İslami Oteller
Alternatif Tatil Merkezleri bilgi edinme merkezi... İçkisiz, diskosuz ve tesettürlü hanımlara uygun imkanları olan aile otelleri ve tatil köyleri hakkında aradığınız bütün güncel bilgiler...

Önemli Hisar Otel Bodrum

Bodrum'da ilk tesettür otel açıldı. 10 yıldır Bordum'da hizmet veren Hisar Otel bu yıl tesettür otele dönüştürüldü. İki havuzundan birinin etrafı çevirilerek bayanlara tahsis edilen otelde bundan sonra alkollü içki de bulunmayacak. İngiltere'de yaşayan işadamı Necip Önemli 98 yılında Bordum'un Bitez beldesinde denize sıfır olarak yaptığı 120 odalı 2 yıldızlı otel 3. yıldızı almak için başvuruda bulunmuş.

20 yorum

ByBLiS dedi ki...

bu otelde kalmış hiç kimse yok mu? bu yaz gitmeyi planlıyoruz ama bodrumdaki 2 otel arasında kararsız kaldık.. gidenler yorum yaparsa sevinirim.. selam ve dua ile..

2 Haziran 2009 14:50
Adsız dedi ki...

bende yorum yapılmasını bekleyenlerdenim lütfen giden biri varsa yazsın nasıl temizmi? bi türlü karar veremedikl muhafazakar oteller in hepsi çok pahalı yaaa....

4 Haziran 2009 15:28

ben geçen yıl gittim,ilk başta hayal kırıklığına uğradım ama sonra alıştım:)oteli bir aile işletiyor kendileri de kalıyor,yemekler az ama lezzetliydi.çalışanlar deneyimsiz ama samimilerdi.siz çağırınca odaları temizliyorlar.odaları çok küçük ve karanlık.kendilerine ait sahilleri yok,halk plajına gidersenizde bayağı bir yol katetmeniz gerek.yok havuz bana yeter derseniz bayanlar havuzu güzel.yeni açıldığı için çok sakindi.10 üzerinden 5 verilir ancak.bu yılki hizmetlerini bilmiyorum ama...

14 Haziran 2009 08:17
Adsız dedi ki...

benim en çok merak ettiğim bayanlar havuzunun etrafı pvc ile kapatılmış deniliyor acaba korunaklımı yani güneşlenirken filan dısardan görünüyormu bilen varsa ve bilgi verilirse çok sevinicem...

26 Haziran 2009 13:26

Biz bu sene gittik çok memnun kaldık bayanlar havuzu dışardan gözükmüyor personel çok samimiydi herkeze tavsiye ederiz

29 Haziran 2009 00:38
Adsız dedi ki...

yeni geldim daha. fiyatına göre bu otelden çok şeyler beklemek haksızlık olur. havuzları güzel. bayan havuzu etrafı kapalı çocuklar için orta boyda kaydıraklı, erkek havuzu ise orta boy bir havuz. plajda yeri var ama belediye kumlama yapmadığı için dibi yosunlu. temiz denize ulaşmak için 500 mt yürümek gerekiyor. etrafı temiz gürültü yok sakin. odalar çok büyük değil. biraz daha planlı yapılsa kullanışlı olabilir ama yetersizde değil ne istediğinize bağlı. müşteriyi bağlayan insanların samimiliği. kendileride kabul ediyorlar çok prfesyonel olmadıklarını. yemekleri yenilmeyecek kadar kötü değil. ben yemek seçmediğim için rahat rahat yedim. maddi imkanlarım belli seneye de gitmeyi düşünüyorum. diğerlerine 3 katı para vereceğime güzel bir tatil yaptım. tabi bodrumun nemsiz ve tatlı eser havasınıda duruma eklemek lazım.

29 Haziran 2009 00:51

acaba fiyatı ne kadar bu otelin
hiçbiryerde bulamadım.gidenler biraz fikir verebilir mi
bir yerde 130 diye gördüm.vasat bir otel için biraz pahalı değil mi bu fiyat

4 Temmuz 2009 08:07
Adsız dedi ki...

arkadaşlar ailece 1 hafta bu otelde kaldım ölüdenizi tamamen keşfettim hotelolivegarden işletmecisi rıfatbey ve otel müdürü yılmaz bet süper insan adam gibi adamlar bizi sabahın 7 sinde ölüdenize götürüyorlardı sakin ve huzurlu bir tatil için hotelolive gardeni sizlere öneririm fiyatını öğrenmek isteyen arkadaşlar otel sitesine girebilirler(hotelolivegarden.com)

6 Temmuz 2009 10:33
öznur yasin dedi ki...

arkadaşlar biz bu otelde 1 hafta kaldık ve çok da memnun kaldık. tavsiye ederim sıcak,samimi ve güvenilir bir ortam.yemekler güzel, havuz temiz, hizmet kalitesi iyi,denize girmek isteyenler biraz yürümeli. kafa dinlemek istiyorsanız kesinlikle gidin derim....

15 Aralık 2009 02:54

fiyatı da 130 değil ayrıca. ödeme seçeneğine göre değişiyor 70'ten başlıyor.....

