Merkezleri bilgi edinme merkezi... İçkisiz, diskosuz ve tesettürlü hanımlara uygun imkanları olan aile otelleri ve tatil köyleri hakkında aradığınız bütün güncel bilgiler...

Yeni Meltem Tatil Köyü Çeşme

Daha çok dindar aileler için hizmet veren Yeni Meltem Tatil köyüden bayanlara özel yüzme havuzu ve plajı vardır.

Yeni Meltem Tatil Köyü'nde neler var?

Animasyon, açık havuz, çocuk havuzu, şark köşesi, plaj, bahçe, oyun salonu, bay bayan mescit, kafeterya, market, çocuk parkı, bayanlara ayrı plaj, bayanlara ayrı havuz, internet, tv salonu, otopark, yürüyüş alanı, restoran, kasa, sağlık hizmeti

Odalarda neler var?

Balkon, banyo/duş, telefon, duşa kabin, internet, zemin halı, minibar, televizyon, uydu tv, saç kurutma, split klima, oda servisi

Yeni Meltem'de neler yapabilirsiniz?

Arkadaşınızla masa tenisi, satranç, langırt, tavla-dama, bilardo oyanayabilirsiniz. Wireless internet hizmeti mevcut.

Yeni meltem tatil köyü nerede?

Çeşmeye 9 km Adnan Menderes Havaalanı'na ve şehir merkezine 90 km mesafede'dir.

Adres: Pamukova mevkiinde çiftlikköyde bulunmaktadır.

Diğer İslami Tatil Köyleri

Körfez Tatil Köyü

50 yorum

Adsız dedi ki...

3-4 sene önce arkadaşımla gitmiştik ve çok memnun kaldım..o dönemde bizlere uygun okdr otel yoktu ama şuan bakıyorum bir sürü yer olmasına rağmen onun statusunde ,rahatlığında yer yok ..bir bayanın rahat edebileceği ..eviniz gibi hissedebileceğiniz rahatlıkta..
hem ruhunuz dinlensin hem bedeniniz..hülasası kesinlikle tavsiye ediyorum..
bu arada tatil köyü sahibine havuzu biraz daha büyütürseniz 1 numara ...

1 Temmuz 2008 07:08
Adsız dedi ki...

arkadaşa katılıyorum, gerçekten bir bayanın rahat edebileciği yerlerden biri. arazi büyük ve ağaçlıklı. denizi taşlı ama temiz. suni kumsal yapmışlar güneşlenmek için o bile bi rahatlık. ayrıca bana göre en eğlenceli kısmı akşamları bayanlara özel eğlentinin olması stres atmak için süper bir organizasyon.
Ancak, fiyatı Euro üzerinden biraz pahalı..

2 Temmuz 2008 03:54
Adsız dedi ki...

evet havuzu çok küçük kesinlikle büyütülmesi lazım. ayrıca çocuk havuzu var ama içi boş. çocuklarla büyükler aynı havuza giriyor.

2 Temmuz 2008 04:00

200de gittim yemekler muhteşemdi açık büfe akşam eğlencesi erkekler girmiyor dahada güzel denizi taşlı erkek havuzuna adamın biri bebeğini beziyle sokmuştu o kötü genelde bayanlara yönelik geldi bana olumlu olumsuzları yazdım olumlu daha fazla

3 Temmuz 2008 03:27
Adsız dedi ki...

neden türk parasıyla çalışmıyorsunuz merak ediyorum.

11 Temmuz 2008 14:03

benim annemde çok merak adiyor neden euro

15 Temmuz 2008 13:25
Adsız dedi ki...

MUHAFAZAKAR BAYANLARIN ÇOK RAHAT EDEBİLECEĞİ TEMİZ BİR YER , BİZ 3 KEZ GİTTİK GERÇEKTEN ÇOK RAHAT ETTİK, HERŞEYDEN ÖNCE TEMİZ,HERGÜN ODALAR TEMİZLENİYOR,KLİMALAR ÇALIŞIYOR,EVET LÜKS DEĞİL AMA ÇOK KEYİFLİ,HUZURLU,RAHAT BİR YER.YEMEKLERİ ÇOK GÜZZEL VE ÇEŞİTLİ.BAYANLAR HAVUZU KÜÇÜK . ÇOCUKLU AİLELER İÇİN SÜPER,BİZ OĞLUMUZ 2 VE 4 YAŞINDA İKEN GİTTİK, BIRAKIYORSUNUZ VE MERAK ETMİYORSUNUZ...İNANILMAZ DEĞİL Mİ....

