İslami Oteller
Alternatif Tatil Merkezleri bilgi edinme merkezi... İçkisiz, diskosuz ve tesettürlü hanımlara uygun imkanları olan aile otelleri ve tatil köyleri hakkında aradığınız bütün güncel bilgiler...

Roza Resort Thermal Hotel Kozaklı

230 odası ve her bir odasında radon gazı içeren termal suyu bulunan bu büyük otel daha çok dindar ailelerin tercih ettiği bir konaklama merkezi. Ulaşımın kolay olduğu, yiyecek ve içeceklerin oldukça çeşitli olduğu ve güzellik ve kür merkezinin bulunduğu bu otelin tek eksiği deniz gibi görünüyor. Oldukça lüks özelliklere sahip bu otelde konaklamanın bedeli için 03844713535 numaralı telefonu aramanız gerekmektedir.

26 yorum

Adsız dedi ki...

Biz yeni acildiginda buraya gittik.
Yemekler ve havuzlar guzeldi ve canli muzikte vardi galiba.
Tek desavantaji havuzun ustu kapali olmasi ve pahali olmasiydi.

7 Temmuz 2008 06:23
Adsız dedi ki...

daha önce o bölgedeki diğer otellerede gittim. ancak bu kadar içine klor katılan başka bir otel havuzu hatırlamıyorum. resmen gözlerimizi açamıyorduk. şikayetimizi dile getirmemize ragmen sadece sizi anlıyorum karşılığı aldık. ne bir yetkili nede bir hareket olmadı.beş yıldızlı otel olmayı hak etmiyor.

24 Temmuz 2008 04:43

SLM Biz bu sene tatilimizi bu Otelde gecirdik.cooookkk menmun kaldik.Tam bir Aile Oteli!Fiyata gelince kampanyadan faydalanirsaniz cok uyguna gelir!Gercekten herkezin gitmesini tavsiye ederim.Ayrica yemekleri cok cesitli ve cok lezzetli.Tatilin tadini cikarmak isteyenler ROZA RESORT TERMAL HOTEL KOZAKLI yabuyurun!!!!
ALLAHA EMANET OLUN!!

10 Ağustos 2008 03:20
boce dedi ki...

babam bu otelden devremülk aldı. ilk açıldığında (Nisan2006)'da bide bu sene(Nisan 2008)'de gittik. ilk gittiğimizde otelin odaları güzel ve temizdi.Havuzlar ise büyük ve temizdi.Yemeklerde lezzetli ve çok çeşit vardı.bu sene gittiğimde otel odalarındaki banyolarının çok bakımsız ve pis olduğunu gördüm.Duşa kabinler kireçten yemyeşil olmuş pis gözüyodu, havuzun temizliğide iyi değildi, biraz bulanıktı.yetkililere söyledik, gerekli ölçümler yapılıyo sorun yok denildi.Tatil bittikten sonra eve döndüğümde orta kulak iltihabı oldum.Orada bizimle birlikte tatil yapan G.Antepli tanıştığımız kimselerden 8-10kişinin aynı rahatsızlığı yaşadığını telefonlaştığımda öğrendim. Yalnız rahatsızlık yaşamayanlarda var. Yemekler güzeldi. Sabah kahvaltıları bayağı zengin,yalnız akşam yemeklerinde bazı yemekler yarım saat geçmeden bitiyor başkasının tabağında görüpde yiyemediğiniz yemekler olabiliyor.Ama genelde iyi sayılır. İnşallah Havuzların bakımlarını daha iyi yaparlar.İlk açıldığı zaman 5 yıldızı hak eden otel şimdi 1 yıldızını yitirmiş gibi geldi.Bence bakımları iyi yapılırsa güzel bir otel.

21 Ağustos 2008 17:00
Adsız dedi ki...

slm ben g.antepten.bizim buraya 2. gitmemiz.daha önce kış ayında gitmiştik daha ddüzenliydi herşey.ayrıca havuzlar çok temizdi.diğer arkadaşlar gibi bende orta kulak iltihabı oldum.havuzlara biraz daha dikkat edilmesi gerek.çoçukların çogu büyklerin girdigi havuzda çoçukların işine belli olmaz bence.bu konuda biraz dikkat>yemekler ve herşey mükemmeldi.fiyatta pahalı degil.sonuçta 5yıldızlı otelde kalıyosun.herkeze selamlar...

