İslami Oteller
Alternatif Tatil Merkezleri bilgi edinme merkezi... İçkisiz, diskosuz ve tesettürlü hanımlara uygun imkanları olan aile otelleri ve tatil köyleri hakkında aradığınız bütün güncel bilgiler...

Oruçoğlu Termal Otel SPA

5 yıldızlı otel yarım pansiyon, açık büfe şeklinde hizmet vermektedir. Otel Afyon şehir merkezine 25 km mesafede olup ulaşım çok kolaydır.

"Şifalı Frigya" olarak bilinen ve asırlardır insanlığa şifa dağıtan bu termal havzada, 1992 yılında modern bir tesis olan; Thermal Resort ORUÇOĞLU otel Türkiye'nin İlk özel thermal yatırımı olarak hizmete açılmıştır.

Tüm odalarda Thermal su, minibar, klima, uydu TV, tuvalet bulunmaktadır. Son teknoloji ile donatılmış toplantı ve konferans için uygun salonu mevcuttur.

Panaroma, Sofra ve Leylifer olmak üzere üç adet restoranı bulunmaktadır.

Oteldeki bazi aktiviteler şunlardır.

• Açık ve Kapalı Thermal Yüzme Havuzları
  • Şark Köşesi

15 yorum

Adsız dedi ki...

geçen yaz büyük bi grupla gittik nee yazıkkı çokda memnun kalmadık bayanlar için ayrılan havuzlar çok iğrenç hatta bigün bi erkeğin girdiğini bile hatırlıyorumm odalar fena deill yemekler güzell ama personel feci hiç güleryüz göremedik gitmeyi düşünenlere bişey diyemem ama verdiğiniz paraya değmezz söyliyimm

15 Temmuz 2008 06:57

bugün geldim 5 gün kaldık 3 aile gittik ve çok memnun kaldık açıkcası herkese göre değişebilir.ama çok güzel, mekan hoş.yemekler süper.bahçe güzel.havuz güzel herşey güzeldi yani.tavsiye ederim

17 Temmuz 2008 12:42

sadece büyük havuzu güzel

2 Ağustos 2008 12:54

ben gittim süper 5 yıldızlı uygun bana göre ben dr. yim belki de bana göre uygun

4 Ağustos 2008 02:48
osm dedi ki...

Oruçoğlu termal otel(afyon) Biz islami bir şirketiz ve her yıl fuar düzenleriz. Fuarda tatil hakkı hediye ederiz. Bu yerlerden birtanesi her yıl sabit oruçoğludur.
Bu senede temmuz ayında 100 kişilik bir müşteri gurubuyla gidildi ve gayet memnun kalındı.
Hastahane titizliği ve temizliğinde bir yer. Yemekler ve hizmet güzel.İslami anlamda insanlarımıza güzel hitap eden biryer. Sabah kahvaltısı öğle yemeği akşam yemeği herşey dahil hizmet veriyor. su dışındaki içecekler ücretli.Odalar temiz ve düzenli. Fiyatıda biraz ona göre orta dereceli tabi. 10 üzerinden 9
Kaplıca sulu termal jakuzileri ve havuzları iyi ve ücretsiz.

6 Eylül 2008 14:40
Adsız dedi ki...

çok güzel bir yer herkese tavsiye ediyorum

20 Ekim 2008 22:24

MADEMKI ISLAMI SIRKET OLDUGUNUZU IDDIA EDIYORSUNUZ......lütfen!!! bayramda galagecesi sundugunuz sinirsiz yerli ickinin ne anlama geldigini aciklarmisiniz!!!!

31 Ekim 2008 15:40
adsız dedi ki...

biz gidemedik pahalı geldi fiyatları düşürmenizi istiyoruz

4 Kasım 2008 08:10
emine dedi ki...

ben 14 subatta ailem le gidecektim ama bu yazilanlari goruncee gerceyii vaz gectikk hele o bayanlar havuzlari icin

13 Ocak 2009 13:31
ata dedi ki...

bir çok beşyıldızlı otellere gittim.beş yıldızlı otelsiniz yemekte su içecem eğer sen kalkar sebilden su alırsan beleş.yok masana su istersen parayla.diğer otellerde portakal suyu içsen bile ayağına getiriyorlar ve de ücretsiz.Çalışanların bir tanesinde bile sempati yok.su istemeye bile korktuk.Aşçılar elinde kepçe ile kafasına göre koyuyor.Sanki biz ölçü bilmiyoruz.Paramızla rezil olduk ve aç kaldık.TAM BİR REZALET.....