18 Temmuz 2008 02:57

ya evet neden euro nedenn?

19 Temmuz 2008 03:13
Adsız dedi ki...

Bu piyasadaki en eski belki de ilk tesis
Halen (Caprice ve Şan inn Paradise istisna, buraları daha göremedim)burayı geçen bir tesis yok sanıyorum

Buraya balayında gitmiştik (1999), sonra arkadaşlarımla (2001), bacanağımla ve en son geçen sene (2007) 3 aile gittik, kısmetse bu sene de gitmeyi düşünüyorum.

Doğal bir avantaji var, her yer yeşil, 2 katlı küçük binalardaki odalarda kalıyorsunuz. Tek katlı hoş bir mescidi var, namazın akabinde herkes gittikten sonra orada çekirdek yiyip kafanızı bile dinleyebilirsiniz.

Eskiden yarım pansiyondu, temizlik konusunda da biraz zayıftı, fakat şimdi tam pansiyona çevirdiler ve temizlik için de daima elemanları var ve çok temiz.

Plajı suni olarak yapılmış, bayağı güzel, denizi taşlık fakat temiz. Ama Çeşme'nin günü gününe uymaz, bazen dalgalı olduğundan yosunlu da olabiliyor.

İnsanlar güleryüzlü, tavsiye ederim

1 Ağustos 2008 05:16
Adsız dedi ki...

Bayanlar icin düsünülmüs cok güzel bir yer yemekler muntazam ben Sahsen memnun kaldim bir daha gitmek isterim

10 Ağustos 2008 08:46

tatilimizin ilk gününden ayrıldığımız güne kadar çok memnun kaldık ve hiçbir problemle karşılaşmadık.Yemek konusundaki yapılan yetersiz olduğuna ve tekrar istenildiğinde asık suratlı davranıldığı konusuna kesinlikle katılmıyorum.Aksine yemekler çok bol ve lezzetli idi.Tekrar istenildiği takdirde güleryüzle servis yapılıyordu. Öğle yemeklerinde taş fırında pişirilen pidelerin tadına doyamadık.6 yaşındaki oğlum "anne bunun tarifini iste,çok güzel"dedi ve hergün bol bol yedi.Bu sene ilk kez gittik ve çok memnun kaldık. Animatörler bizimle çok ilgilendiler.Yarışmalar,havuz cimnastiği,step,aorobik gibi aktivitelerle havuz başında hiç canımız sıkılmadı.Çok güleryüzlü idiler.Bir hafta boyunca hiç canımız sıkılmadı.İnşallah seneye tekrar gitmek nasip olur.ESEN DİKEN

16 Ağustos 2008 12:49
Adsız dedi ki...

biz 2000 senesinde gittik yat deyip bize kayık gösterdiler ama yinede süperdi 2009yılında yani şimdi gidiyoruz her şey süperdi her kese tavsiye edebiliriz hadi hep beraber meltem otele

12 Mart 2009 14:27

biz 3 kez gittik temiz, sakin , çocuklu aileler için süper ama maalesef erken yaşta çocuk için ücret alıyorlar .

27 Mart 2009 05:02
Adsız dedi ki...

ben ilk defa islami bir otele gidicem.yardımcı olurmusunuz.başka tavsiye edbileceğiniz bir yer varmı.sakin doğayla iç içe bir oertam istiyorum.

