İslami Oteller
Alternatif Tatil Merkezleri bilgi edinme merkezi... İçkisiz, diskosuz ve tesettürlü hanımlara uygun imkanları olan aile otelleri ve tatil köyleri hakkında aradığınız bütün güncel bilgiler...

Bera Otel Alanya

Kombassan Holding'e ait Bera Otelleri Alternatif Tatil sektörüne hızlı bir giriş yaptı. Şu anda son derece lüks üç adet oteli var. Bu oteller'in biri Alanya'da, diğer ikisi Konya'da.
Alanya'daki oteli Hilal TV'de Ferudun Özdamarın sunduğu programdan hatırlayacaksınız.

Kombassan'ın bu otellerinin bu sektörde - yani islami oteller - sektöründe ne kadar tutacağını hep beraber göreceğiz. Bu otel Alanya nasıl bir otel mi?

Bera Otel Alanya

"Bera Alanya, 02 Haziran 2007, Cumartesi günü resmi açılış organizasyonuyla kapılarını tatilcilere açtı. Ahmet Özhan’ın birbirinden güzel eserleri seslendirdiği geceye basının ilgisi büyüktü.

İş ve siyaset dünyasından önemli isimlerin bulunduğu gecede, Turizm Bakanlığı Müsteşarı Mustafa Büyük, Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek ve Kombassan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Haşim Bayram birer konuşma yaptılar. Bera Alanya Genel Müdürü Mehmethan Çopur ise konuşmasında, özellikle otelde kullanılan yeni teknolojiye ve uygulamaya dikkat çekti."

Deniz Sıfır
Bir tarafta çam ormanı diğer tarafta Alanya'nın en güzel sahillerinden bir bölüm.

Bayanlara Özel İmkanlar
Bayanlar için ayrı havuz ve güzellik merkezi bulunuyor.

Toplantı ve Özel Geceler
Bera Alanya’da, 70 , 90 , 120 ve 1000 kişi kapasiteli salonlar, şirket toplantıları ve özel geceleriniz için özel teknik ekipmanlar ile donatılmıştır.

Eğlence
Otel içerisinde bulunanlar: sinema salonu, bowling, bilardo ve oyun salonları, fitness center, tenis kortu, voleybol, basketbol ve mini futbol sahaları

Çocuklar...
Özel oyun alanları ve salonları, animasyon merkezleri, özel havuzlar ve parklarla çocuklar burada hem oyuna hem de tatile doyacaklar.

Odalar...
Standartların üzerinde bir tatil geçirebilmeniz için Bera Alanya’da standart odalar 42m2 dir.

178 yorum

Adsız dedi ki...

otelleriniz çok güzel ama fiyatlarınız çok yüksek herşeyde olduğu gibi malesef islami otellere de elit kesim gelebiliyor orta kesim kapalı insanlarada hizmet vermenizi rica ediyorum uygun fiyatlarla lütfen iyi günler

13 Haziran 2008 15:11
Adsız dedi ki...

bende diger arkadaşın söylrdiklerine katılıyorum benim eşim ögretmen ama maaşımız yetmiyor biraz fiyatlarda yardımcı olursanız seviniriz

25 Haziran 2008 04:04
Adsız dedi ki...

Ben de islami otellerin fiyatlarının çok yüksek olduğunu düşünüyorum. Mesela bu sıralar tatil planı yapıyoruz ve otel arıyoruz fakat maalesef kesemize uygun bir yer bulamadık halen! Orta halli aileler için de doğru düzgün bir alternatif tatil planı olmalı bence.

25 Haziran 2008 08:12
Adsız dedi ki...

bende katılıyorum hatta daha ileri gidiyor bu hotel sahiplerini islama davet ediyorum allahtan korkun islamsızlar sizden daha insaflı ve adil .

26 Haziran 2008 03:41
Adsız dedi ki...

içki disko vb masraflarınız olmamasına rağmen bu kadar fahiş fiyatlar koyduğunuz için sizi kınıyor ve Allaha havale ediyorum. İyi kazanan bir devlet görevlisi olduğum halde ben de bu fiyatları karşılayamıyorum. biraz insaf...