2 Şubat 2009 13:39
Adsız dedi ki...

YAHU ARKADASLAR YAZA BI YER ARIYORUM BU SITEDEKI BUTUN OTELLERE BAKTIM VE YORUMLARI OKUDUM BIR TANE GORUS BIRLIGI YER BULAMADIM.HEM IYI HEM KOTU YAZILMIS INANIN NEYE KARAR VERECEGIMIZI SASIRDIK.YANLIZ SUNU GORDUM BIZIM INSANIMIZ ÇITAYI BAYA YUKSELTMIŞ EN UFAK SEYLERI BILE ABARTARAK BEGENMEMEZLIK YAPMISLAR.BİRDE BUNU YAPAN ISLAMI KESIMIN INSNLARI ŞUKÜRÜ EN IYI BILENLER YANİ.AMA NE YAZIK GIBI YOZLAŞMA ONLARIDA SARMIŞ

19 Şubat 2009 03:28
HAKAN dedi ki...

Arkadaşın bir tanesei biz İslami bir şirketiz demiş. Yüce Rabbimiz siz bu dini şirketleştirin diyemi gönderdi. Peygamberimizin şirketi olduğunu ne duydum nede gördüm. Keza, daha çok para kazanacağım diye, müşterilerinize şirin görüneceğim diye insanları 5 yıldızlı tatile göndereceğinize fakir fukaraya yardım edin, aç insan doyurun. Tedavi bekleyen ve parası olmayan binlerce hasta çocuk var, onların tedavilerini üstlenin. Biz zaten yapıyporuz dersenizde, bu tatil parasıylada yapın. Birde kendinize İslami şirket markası vurmayın, hesap veremezsiniz sonra öbür dünyada....

12 Mart 2009 00:46
osm dedi ki...

Hakan arkadaşım.. islami şartlarda çalışan bir şirketiz anlamında söyledim yani örneğin faizle iş yapmayız, her yıl şirket karından belirli bir akçeyi sadaka olarak ihtiyacı olanlara veririz.
ben orda şirket adımı belirttim ki ? Genel konuştum.
ne var bunda çalışan hak eden kişilere tatil hediye ediyorsak ? Günahmı harammı ?
Ben otelin hangi insanlara hitap ettiğini anlatmak baabında o ifadeleri kullandım..
Yani bir antalya otelleri gibi açık seçik kadınlarla ve kadın erkek iç içe bir yer değil.
islami kurallara göre hareket eden insanlara hitap edebilen bir yer.
Sen aileni alıp belki antalyaya rusların içine gidip tatil yapabilirsin ama bunu yapmayanlarada bir alternatif olarak bu tesis uygun.
Pahalı olması nedeniyle ben gidemiyorum!
Buraya politika siyaset yapmaya gelmedik ayrıca olayı çarpıtıp başka yönlere çekme burda sadece tatil yeri yorumu yapılıyor siyaset yapacaksan başka siteler git..

9 Haziran 2009 04:27
Adsız dedi ki...

ben anlamadim kadinlara ozel acik havuz var mi yok mu ?

21 Haziran 2009 12:30

ben birkac gün evvel gittim. hic ama hic memnun kalmadim. odadaki banyolarin her tarafi kireclenmis. fanyanslar kirik. bayanlara özel olan havzda hic kaydirac yok. önceden var imis ama 2009da kaldirmislar. hemen cikisimi almak istedim. ücreti yüksekten aldilar. neymis efendim. 4 gece kal 2 gece öde kampanyasindan yararlanacagimi bir gece kalmisim. yani kampanya disina cikmisim. 4 Gece kalma niyeti ile gittim evet. Fakat umdugum hotelde kalmak amaci ile. nerden bilebilirsinki internetde tanitdiklari hotel ile uzaktan yakindan alakasi yok. neymis efendim. karisik olan havuzda tesettürlü ailem ile kaydiraci kullanabilirmisim. öyle yapmak istesem her tarafta kayniyor öyle karisik oteller. Asla memnun kalmadim.