İslami Oteller
Alternatif Tatil Merkezleri bilgi edinme merkezi... İçkisiz, diskosuz ve tesettürlü hanımlara uygun imkanları olan aile otelleri ve tatil köyleri hakkında aradığınız bütün güncel bilgiler...

Hare Hotel

Alanya'daki Hare Hotel muhafazakar ailelere hitap eden bir otel. Bayanlar için ayrı yüzme havuzu var. Mini market, wireless internet imkanı, kafeterya ve her çeşit spor artivite imkani vardır.

18 yorum

Adsız dedi ki...

biz de geçtiğimiz 2 yıl ailecek bu otelde kaldık. yeni bir işletme olmasına rağmen gayet saygılı ve anlayışlı bir tutumla hizmet verilmekte. çok temiz ve samimi bir ortam yaratılmış. bu tür işletmelerin hayata geçiriliyor olması islami kesim için çok önemli. bu girişimlerin de yıkıcı eleştirilerle baltalanmaması gerektiğini düşünüyorum.

7 Nisan 2009 10:22

hazıran son hafta 2 yetıskın 1tanede 1998 dogumlu cocuk icin fiyat istiyorum.

12 Mayıs 2009 00:38
Adsız dedi ki...

Haziran ayı içerisinde Alanya Yeşilöz köyünde bulunan Hare otel de misafir edildik.Kaldığımız zaman içerisinde temizlik, güleryüz,misafirperverlik,leziz yemekler,sakinlik,temiz ve yeşil bir çevre gördük.Bay ve bayan havuzları ve deniz tertemizdi.Tek kelime ile memnun kaldık ve dinlendik.Teşekkürler.

24 Haziran 2009 13:35
hyt dedi ki...

Bu oteli yerinde inceleme fırstımız oldu.
Otelde 2009 haziran ayında kalanlarla da görüştüm.
Otel gerçekten temiz.Yemekleri çok güzel.Sahile geçişi sorunlu.Sahili de sakin.Ancak sahilinde kumsal çok uzun değil,denizi çok dalgalı oluyor.sörf yapmak güzel oluyor.Etrafta muz bahçeleri var.Ucuz ucuz tatlı muz yersiniz.

6 Temmuz 2009 07:31

ailemle bende 2009 yaz hare oteldeydik
oteli cok begendik tam bir aile yeri temiz ve rahat
lüks bir yer degil ama ortam cok hos
bayanlar havuzu hergün temizleniyor ve gercektende temiz oluyor
yemekleri normal türk yemekleri fazla secenek yok
otelin fiyatlari cok uygun
personelide cok iyi insanlar
sahili cok sakin bir iki aile oluyor
hersey icin tesskürler
herkeze tavsiye ederim

24 Eylül 2009 01:19
Adsız dedi ki...

Bu yazi hare otelde gecirdik.cok samimi niyetle hizmet veren bana gore kusursuz bir otel.gercek manada huzur arayanlar varsa ailecek gonul rahatligiyla gitsinler.ama yok ben sosyetik islami otel ariyorum,muzik ariyorum,kalabalik olsun isterim,limitsiz acik menu yiyerek israf etmeyi severim,cok para harcamayi seviyorum diyorsan gitme kardesim.cunki burasi cakma islami otel degil gercekten islami hizmet veren samimi bir otel diyorum daha ne diyim.

16 Ocak 2010 12:29
hande dedi ki...

bu otele yurt disindan ucak dahil fiyatlari varmi

12 Şubat 2010 14:59
Adsız dedi ki...

iki sene yaztatilimi burada gecirdim bütcemize göre güzel bir otel ama daha öncekisene daha temiz ve yemekleri daha iyidi buyıl gitiğimde yemek kalitesini bir önceki seneye göre düşürmüşlerdi umarım düzeltirler kalabalıktan uzak muhafazakar bir otel

23 Şubat 2010 01:46

bu otelle ilgili iletişim bilgilerine nereden ulaşabiliriz acaba? sitesine giremiyorum. telefon numarası falan bilen varsa ve paylaşırsa çok sevinirim teşekkürler şimdiden.