22 Ağustos 2008 01:42

roza resortten dün döndük giç memnun kalmadık.yemekler berbat odalar çok kötü dizayn edilmiş.çok kroca döşenmiş herşey.internet sitesinde 2 adet dev aqua park var diyorlar.hiç öyle birşey yok küçük ve dar bi havuza bir adet kaydırak koymuşlar.sitesinde havuzlarla ilgili hiç bir şey vermemişler.bizi resmen kandırdılar ayrıca hiç hijyenik değil.bırakın 5 yıldızı 1 yıldız bile haketmiyor. çok kötüydü.biz kandık siz kanmayın

25 Ağustos 2008 23:38
Adsız dedi ki...

ben bu otele iki hafta önce gittim fena değildi ama herşey bir tarafa lilyum güzellik merkezindeki elemanlar ve müdüresi çok iyi niyetli ve profosyoneller fiyatlarıda normal sayılır sırf o bölüm için yine gideceğiz tavsiye ederim özellikle bu bölümüne misafir olun...diğer bölümlerde biraz aksaklıklar var ama güzel bir tatil geçirdik ailenizle gideceğiniz güzel bir otel.....

28 Ağustos 2008 09:55

ewet bence de en güzel bölüm güzellik merkezi ve çalışanları bizde kaldık roza otelde babam ahmet beyden her gün masaj aldı herkesede tavsiye ediyor...ama akşam yemeği ve oda temizliğinde sıkıntı yaşadık....

28 Ağustos 2008 09:59
Adsız dedi ki...

aslinda biz 5 gün kalacaktik, ama allahtan iki güne indirdik, kusura bakmasinlar ama hic memnun kalmadim, daha dogrusu kalmadik!

1. hijyen denen birsey yoktu, yani odamiz, dus, banyo pisti
2. personel (bir kac kisi haric) güler yüzlü degildi
3. yemekler idare eder, yani cok iyi degildi,
4. nerden baksaniz hersey ücretliydi,
5. havuz cok klorluydu ve bu
lanikti,
6. ...
yani saymak istedigim cok sey var, ama bu kadari yeter sanirim

ama gene de gidip görmenizi tavsiye ederim, 5 yildili otel olmadigni anlamaniz icin.

29 Ağustos 2008 11:18
Adsız dedi ki...

bn bu oteli çok beğendim.herşey güzel ama biraz daha ucuz olması gerekiyor oldukça pahalı am hizmet güzel çalışanlara ve rosa ekibine hayatlarının sonuNA KADAR BAŞARILAR DİLERİM.AYRICA MERAL ATİLA DAN ÇOK MEMNUN KALDIM...SELAMLARIMLA

29 Ağustos 2008 11:22

merhaba ben bu otele tatil yapmaya geldim bn bğndm ama fiyatlar biraz daha ucuz olmalı çalışanlardan oldukça memnun kaldık bizi iyi ağırladılar özellikle MERAL ATİLA dan memmnun kaldık güler yüzlü çallışkan ve başarılı ben bir müşteri olarak resepsiyon dan alınıp daha iii yerlere getirilmelli....HOŞÇAKALIN....

31 Ağustos 2008 09:15
Adsız dedi ki...

paranızla rezil olursunuz.hrşey berbattı.eğer gerçekten bir tehermal otel istiyorsanız yine islami olarak KOREL THERMEL a gidin.düşünmeye bile gerek yok

1 Eylül 2008 08:04

biz 3 günlüğüne gittik felaketti.havuzlar odalar yemekler vs.ve herşey ücretliydi olamaz böyle birşey.akşam yemeğinde içecek ücretli rezalet bence

17 Eylül 2008 03:00
Adsız dedi ki...

rEZERVASYON İÇİN ARADIM MÜŞTERİ HİZMETLERİNDEN BİR BAYLA GÖRÜŞTÜM HİÇ OKUL YÜZÜ VEYA EĞİTİM GÖRMEMİŞ BİR İNSANLA KONUŞTUĞUMU DÜŞÜNÜYORUM. BENDE KONUŞMAMI YARIDA BIRAKTIM VE TELEFONU KAPATTIM.

19 Ekim 2008 22:33
acız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi. 4 Kasım 2008 12:17
Adsız dedi ki...

sakin ha sakin bir daha o otelle adam atarsam cok berbat cok kirli suyu berbat personeli berbat bir yönetim garsonlar sanki polis kiacasi hic memnun kalmadik kirilan tabaktan bile para aliyorlar islak nemli carsaf bu sene kime sorduysam orta kulak ilttahabi biz ailecek hasta olduk yani 5yildizi birak 2yildiz etmez bu sene giden bir yakininiza sorun demesi benden

9 Kasım 2008 05:39

Biz ailece gittik. Odalar temiz, televizyon bozuk, banyo cok da temiz degil. Restorani 'hucum Allah Allah' dercesine millet hucum ediyordu. havuzu gercekten hic temiz degil. Koku var. Su bulanik. Arkadasin dedigi gibi cok klorlu, gozleri acamiyorduk. Cocugumuz hasta oldu. 3 x bayildi. Saglik ocagina, pesinden Kayseriye hastaneye gonderildik. Havuzdan olabilir, doktorun demesine gore. 2. Geceyi Kayseride hastane onunde gecirdik. Sabah Kozakliya geri donduk (90 km) otelde durumu anlattik. GECMIS olsun bile denmedi. Tamam beyfendi denildi. Hic bir karsilik yok. Cikip memlekete donduk. Gercekten kabus gibi geldi. 1 yasinda yavrucak olecek sandik. Ha, ondan sonra islami acidan: havularda tesetture riayet yok. SInemada acik sacik filmler oynatildi, insanlar kalkip ciktilar. Mescidi labirint gibi yoldan gectikten sonra, yeraltinda. 3 muslumandan fazla yoktu.