5 Nisan 2009 04:31
isimsiz dedi ki...

arkadaşlar fiyatlar çok yüksek, islami otel sahipleri lütfen biraz daha makul fiyat verin:))

4 Haziran 2009 06:51
musa dedi ki...
Hrn dedi ki...

merhabalar yorumlarınız için teşekkürler bende balayı için gitmek istiyorum eşim kapalı onun rahat edeceği bir yer istiyorum bu otel güzel gibi ancak havaların bunaltıcı olacagını üşünürsek ben altınoluk gibi bir er düşünüyorum burasi haricinde altınolukta bildiğiniz bir otel var mı acaba

23 Haziran 2009 16:54
Adsız dedi ki...

ya biride bu otelin ne zamana kadar açık olduğunu söylerse i olur biz ekimde balayına gitmek istiyoruzda yöneticelerden cevap bekliyoruz

24 Haziran 2009 07:07

altınoluka gidecek arkadaş beyza otele gitme ben gittim plaj a eşin giremez girsede rahat edemez plaj çakıl ve taş havuz iyi değil paran varsa caprice veya bera yı tavsiye ederim meltem tatil köyüne gitmek daha nasip olmadı gidersen tatil köyü yakınında altınkum plajını övüyorlar

30 Haziran 2009 08:17

fiyatları nerden öğrenicem arkadaşlar

8 Temmuz 2009 08:34

Fiayatları 120- 130 ve 140 TL
2009 yaz sezonu fiyatları. Fiyatı değiştiren faktörler sadece restaurant havuz ve denize olan mesafe.. tatil köyünün kendi sitesinden detaylı resimlerine bakabilirsiniz. Lüx bir yer değil, ama çocuğu olanların çok rahat edebileceği yeşillikler içinde 2 şer katlı evleri olan geniş bir araziye kurulmuş hoş bir tatil alternatifi olabilir...

8 Temmuz 2009 14:31
Adsız dedi ki...

2007 temmuz'da gittik.iyi yat turu kötüydü.gece bayanlara eğlence hoş ama türkiyedekilerin pek haberi yok.Genelde yurtdışından insanlar vardı.yemek çeşitli ve güzeldin.ikindi çayıda iyi düşünülmüş.Ama gece 8'den sonra sıcak su yerine soğuk duş vardı!EEEE birazda o fiyatlara orası pahalı dedik.Araba olmayınca zor!daha iyi olabilir.Aktivasyonlar daha çok çocuklara yönelik!
gül.nur sakarya

13 Temmuz 2009 06:22
Adsız dedi ki...

Ben bir hafta önce oradan Yeni Meltem Tatil köyünden geldim yani 04.07.09 - 11.07.09 arası oradaydım çocuklar için güzeldi kreş yoktu ama küçük bir çocuk evi var büyük çocuklar bırakılabiliyor biz lale evlerindeydik üst kattaydık ama odayı beğenmedik oda küçük,banyo biçimsiz ve küçük,ayrıca oda karanlık önünde büyük ağaçlar olduğundan deniz görmüyor Lale evlerini isteyenler bence alt katı seçmeli biz restorana havuza denize ve çocuk parkına yakın diye Lale evlerinden seçtik.Bayların havuzu büyük güzeldi ama bayanlar havuzu çok küçük bayanlar havuzunun yanındaki çocuk havuzuda çok küçük ve soğuktu.Havuz ve deniz kenarında sıcak sulu duş yoktu buz gibi suyla duş almak zorundasınız.Özellikle çocuklarım için biraz sıkıntı oldu.Yemekleri çok güzel ama aşçılar çok cimri davranıyor ve tekrar istediğinizde surat yapıyor (özellikle bir tanesi).Ama yemeklerindeki lezzet Caprıce te yoktu itiraf etmeliyim.Birde bize ters gelen çıkış saatleri konusundaki katı tutumları idi odayı 11:00 de boşaltmamız istendi biz feribot nedeni ile 14:00 te çıkmak zorundaydık ama anlatamadık yani dönüş günümüzde havuzdan ve denizden faydalanamadan öğle yemeğini yiyip parkta saat 14:00 e kadar oyalandık ve otelden ayrıldık.Bence diğer otellerde olduğu gibi bu konuda biraz daha esnek olmalılar.İşletmenin birkaç tutumu dışında mekan, yemekler ,deniz iyiydi.