15 Aralık 2009 02:55
Adsız dedi ki...

geçen yıl kaldık en güzel yanı havası gerisi biraz boş. odalar çok küçük ve kullanışsız.kalitesine göre fiyatıda ucuz değil bence.yemekler en azından daha iyi olabilir di.
sırf havası için gidilir

27 Mart 2010 14:26
Adsız dedi ki...

Bizde geçen sene gittik. ilk başta biraz hayal kırıklığı yaşadık fakat daha sonra alıştık. odalar küçüktü banyosu kötüydü. temizliğe siz isterseniz geliyorlardı. yemekleri yetersizdi ve üstelik ağır bir kokusu vardı. çoğu zaman masadan aç kalktık. sahili var deniliyor fakat ordan denize girmeniz mümkün değil. isterseniz halk plajlarına götürüyorlar fakat oda tesettürlü bayanlar için zor oluyor. bayanlar havuzu temiz ve güzeldi. ortam olarakta sıcaktı. biz tatilimize biraz renk katalım diye tekne turuna çıkıp bodrum kalesini gezdik. tabi bunlar içinde ekstradan ücret ödemeniz gerekiyor. Bodrumun güzelliği dışında otelle ilgili beklentiniz çok yüksek olmasın.

31 Mart 2010 01:56
sema dedi ki...

islami demekle islami olunmuyor bayanlar havuzu tepelerdeki villalardan görünüyor restoranda camla kapatılıyor ama çok güvenli değil odalar küçük temizlik yeterli değil yemekler iyi değil haşlama yemeğinden salatalık turşusu çıktı havlular 3 günde bir değişiyor gece havuzbaşında çalışanlardan 3-5 kişi kahvehane misali okey oynuyor ezan saatlerinde müzik kapatılmıyor müdür ve çalışanlar islami anlayışa sahip değil

5 Ağustos 2010 08:47
Alper dedi ki...

merhaba. otelden daha cok kendinizi yazlıkta gibi hissediyorsunuz. Bitez güzel bir sahile ve kücük bir limana sahip. ayrica treking icin 6-7 kilometrelik orman deniz arasi bi yer var.

Otel buyuk bi otel degil. Ama havuzlari konumu manzarasi gayet hoş. Calisanlar cok çok mutasip degil ama cok candanlar. gelenler ortami gayet guvenli ve huzurlu. Bodrum'da tatil dusunuyorsanız tavsiye ederim. Bodrum merkeze 10 dk da bir dolmuslar var. 15 dk suruyor.
Gumbetten yada bitezden tekne turuna cikmayi da unutmayin.

1 Ekim 2010 05:38
Adsız dedi ki...

bu otel diğer otellere göre çok çok iyi diyebilirim. gidin pişman olmazsınız. ama verdiğiniz paraya göre hizmet bekleyin kalkıp da 5 yıldız standartında kalite beklemeyin mütevazi olalım biraz...

20 Nisan 2011 07:04

2011 ağustos ayında 2 aile bu otelde kaldık.1 çeşit ana yemek var ama temiz ve lezzetli.Erkek ve bayan havuzları güzel ve kalabalık değil. Otelin önünde denize girilebilecek sahili yok ama minibüs ile yakın koylara götürüyorlar.Otele 500 mt. mesafede güzel bir sahil var orada denize girilebilir. Odalar ve banyolar tahmin
edemeyeceğiniz kadar küçük ve odalardaki eşyalar eski ve biraz bakımsız. Tatilde mutlak kalite arayanlar için uygun değil ama düşük bütçeli tatil yapacaklar için uygun bir yer.

3 Ağustos 2011 01:36
Adsız dedi ki...

BODRUM BİTEZ DE BULUNAN ÖNEMLİ HİSAR OTEL GAYET GÜZEL. AİLENİZLE GELEBİLECEK ENDER YERLERDEN BİRİ. PERSONELİ GAYET GÜLER YÜZLÜ. PLAJI MÜSBET İNSANLARIN İSTEDİĞİ TARZDA OLUP BAYANLARIN HAŞEMA İLE GİREBİLECEKLERİ YERDİR. AYRICA SERVİSİ, PLAJA GÖTÜRÜP GERİ GETİRİYOR ÜCRETSİZ. YEMEKLERİ VE HAVUZU GAYET GÜZEL. BAYANLAR İÇİN SU KAYDIRAKLI KAPALI HAVUZU MEVCUT. CUMA NAMAZI İÇİN UÇRETSİZ SERVİS KALKIYOR. AYRICA BÜTÜN İÇECEKLER ÜCRETSİZ KOLA SODA GAZOZ MEYVE SUYU VE SICAK İÇECEKLER..... YANLIZ ODALARI KÜÇÜK BEN AİLEMLE GENEL OLARAK MEMNUN KALDIM. GENELDE GELEN İNSANLAR MÜSBET KİŞİLER OLDUĞU İÇİN ORTAMA UYUM SAĞLAMASI DA ÇABUK OLUYO.... BÜTÜN ODALARINDA SECCADE MEVCUT. BÜTÜN ÇALIŞANLARINA TEŞEKÜR EDİYOR SENEYE YİNE 1 HAFTALIĞINA GELMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN

20 Eylül 2011 07:49

Fiyatına göre gayet güzel ve sıcak bir ortam.Çalışanları ve sahipleri çok iyi insanlar.havuzları kesinlikle çok temiz yemekleri de fena değildi.Kısacası tesettürlüler için gayet güzel bir otel.

29 Nisan 2012 10:14
Adsız dedi ki...

Ben Alanya Adenya otelden yeni geldim bence bir araştırın daha yeni yemekler türkiyede tek diyorum tüm tesisler ayrı bu nedenle iki aile gitmek mantikli canınız sikilmaz . daha detay sorularınız için trabzonof@hotmail.com

5 Haziran 2012 01:24

Biz gecen sene gittik tam bir hayal kirikligina ugradik iki gece zoraki kaldiktan sonra otelimizi degistirdik ne odalar ne havuz nede yemek bir otelde olmasi gerektigi gibi degil.... güzel diyenler dogru dürüst bir otelde hic kalmamislar anlasilan hic tavsiye etmiyorum