BIN pisman olduk. Herkese gitmeyin diyorum oraya. Bende kesinlikle gitmem oraya 1 daha. Muhafazakarmis... Allah muhafaza etsin.

13 Ocak 2009 13:27
Serhan dedi ki...

Bu sömestr tatilinde ailecek 2 gece konakladık. Çok memnun kaldık. Yemekler çeşitli ve tatmin edici. Annem ve kardeşim yeterince memnun ayrıldılar.Otelin temizliğinde vs. sorun görmedik. Görevliler de istekli ve kibar. Yalnız bazı çalışanlar otelin özelliklerini tam bilmiyor. Birde yemeklerde bile su ücretli.Bu bana çok garip geldi.

6 Şubat 2010 11:56
Adsız dedi ki...

biz bu sene kış mevsiminde gittik herkese öneriyorum olimpik yüzme havuzu ve akuası var kesinlikle memnun kalacaksınız fiyatları da uygun bence hemen arayın;)

13 Haziran 2010 02:42

Adil kayserili

ben gecen yaz gittim harika bir hafta gecirdim tesekkürler ekip güzel hizmet.

15 Mart 2011 16:29
Adsız dedi ki...

Ramazan ayında 4 gün kaldım.hiç memnun kalmadım.
1.internet bağlantısı çok zayıf odalardan internete girmek zor.
2.bir gün termal su kesildi, diğer gün sıcak su
3. yemekler çeşitli malzeme bol ancak yapmayı bilmiyorlar.

yapmayı bilmeyene en güzel malzemeyi versen neye yarar.
düşünebiliyormusunuz 5 yıldızlı otelde sıcak su kesiliyor

20 Ağustos 2011 15:27
Adsız dedi ki...

Ne kadar çok konuşuyor herkes yaa

4 Mart 2012 08:36

biz gittiğimizde herşey güzeldi.ancak biz gidişimizden sonra değiştiyse değişenlerin ben farkında deyilim

14 Temmuz 2012 13:51
Adsız dedi ki...

biz ailecek 2 yıl önce ramazan ayında 3 günlüğüne gitmiştik.yemeklerden,odalardan vs. gayet memnun kalmıştık.

14 Temmuz 2012 13:58

Roza Termal otelden yeni geldik.10 kişilik bir grup olarak gittik.Geçen yıl da gitmiştik.Ama bu yıl çok memnun kaldığımızı söyleyemem.Yemeklerden çok şikayetçiyiz.Lezzetten çok uzak.Çeşitleri daha az.Otelin namı ile kaliteyi uyuşturamadık.Odalar iyi ama,duş gideri suyu iyi akıtmıyor,tüm dışarı sızıyor.WC fırçası ise,piyasada 2 liraya satılan plastik fırça,fırçayı elinize aldığınızda kabin de fırçayla geliyor.Personelin davranışı ve kat hizmetleri iyi.Baha önce başka yerlerde de termal otellere gittik.Oraları da 5 yıldızlı idi.Ama oralar çok ama çok lüks,herşey kaliteli.(Afyon otelleri)İşletmeciyi uyarmak amacıyla yazıyorum.Yoksa müşterileri etkilemek için değil.Havuzlar güzel.Bornoz ve havluları çok yıpranmış buldum.İnşallah uyarılar dikkate alınır. 12.Ekim.2012 öğretmen

12 Ekim 2012 09:28
Adsız dedi ki...

Oteldeki Sifali Kozakli suyu ve Oda Servisi haric hic övebilecegim hic bir yeri yok.
5Yildizli Capriste kaldigim icin kiyas yapabiliyorum. Ayni parayi ödedim ama eksik olanlar: Odadaki Banyolar miladini coktan doldurmus, Havuzlarda dus bölümleri kirik dökük Ögle yemekleri parali!!!, kahvalti ve Aksam yemegi 2 saat icerisinde yedin yedin yoksa ...... Yemekhanedeki kokudan kusmamak elde degil disarida sogukta yemek zorunda kaldik. 5 Yildizli Otel deniyor 3 Yildizi zor alir.
Agrisi derdi olan Belediye Hamamindada ayni sifayi bulabilir.
Otel Yönetiminin bu mesajimi okumasini 5 Yildizli Otelde temizlik,Güler yüz, Konfor, Yeme, icme bedava oldugunu ögrensinler yada 3 Yildizinizi alip yerinize oturun.