16 Temmuz 2009 01:25
s dedi ki...

biz yeni geldik odamızda çıkan fare ve büyük örümcekler tam bi fıyaskoydudenizi çok pisti ve yemekleri çok ağırdı internettekigörüntülere aldanmayın biz ona aldandık açıkcası aldıkları para oraya çok geçensene izmir çeşmede meltem tatil köyüne gittik ve çok memnun kaldık uzak ama verdiğiniz paraya değerasude için söyleyeceğim tek güzel şey çocuk havuzunun büyük havuzuna yakın olması onun dışında yukarıdaki övülcek hiç güzel bi yanı yok tabi hem yakın hemde islami olduğu için tercih ediliyosa o ayrı

1 Ağustos 2009 11:56
AYHAN dedi ki...

1999 yıLINDA GİTTİK DUŞTAN DENİZ SUYU AKIYORDU ODALARDAKİ SESLER BİRBİRİNE KARISIYODU YEMEKLER ÇOK ZAYIFTI KISACA VASATTI SUANDA NASIL BİLEMEM SAYGILAR

27 Eylül 2009 14:24

gidince gönderecem

29 Eylül 2009 13:58

bu otel için bir şey diyemem gitmedim fakat ben alanyada başka bir otele gitmiştim bu sene denizi çok kayalık alanya sahilinin onun için sırtımı kayaya vurmuştum:( tavsiye etmem

1 Ekim 2009 06:48
Adsız dedi ki...

2009 temmuz tatilimi 2 çocuğum ve eşim ile birlikte meltem tatil köyünde yaptık. Tesettürlü eşim ve namaz kılan benim için uygun bir yer ancak, ilgi sıfır... Sahiplerinin ve işletmede çalışanların tesettürle uzaktan yakından alakası olmadığından ayar tutmuyor. Deniz mükemmel ancak taşlık olduğundan çocuklar faydalanamıyor, erkekler havuzu kendi haline bırakılmış. Velhasıl aldıkları parayı haketmiyorlar...

26 Ekim 2009 07:46
Ali S. dedi ki...

Merak ettiğim tek şey.Böyle bir tesisi acaba hangimiz hayır amaçlı açar ki.Lütfen yazdıklarımız bazı şeyler belki de çoğu insanın ekmeğine mal oluyor.İşin tabiki ticari yönüde var.Ben şahsen aradım konuştum sahibi ile ,saolsun çok efendi bir bey.50 dönümlük bir arazi ve burasını bizlere hizmet etsin diye açmış.Peki soruyorum size ülkemizde kaç tane burasıgibibir mekan var.
Biz grup olarak her sene kalıyoruz ve kalmaya devam edeceğiz.Yemekleri personeli odaları herseyiyle şirin.

22 Ocak 2010 09:39
no name dedi ki...

" Sahiplerinin ve işletmede çalışanların tesettürle uzaktan yakından alakası olmadığından ayar tutmuyor"demis yukarida bir kisi.iste bu tarz kisiler geldigi icin oteli tavsiye etmiyorum.otelde sort giyen kizlari sikayet etmislerdi benim zamaninmda.ben de sort giyiyordum fakat bana bisey diyememislerdi.herkes istedigini giyer.tesetturle alakasi olmamasindan sanane ki?begenmiyorsan gelme.

31 Ocak 2010 11:46
Adsız dedi ki...

bizde bu sene bu tatil köyünü gitmeyi düsünüyoruz. ama sitelerindeki resimlerde bayanlarin plaji nasil pek belli olmuyo.. acaba gercekten hic kimsenin görmeyecegi sekildemi? eger gidenler bana bunun hakkinda bilgi verirse cok memnun olurum

16 Mart 2010 03:55
nesrin bozkurt dedi ki...

ben 3 kere gittim hem eşimle hemde bayan arkadaşlarımla maddi durumum el verirse gene gitmeyi düşünüyorum inş.arılar dışında herşey güzel olumsuz bir kaç şey oldu ama söylediğimizde yaptılar.eskişehirden sevgiler