22 Nisan 2010 03:07

fiyatlar ne kadar aceba ? 1 temmuz gitmeyi dusunuyoruz

6 Mayıs 2010 13:25
Murat dedi ki...

Bu sene buradaki yorumları okuyarak geldik buraya. Temiz yemekleri güzel bir yer. Ancak fotoğraftaki sahilden çok çok uzak. Sahilin yarısı kumsal, yarısı çakıl. Denizin sahille birleştiği yer kumsal. Biraz öncesi çakıl, sonra tekrar sahil. Deniz ise koca koca yuvarlak kayalarla dolu. Yüzme bilmeyenler kesinlikle giremez. Çoluk çocuk hele hiç giremez. Kumu ise berbat, deniz kirli. Burada deniz yok ama her şey güzel.

12 Temmuz 2010 00:13
miran44 dedi ki...

yaa arkdaşlar ben gitim bu otele 1 haftalığına ama 1 gün kala bildim acık büfe diyorlar tablot veriyorlar yanlızca sabah kahavltısı acık büfee oda 5 veya altı çeşit denize 15 daikak yürüyerek gitiliyor svrisinek cok havuzu 6 kişilik 7 inci kişiyi almıyor tek güzel yanı personeli cok içden bence değmez evde oturun balkona şişme bir yüzme havuz alın onda iyi

14 Eylül 2010 15:57
Adsız dedi ki...

dört sene kadar önce ailemle gittiğimizde hizmete yeni başlamış olan hare otel gerçekten çok temiz bir yer.sıcak.samimi bir ortam.gürültüden uzak sakin.havuzları küçük ama yeterli bence ve gerçekten çok temiz.yemek çeşitleri az olsada leziz ve temiz.sahili ihtiyaca cavap verecek türden değil ama sakinliği kimsenin olmaması bile çok güzel.odaları gayet konforlu.israftan uzak samimi ve sıcak bir ortam arayanlar için çok güzel bir yer .tavsiye ederim:)

12 Şubat 2011 13:18

evet yorumlara aldanmayın iğrenç bi otel biz kaldık suratsızlar doluydu hiç ama hiç güleryüz görmedik çalışanların yüzü asıktı koca otel de toplam çalışanlar bir elin parmaklarını geçmez. gerçekten iğrenç bi yer havuzu havuz değil yemekleri açık büfe değil . çalışanlar 15-16 yaşlarındaki liseli çoçuklar gerçekten ne iş yaptıklarını daha bilmiyolar. bana sorarsanız gerçekten iğrenç biyer dedikleri paraya hizmetleri değmez.paranızın kıymetini bilin

11 Eylül 2011 11:52
Adsız dedi ki...

miran44 ' ün yorumuna katılıyorum.otel sanki pansiyon gibi.denizine hiç girmek istemedim.şemsiyeni bile sen ayarlıyorsun.sanki lise öğrenci yordu.sıcak su her zaman olmuyor.resepsiyonu arayıp sular ısınmıyor diyeceksin.YOK ARTIK dedirtecek bir durum.sivrisinek - kertenkele- v.s.hayvanlar duvarlarda geziniyor.Allahtan odada yok.Sadece 1 gece geçmek bilmedi.Yemeklere gelince ; neyse birşey demek istemiyorum artık...

26 Eylül 2011 12:14
Sena dedi ki...

2011 ağustosda 3 geceliğine gittik.Sahili kumlu denizi taşlı dalgalı yüzme biliyorsanız sorun yok.deniz tenha herkes kapalı giyimli.yemekler az ama öz ev yemekleri.keşke akşam faaliyetleri olsa akşam çok sıkıldık.gündüz deniz ve yemek.ucuz bi yerdi fiyatlarını arttırmışlar.sinek yoktu.deniz kumsal temizdi.turist yok.denize yürüme 7-8 dk bence yürüyüş iyi kamışların arasından geçiyosunuz.20 dk yürüyünce alanyaya kalkan otobüs var.açık büfeden midesi bulananlar ve yüzme bilen sakinlik isteyenler için uygun.müzik konabilir.sessiz kalıyor.birde market olsa iyi olur.

26 Temmuz 2012 04:12
Adsız dedi ki...

BUGÜN BU OTELE giriş yaptık ve hemen çıkmak istedik resimlere aldanmayın hep yalan dolan sahılı guzel gibi koymuslar lakin sahıl pislik içinde bıde bufe varmıs guya bı baraka gördum ama kımseyı göremedım içinde kalkıp İstanbuldan geldim çok pişmanım bu gece burdayız hakkımı helal etmıyorum standardı neyse onu yazmalıydılar palavra atmak yerine teşekkürler...

18 Haziran 2013 06:49

Merhaba
Biraz ekonomik olsun diye düşününce göze alınamayacak kadar kötü mü?