İslami Oteller
Alternatif Tatil Merkezleri bilgi edinme merkezi... İçkisiz, diskosuz ve tesettürlü hanımlara uygun imkanları olan aile otelleri ve tatil köyleri hakkında aradığınız bütün güncel bilgiler...

İslami Otellerin Fiyatları Anketi Sonuçları

Sitemizde yapmış olduğumuz anket sonuçlandı.
Ankette İslami otellerin fiyatlarını sormuştuk. Toplamda 245 oyun kullanıldığı ankette İslami otellerin pahalı olduğunu düşünenlerin sayısı 139 (%56), normal olduğunu düşünen 56 kişi (%22) çıkmış. Ucuz olduğu yönünde oy kullananların sayısı ise 50 (%20).

Sonuç olarak İslami otellerin PAHALI olduğunu söyleyebiliriz. Bunun iki önemli sebebi var. Birincisi, henüz tesettür oteller arasında rekabet pek fazla yok ve talep sürekli artıyor. İkincisi diğer otellerden daha az hizmet sunuyorlar.

Fiyatların daha makul seviyelere inmesi dileğiyle...

27 yorum

yezdan dedi ki...

gerçekten pahalı olduğunu ve belli bir kesime hitap ettiğini düşünüyorum.

14 Mayıs 2008 12:34
Adsız dedi ki...

evet, bende katiliyorum, rekabet olmali kampanyalar da olmali

11 Haziran 2008 13:11
Adsız dedi ki...

biz tesettürlüler için bu tatil imkanlarını yaratan dindar işadamları acaba düşünmediler mi bizm de diğer insanlar kadar kaliteli ve uygun fiyatta bir tatile ihtiyacımız olduğunu.resmen din sömürüsü olduğuna inanıyorum.Bursa-SAİME

25 Haziran 2009 12:52
Adsız dedi ki...

paranın dini olmazzzzzzz adam senin tesettürünü düşünmüyor cebini düşünüyor

3 Mayıs 2010 03:15
Adsız dedi ki...

Normal bir otelde 15 gün rahat rahat tatil yapacağınız ve daha iyi hizmet alacağınız paraya, bu otellerde maalesef 5 gün ancak kalabilirsiniz. Gerçekten paranın dini yok ama dindarların daha insaflı olması gerekmez mi?

16 Mayıs 2010 04:56
Adsız dedi ki...

bakıyosunuz normal oteller o kadar çok ki ama müslüman bir ülkede muhafazakarların gidebileceği otel sayısı 50 tane bile değil bu otellere bakıyoruz hem pahalı hemde çoğu kendilerini övdüklerinin çok altında. şunu sorucam teseddürlü ailelerin tatil yapma hakkı yokmu. şuanda bana göre kalite bakımından 5-6 tane otel var ama bunlarında fiyatlarıda gerçekten anormal. amaç dini öne sürüp halkı sömürmekse yazıklar olsun demek zorunda kalırım.bence bu tür otellerden daha çok açılması lazım ve çok düşük olmasada yinede fiyatların uygun olması gerekir...

26 Mayıs 2010 06:00
Adsız dedi ki...

evet bencede çok pahalı

30 Mayıs 2010 02:15
Eylül dedi ki...

Evet,Sizlere kattılıyorum gerçkten pahalı ve 1 kuruş indirim yapmıorlar biz armutlu tatıl köyünü gittik gerçekten süperdi fakat havuzlar paralıydı ınanmıyrom Gerçkten ßu durumda otel sahıplerı bıraz dusuncelı olmalıdır...

Sevgilerle Eylül Başak(ist)

1 Haziran 2010 08:53
Adsız dedi ki...

bence islami otelleri işletenler karaborsacılık yapıyorlar.isanların islami hassasiyetlerini sömürüyorlar.ellerine düşenleride çarpıyorlar.hemde aynı kalitedeki hizmeti diğer otellere göre iki misli fiyata veriyorlar.sahiplerininde müşterileri gibi muhazafakar olduklarını sanmıyorum.

1 Haziran 2010 23:24
Adsız dedi ki...

mikrop kayanayan pis havuzlara nasıl giriyorsunuz anlamadım.düşünün taharet yapmayan bir çok çocuk bazen büyük insalarla aynı havuza girip ağzınıza burnunuza su kaçtığını düşünün.madem havuza girecekseniz kendi şehrinizdede havuz var kaprise gitmene gerek yok.bu kadar çok paraya iyi kalitede hizmet ve bayanlarada denize girme imkanı hazırlanmalı.iğrenç havuzlara o kadar para???

1 Haziran 2010 23:31
Adsız dedi ki...

Ne zamana kadar Bu yüksek fiatlarla muhafazakar kesim , deniz keyfini cikaracak, bu suna benziyor ,, kisadan Zengin olayim ,nasilsa rekabet yok.