29 Nisan 2010 15:10
Adsız dedi ki...

yukarıdaki yorumların çoğunu okudum.hiç bir söz bu kadar komik olamazdı sanırım. meltem tatil köyü evet daha çok kapalı bayanlara hitap eden bi yer. fakat orada kapalı olmayan bayanlarda yani müşterilerde var. neden çalışanların baş örtüsü takmadığını eleştiriyorsunuzki. meltemtatilköyü tesettürlü bi yer değildirr.ilk önce bunu kavramak lazım. islami bir hoteldir. daha çok kapalı bayanların rahat edebilmesi için böle biryer yapılmış. kapalı ve açık bayanların gayet rahat edebileceği bir yer. çalışanların tesettür takmamasını eleştiren kişiye soruyorum. ozaman açık gelen müşterilerdemi girmesin siz öle istiyorsunuz die. çok saçma şu devirde. meltemden daha rahat bir yer bulursanız haber verin lütfen .yada siz öle bir yer kurun sadeceeeeeeeeee kapalı bayan müşteriler ve kapalı bayan çalışan olarak siz böle bir yer kurun.

oradaki çalışanlar yazık bizi memnun etmek için devamlı geziniolar bi isteğimiz varmı yokmu soruyolar. daha neyapsınlar. gerçekten sizi çok ayıplıyorum o kelimeyi söyleyen kişi.

20 Mayıs 2010 06:03
Adsız dedi ki...

Temmuzda gitmeyi düşünüyoruz.Peki şimdi yazın HAZİRAN Ayında gidenler...ALO ORDAMISINIZ ŞŞŞŞŞŞ .....SİZLERE SÖYLÜYORUM....!

27 Mayıs 2010 13:58
süleyman dedi ki...

bende 2008 yazında gittim. bayanların rahat edebileceği bir yer. bayan havuzu kesinlikle dışarıdan görünmüyor. erkekler kendi arasında aktivasyon yaparsa eğlenir ama özel bir faaliyet yok. eksikleri veya eleştireceğim konular.
öncelikle fiyatlar çok yüksek daha makul olmalı. bu sene gitmek istiyorum ama fiyatından dolayı gidemeyeceğim. çünkü tad alabilmek için en az 5-6 gün kalmalısınız.
ikincisi nargile yok bu bence denize karşı özellikle erkeklerin çok zevk alarak yapacağı bir eylem olurdu.

sonuç olarak ailenizle güvenerek gideceğiniz bir yer tabi maddi sınırlarınız yoksa.

23 Haziran 2010 15:22
nisanci dedi ki...

Selamlar, 1999-2005 yılları arasında her yaz bir haftamızı Yeni Meltem Tatil Köyünde geçirdik. Her sene biraz daha güzelleştirdiler. Tesis sahibi Şerafettin Bey ve Muhterem Alman Yengemizin elinde cennetten küçük bir parça gibi bir yer olmuş. Burada samimiyet, temizlik, saf doğa, huzur, küçük ama tertemiz deniz, mis gibi bir hava, süper kalite ve çeşitli yiyecekler var. Gitmeden kıymeti anlaşılamaz. Orayı çok özledim Tam 5 senedir gidemiyoruz ama hep kalbimizde, unutamıyoruz.

17 Temmuz 2010 01:33
kenan dedi ki...

ciddi bir fare sorunu olduğunu eşim anlatmıştı. havuzda fare görmüş.. bu tarz başka otel olmadığı için fiyatları çok yüksek tutup hizmet kalitesini düşük veriyorlar.. nasıl olsa başı kapalı müslümanlar bize mahkum hesabı.. bence burya giden herkes verdiği paranın hakkını talep etsin.. kenan inceli

10 Ağustos 2010 15:58
Adsız dedi ki...

arkadaslar nisan ayında balayına gidilirmi buraya bana yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

2 Ocak 2011 14:12

Evet arkadaşlar,bende nisan ayında balayı için düşünüyorum.Lütfen yorumlarınızı yazın.Balayı için uygun bir otelmidir?

25 Ocak 2011 05:02
fatih dedi ki...

gidilmez çünkü kapalı

2 Şubat 2011 13:23

Merhaba bayanlara özel deniz imkanı olan başka bir yer varmı acaba ben sadece burasını biliyorum da ???

9 Şubat 2011 04:57
Adsız dedi ki...

sahtekarlık yapıp müşterileri kandırmaya kalkıyorlar,internette yazan fiyatlar biranda yüzde elli artıyor.bir gün önce verdikleri fiyatlar birgün sonrayı tutmuyor.müslümanı sömürme politikası fazlasıyla geçerli.