26 Haziran 2008 08:45
Adsız dedi ki...

başörtülüyüm ve benim gibi olan,benim gibi düşünen kişiler arasında tatil yapmak istiyorum.islam ülkesinde çok az sayıda yer alan bu tip oteller diğer otellerden çoook daha pahalı.mecburen diğer otelleri tercih etmek zorunda kalıyorum.islama hizmet etmek istiyorsanız lütfen fiyatları düşürün ve bizde yararlanalım.teşekkürler.

26 Haziran 2008 10:05
cengiz dedi ki...

Biz orta halli aileler için tatil hesabı yapmak bazen içinden çıkılmaz hal alıyor.Çok pahalı bir otel 1 hafta tatil için 1 aylık maasımız bıle yatmiyor, yinede keyifli bir tatil yapabilirsiniz bizim gibi,Hersey Dahil BELVÜ RESORT da kaldık Butik otel statüsünde hersey mukemmeldi, Ekonomik ve kaliteli tatili bir araya getirdiklerini içtenlikle söyleyebilirim. Bence Belvü Resortu deneyin,

1 Temmuz 2008 09:38
Adsız dedi ki...

fiyatları açık açık söyleyin otelin resminin yanına yazın

7 Temmuz 2008 03:44
Adsız dedi ki...

yaaa bizlerorta hallii aileleriz tatil yapmak bizlerinde hakkı ama fiyalarınız çok yüksek lütfen sizlerden ricam fiyatları biraz düşürün bunun sonucunda faszla paara elde edemesenizde okadar insanı sevindirip hayır duasıınaslıcaksınız bence dünyadaki en büyük kazanç budurr

8 Temmuz 2008 02:49
Adsız dedi ki...

fiyatlar yüksek ,

9 Temmuz 2008 02:43
vedat dedi ki...

fitatlarınız çok yüksek neden fiyatları düşürüp sürümden kazanmayı denemiyorsunuz.

16 Temmuz 2008 14:54
Adsız dedi ki...

fiyat konusunu bende katılıyorum bide çocuk olunca çok tuzluya geliyo .tatil bizimde hakkımız.ama bu fiyatlarla maalesef

20 Temmuz 2008 10:10
Adsız dedi ki...

gerçek kaliteyi bulabileceğimiz tatil yerlerinde fiyatlar uçuyor yazık muhafazakar orts gelirli türk insanınında tatile ihtiyacı var!!!!!!!!

22 Temmuz 2008 01:44
Adsız dedi ki...

tesettürlü insanların tercih seçenekleri kısıtlı oldukları için mecburen bu tür otelleri gelmek zorundalar (her ne kadar fiyat yüzünden gelemeselerde) bu durumu kullandığınızı düşünüyorum arkadaş gibi bende inafsız olduğunuzu düşünüyorum

23 Temmuz 2008 06:17
Adsız dedi ki...

yorum yazan herkeze katılıyorum islami otellerin fiyatları erişilmez lütfen biraz insafa gelin ve orta halli aileleride düşünün

31 Temmuz 2008 12:01
Adsız dedi ki...

Kardeşim islami olmayan otellerde hertürlü haram aktiviteler olduğu halde neden sizden daha ucuz. Bu nasıl bir anlayıştır. İlla az oldunuz diye böyle faiş fiyatmı yapmanız gerekiyor. Ben pansiyona gider kalırım daha iyi. Sonra bana hesap sorduklarında yanımda sizlerde olursunuz. Allahtan korkun derim başka birşey demem. sadece size değil tüm islami oteller için geçerli bu lazım. Yazıklar olsun size. Bu fırsatçılığınıza

1 Ağustos 2008 19:19
Adsız dedi ki...

evet
cengiz isimli beyfendinin yorumu sayesinde belvü resort oteli buldum.3 senedir caprice otele gidiyoruz ama inanılmaz pahalı
bu senede uygun bir tatil için araştırmalar yapıyodum.en uygun fiyat geceliği 65 ytl den başlıyo.ümidi kesmişken bu hoteli yani belvüyü öğrendim.internetten güzel temiz görünüyo.tam pansiyonmu onu anlayamadım yazmamışlar .internetten çok iyi yani gidilebilir bir yer ama gerçekten memnun kalırmıyız acaba ...bana bi cev yazarmısınız cengiz bey...