2 Haziran 2010 15:14
Adsız dedi ki...

islami denilen otellerin daha ucuz olması gerekirken, diğerlerinden çok pahalı. Diğer otellerde içki servisi olduğu halde. Hem kalite bakımından düşük, hem de temiz değil, personel iyi eğitimli değil. Ben işim dolayısiyle, gerek yurt içi ve gerekse yurt dışında pek çok otelde kaldım. İslami denilen otellerden ise iki tanesinde ailemle tatil yaptım. hele birinde 2 gün dayanabildik. Kendimizi islami olmayan başka bir otele attık. Neyse orada rahat ettik, sadece eşim havuza girmedi, bir de yemeklerde şef bize alkol konulan yemekleri gösterdi, onları yemedik. Size de tavsiyem, bu otellere çok fazla rağbet etmeyin ve şikayetlerinizi dile getirin ki, fiyat ve hizmet yönünden kendilerine çeki düzen versinler. Bir de gruplarla giderseniz diğer otellerde çok avantajınız oluyor. Herkese aldatılmadan iyi tatiller diliyorum.

10 Haziran 2010 07:11
Adsız dedi ki...

Ben de dindar insanlara hitap ettiğini iddia eden otellerin pahalı olduğunu düşünüyorum. Sırf bizim hassasiyetlerimiz üzerinden fahiş kar edilmesini ne dinen, ne de ahlaken doğru bulmuyorum. Çok daha fazla artılara sahip bir otel daha hesaplı, ama diğer otel sırf içkisiz diye daha pahalı. Ben mantık bulamadım. Biz tatil yapmayalım mı? Lütfen, diğer oteller müşteri bulmak istiyorsa içkilerini kaldırsın, bir de öyle müşteri bulmayı denesin. Bence çok memnun kalacaklar. Hem müşteri kalitesinden, hem de kazançtan. Ha, içki için harcadıkları para da yine kendilerinde kalmış olacak.

11 Haziran 2010 10:34
Adsız dedi ki...

Ben öğretmenim eşimle tatile gitmek istiyorum.Bu tip otellere fiyat sorduğumuzda uçuk fiyatlar söylüyorlar.Allah bu otel sahiplerine akıl fikir versin.

13 Haziran 2010 00:44
Adsız dedi ki...

Otel fiatları gerçekten çok pahalı kapalı olmak herzaman ve heryerde fazla para vermemimizi mi gerektiriyor anlamıyorum. Hadi bayanlar neyse diyelim beyleride mi kapalıdan sayıyorsunuz.Otel sahipleri biraz daha uygun fiat yaparsanız inanın müşterileriniz artar.

22 Haziran 2010 05:56
Adsız dedi ki...

normal geliirdeki bir ailenin bu tarz otellerde tatil yapması çok zor...diğer otellerde her şey dahil 35-60 tl ye kalırken bize uygun otellerde ise kişi başı en az 80-160 tl den başlıyor...bu çok üzücü ve kafalarda bir insan bir günde 160 tl lik ne yer ne içer gibi sorular oluşturuyor???......

3 Temmuz 2010 12:58
Yerli dedi ki...

Pahalı olduğunu düşünüyorsanız gitmeyiniz arkadaşlar. Ama diğer oteller bize göre değil, içki var, bikinililer var diyorsanız onlara da gitmeyin. Hiçbirine gitmeyin.

Eskiden tatil mi vardı? Kimin annesi babası otele gitmiş tatil için? soruyorum.

Tabi gezin, görün, tatil yapın ama bir otele kapanıp bütün gününüzü boş boş geçirmeyin.

Bütün gün dinlenmek, yemek ve bulışıktan kurtulmak bayanlar için cazip ama yine de herşey dahil otellerden uzak durun. Toptan gıdacılarda herşey dahil oteller için ayrı standlar var. Ayrı yiyecekler var. Fabrikalar herşey dahil oteller için özel yiyecekler üretiyorlar. Bunların EN UCUZ GIDALAR olduğunu hatırlatmama gerek var mı bilmiyorum.

Öğrenci yurtlarında bile daha kaliteli gıdalar var.

Yediğiniz sucuğun markasını sorun mesela, bakalım söyleyebilecekler mi?

Otellerde tatil yapmak üç açıdan sakıncalı.

1. Psikolojik olarak hasta olursunuz: Hiç bir iş yapmayan, gününü bomboş geçiren her insan fıtrat gereği rahatsız olur. Bunu gizler çoğu kişi ama rahatsızlık duyar. Yani fıtratına karşı gelmiş olur. Bu da kendi içinde çatışma demektir.