15 Haziran 2011 09:36

bu güler yüzlü personeli ve bu içerikteki bir tatil köyü ender bulunuyor...girerken resepsiyondaki güler yüzlü karşılama çıkana kadar devam ediyor...4 senedir geliyorum ve çok memnunum...HERKESE TAVSİYE EDERİM:)

16 Haziran 2011 00:06
Adsız dedi ki...

parası olan gelsin kardeşim !!!
ailecek tatil için melteme geldim aynı anda başka bir müşteri giriş yapıyordu şahit olduklarım beni kahretti,
adam ailecek (5 kişiler)pazarlık yapıyorlar karısı oğlu kendisi sanki oteli satın alacaklar yok çocuklardan almayın yok biz memuruz yok paramız bu kadar ya bırakın bunları tatile gidebilecek gücün varsa git yoksa memleketinde geçir.
açıkçası acıdım işletmecilerine ve o ailenin yemekte yaptığı israfı gavur yapmaz insanlarda terbiye sıfır yani tesis on numara hanım denize rahatça giriyor çocuklar desen aynı biz beyler mescitte bahçede restoranda vakit geçiriyoruz. kesinlikle tavsiye ediyorum deneyin ve farkı görün.islami tatil köyü istiyorsan tam adresi ha ucuz biryer arıyorsan yan tarafta ionia var kalite meltemin yarısı fiyatıda uygun.
yukarıdaki yorumları okudumda yeminle söylüyorum o indirimi alamayan veya ödemede sıkıntı yapan şahıslar yazmıştır hepsini aşağılık kompleksi 7 sinde neyse 70 indede değişmez .
saygılarımla kazım k

12 Ekim 2011 01:47
Adsız dedi ki...

Fiyatlar çok uçmuş yaa erekn rezervazyon olunca oda tam yazın başı deniz soğuk oluyorr neden bu kadar pahalı anlamıyorumm buna çözüm bulunulmalıı diğer zamanlrda yazın sıcak günlerindeki fiyatlar gercekten çok uçmuş hemde çoook...

24 Ocak 2012 23:50

arkadaslar gecen sene gittim hic memnun kalmadim havuz haric eglencek hic bir sey yok yemekler kokmustu fiyatlardesen ucmus bu fiyata baska yerlerde daha guzel tatil yapabirsiniz

22 Şubat 2012 11:21
Adsız dedi ki...

biz geçen yaz gittik ... deniz süper ama bayanlar plajı çokkkk küçük ve deniz kayalı dalgalı bayanlar tarafında ama yarım gün kulladığımız plaj süper böyle yerlerin bayanlara önem göstermesi gerekli çünkü böyle yerlere bayanlariçin para veriliyor erkekler nerde olsa giriyolar plaja erkekler sadece 4 5 kişi geliyor çoğu havuzda yemekler gr.ile dağıtılıyor adam başı dağıtım var israf felan olmuyo olmasında ama bu parayada bu yemek düzeni olmaz seçenek yok ne verirlerse onu yemek zorundasın oda sineklerden kalırsa odalar avuç içi kadar melteme sadece deniz için gidilir denizide birkaç saat kullanıcaksan biz meltemin adını değiştirdik bundan sonra VARYEMEZ AMCANIN YERİ dir ismi bizim içinnn

21 Haziran 2012 11:21

az önceki yoruma ek olarak en önemli şeyi unuttum çalışanlar olağanüstüydü muhteşem iyidiler hepsine çok teşekkür ederiz VARYEMEZ AMCAMIN TATİLKÖYÜNE SELAMLAR HERŞEYE RAĞMEN ÇOK DA GÜZEL DOSTLUKLAR EDİNDİK

21 Haziran 2012 11:25

Girdiğimiz gün çıktık.

27 Eylül 2012 06:06
Unknown dedi ki...

Eşim denizde rahat etti.ben çocuklarımla vakit geçirdim.
yemekler gayet iyiydi 1 hafta kaldık 2 kez çipura balık ızgara yedik ( not alabalık değil orjinal çeşme çuprasıydı ) işine gelmeyen gitsin başka yerlere ben meltemde mutluyum. Herşeyiyle tatmin edici