2. Fiziksel olarak sağlığınız bozulur: Az önce bahsettim. Nerdeyse bütün herşey dahil otellerde kalitesiz gıdalar kullanılır. Meyve suyu olarak boya kullanan bir işletme, motor yağı katkılı ayçiçek yağı kullanmayacağının garantisi var mı?

3. Dinen sakıncalıdır: Müslüman bir günü diğerine eşit olmayandır. "İki günü eşit olan ziyandadır." hadisini hatırlayalım. Ayrıca boş kalanın yoldaşı şeytandır. Hayırlı bir meşgalesi olmayanı şeytan çok rahat yoldan çıkarır.

Sahilde hangi otele giderseniz gidin, islami denilen oteller dahil, yarı çıplak insanlar görmeniz mukadderdir. Üç beş günlük dinlenme için bu kadar günaha girmeye değer mi?

Tatil yapın, dinlenin ama bunu otelde boş boş durarak yapmak zorunda değilsiniz. En iyi dinlenme RUTİNİN DIŞINA ÇIKMAKTIR. Her zaman yaptığınız işlerden farklı şeyler yaparsanız, ruhen dinleneceğinizi göreceksiniz. Fiziksel olarak dinlenmek istiyorsanız bir gece 8 saat uyuyun yeter.

"Bir yılın yorgunluğunu tatilde atmak" turizmden para kazananların uydurduğu bir BATIL İNANÇTIR.

Tatil kelimesi köken olarak "âtıl" kelimesinden geliyor. Yani boş iş, gereksiz iş, anlamlarına geliyor. Yani Müslümanın uzak durması gereken bir tavırdır.

Bunlar benim naçizane tavsiyelerim. Emirvâri cümleler kurduysam affola...

3 Temmuz 2010 13:49
Adsız dedi ki...

İslami denilen oteller çok pahalıysa gitmeyin arkadaşlar. Ama diğerlerinde içki var, bikinililer var diyorsanız onlara da gitmeyin. Gitmeyin otellere olsun bitsin. Gidip de ne yapacaksınız. Hiçbir şey. Yani gerçekten öyle. Otellere gidip napılır?

Ben çocukluğumu ve gençliğimi dedemin köyünde dedeme tarla bahçe işlerinde yardım ederek geçirdim. Çok mu şey kaybettim tenimi plajda değil de tarlada bronzlaştırarak. Bin bir türlü insanın girdiği bol klorlu otel havuzunda değil de, köydeki derede yüzerek çok mu şey kaybettim?

Hem özellikle her şey dâhil otellere gitmemek gerekir. Gıda toptancılarında her şey dahil oteller için ayrı gıda kategorisi, reyonu olduğunu biliyorsunuzdur. En kaliteli, 5 yıldızlı her şey dahil oteller bile bu özel gıdalardan alır. Fabrikalar bile bu tip oteller için özel gıdalar üretir. Bunların kalitesinden bahsetmeye bilmem gerek var mı? Kiminin merdivenaltı gıdaları kadar bile sağlıklı olduğunu düşünmüyorum.

devam edecem de uzun yazı kabul etmedi bu form.

AVNİ MAHİR

3 Temmuz 2010 14:20
Adsız dedi ki...

Meyve suyu diye renkli ve şekerli su içiren bir otelin yemeklerde ayçiçeği yağı yerine motor yağı kullanmayacağını nereden bileceğiz? Evet abarttım ama ben öğrenci yurdunda kaldım. Yurt yemeklerinde kullanılan yağları biliyorum. İnanın her şey dahil otellerde yurtlardaki yağları bile çok görürler.

Her şey dahil otellerde kalmamak için 3 hayati neden var:

1. Sağlığınız bozulabilir: Hiçbir şey yapmamak, tamamen boş vakit geçirmek, uzun süre eğlence ile meşgul olmak insan fıtratına terstir. Yani iç çatışma yaşarsınız. Gizleseniz bile içinizde bir yerlerde, özellikle İslami düşüncesi olanlar için diyorum, bir sıkıntı ve çatışma yaşanır.

Fiziksel olarak da sağlığınızı bozulur. Az önce bahsettiğim beslenme ihtiyacından dolayı.

2. Kazancınız boşa gider: Alın terinizde kazandığınız parayı üç beş günlük tatil için harcarsınız. Üstelik bir haftalık tatil için bir memur maaşından fazla para verirsiniz. Bu kadar parayı sadece yiyeceğe verseniz 2 ay boyunca her öğün kuzu eti yersiniz.

devam edecek

AVNİ MAHİR

3 Temmuz 2010 14:20
Adsız dedi ki...

3. İslami açıdan sakıncalıdır: Tatil kelime olarak “âtıl” kelimesinden türemiştir. Âtıl BOŞ, GEREKSİZ, FAZLALIK anlamlarına gelir. “Bir günü diğerine eşit olan ziyandadır.” Hadisi şerifini düşünecek olursak tatil esnasında geçen her boş gün bizim günah hanemizi kabartacaktır.

Tatil gereksizdir zaten. Dinlenmek için otellere tatile gidiyorsanız boşuna günlerce dinlenmenize gerek yok. Bir gece 8 saat uyuyun yeter. “Bir yılın yorgunluğunu güney sahillerinde atmak” klişesi turizmcilerin, otelcilerin, paralarına para katmak isteyen kapitalistlerin uydurduğu bir BATIL İNANÇTIR. İnsan bir gecede dinlenir. Allah insanı bu şekilde yaratmıştır.

Ruhen dinlenmek için en iyi çare RUTİNİN DIŞINA ÇIKMAK veya FARKLI YERLER GÖRMEKTİR. Her zaman yaptığınız işten farklı bir şeyler yapın veya başka şehirleri, memleketleri gezin görün bu sizi ruhen dinlendirecektir. Otel tatili para tuzağından başka bir şey değildir.

devam edecek

AVNİ MAHİR

3 Temmuz 2010 14:21
Adsız dedi ki...

Son olarak şunu söyleyeyim. İslami denilen oteller çok fahiş fiyatlar istiyorlar. Kapitalist bir ekonomide yaşıyoruz. Arz talep meselesi bu. Bizler bunlara teveccüh ettikçe bir geceliğine 500 lira da isterler yakında. Siz ürettiğiniz bir ürüne, örneğin bir resim tablosuna, 1000 liraya müşteri bulabiliyorsanız, neden 200 liraya satasınız ki. Bunun hakkı 200 lira deyip 1000 lira veren adama 5 tane mi tablo verirsiniz.

Hem bu bir eğlence işidir. Ekmek su değil ki? Paran varsa gidersin. Yoksa eğlence niye ucuz değil diye feryad-u figân edemezsin.

Emirvari cümlelerimden dolayı özür dilerim. Kimseyi kırmak değil amacım. Sağlıcakla…

AVNİ MAHİR

3 Temmuz 2010 14:21
Adsız dedi ki...

bu yorumlara cevap verecek bir yetkili babayiğit yokmu acaba. hey otel sahipleri ne dersiniz ?

29 Mayıs 2011 15:07
Adsız dedi ki...

gercekte cok pahali insan biraz ucuz yapar

24 Ocak 2012 09:15
Adsız dedi ki...

iyide adamlar sadece tesettürlü insanlarda para kazanıyor ucuzlarıda var ama pahalıda çok artık ne yapALIM ya normal plajlara gidip günaha gircez yanımızda içki içilecek kokacak çoluk çocuk görecek yada 3 5 fazla vercez ama daha münasıp bir tatil yaşıyacağız ben bıktım bikinili kadınların her yerini görmekten

26 Temmuz 2012 03:01
Adsız dedi ki...

içkili oteller bile daha insaflı çok uygun fiyata lüks oteller tatil şansı veriyorlar islami otellerinse adı islami parası gayri islami

22 Mart 2013 03:47

Bunların dinle felan alakası yok...Hani o kadar para verdiğine deyse bari..Normal otellerin verdiği hizmet yok... Şaka gibi adamlar bir günlük ortalama fiyatı 250 tl.. Yazık ya.... Bunların yaptığı sadece din istismarı... Amaç belli işine gelirse kardeşim... Birşey daha dikkatimi çekti. Bunlara verilen paranın yarı fiyatlarına ultra herşey dahil normal oteller var hemde peşin fiyatına 12 taksit imkanı.. İslamı oteller hem pahalı hem beklentileri karşılamıyor hemde dogru düzgün taksit imkanları yok..Ayırca tesettüre uygun felan da değil... Yazıklar olsun size...

24 Temmuz 2013 03:21
Dr. Jf. E. dedi ki...

Din Istismar edilip, Rekabet de olmayinca, CEP lerini Düsünen Kesim.... Yaziklar olsun. Din istismarlarina.

30 Temmuz 2015 02:04

Yorum Gönder

Yorum yazarken lütfen, hakaret, aşağılama ve küfüre yer vermeyin. Ayrıca Yorum kurallarına aykırı olduğnu düşündüğünüz veya rahatsız olduğunuz yorumları info@islamioteller.net'e bildirebilirsiniz.



Teşekkürler...

 
İslami Oteller Hakkımızda ve İletişim İslami Termal Oteller İslami Tatil Köyleri Ege Bölgesi Otelleri Alanya Tatil Yerleri Tesettür Giyim Otel tavsiye et Gizlilik Sözleşmesi Reklam