5 Ağustos 2008 15:20
cengiz dedi ki...

Sevgili kardeşim ,
beklentinin ne olduğu önemli , tam pansiyon bir oteldi Belvu resort, aç kalmıyacagına garanti ederim :) yemekleri cok güzel.İnternet sitelerinden biz ulaştık kendilerine , googeldan arama yaparsan bulursun.Saygılarımla.

9 Ağustos 2008 14:11
yorumcu dedi ki...

Tatil için fiyat araştırması yaptığımız da,Familia'da 6 gece kalacağımız ücretle...Bera!da 3 gece kalabiliyorduk....Odam daha lüks olucak,2 çeşit fazla yemek için bu parayı ödemem!....

16 Ağustos 2008 04:46
Adsız dedi ki...

yemekler süper otel çok kuralcı yok çocuk havuzuna erkekler giremez yok bayanlar havuzuna bonesiz girilmez çocuk sokmak yasak v.s.personel çok lakayıt saygısız animasyon gurubu çok şımarık milletle dalga geçiyor gibi.çokkk pahalı mimarisi ve odaların dizaynı süper her kesim insan var ama bizmi almanyaya gittik almanyadaki türklermi türkiyeye geldi anlamadık herkez almanca konuşuyo bunu hava olsun diye yaptıkları çok açık yazık.otel yetkileelerine sesleniyorum personeli eğitinnnnnn nasıl konuşulcanı öğrensinler

16 Ağustos 2008 13:34
Adsız dedi ki...

bera otelde bu yaz bir hafta kaldık,her şey süper.Odalar,yemekler,ortam genelde çok iyi.Ancak fiyatlar anlamsız pahalı.Erken rezervasyona rağmen çok pahalı.Sanki paralarımız kullanılıyor.Ayrıca bizim gibi düşünen insanlar,ne alkol,ne disco, ne mide bulandırıcı eğlenceler de kullanmadıkları halde ne den pahalı.Cevap bu otel sayıları az ,bu sebeple fırsatçılık yapılıyor.Bu otelde eleştirdiğim
1. şey Bizler Muazzzez Ersoy vs. gibi sanatçıları görmek merakına sahip değiliz.
2. Kapalı erkek havuzu çok basit ve küçük
3..Ayran vs içecekler çok kalitesiz
4..Yemek çeşidi daha az olup kalitesi bu kıvamda devam etmeli
5.Ben kamuda memurum.Her dönem gidebiliyorum,Ancak öğretmen arkadaşlar mecburen sezona denk geliyorlar,onlara kampanyada yardımcı olunmalı

Hamza

17 Ağustos 2008 05:24
Adsız dedi ki...

bu yaz ailemle birlikte 10 günlük tatil için beraya gittik. daha gittigimiz gun tatil suremizi 5 gune indirmekte karar kıldık.
bayanlara özel terastan baslayalım:
-havuz minicik ve bonesiz girilmesi yasak(sırf temzlememek için).
-restaurant dedikleri yerin üstünü kapamışlar tenteyle, nefes alamıyorsun.ayrıca temzligine dikkat edilmemis 2-3 çeşit yemek var.onları da illa o "restaurant"ta yiyeceksin.
-havuzda temizlik yetersz. yerde bi pecete gördm.3 gün aynı yerde durdu, temzleyen olmadı.
-personel cok laubali sanki onlar da tatile gelmiş!!
smdi gelelim otelin geneline:
-odalar temizleniyor güya ama uyarımız olmadan ne carsaflar degsti ne sampuanlar yenilendi,vs.vs.
-musteriler genelde almancı kombassanzedelermiş.biz de gidince ögrendk.kotu birsey söylemek istemiyorum tabii ama musteri kalitesi de cok önemli.
sonucta dizayn filan super ama hizmet yok, kalitesiz.
bir daha üstne para verseler gtmem. zaten bu gidisle batar ya da bi şeklde elden cıkarılır. bos yere paranızı heba etmein derim ben.

19 Ağustos 2008 05:56
Adsız dedi ki...

2 senedir tatilimizi bu otelde yapıyoruz.islami oteler arasında en iyisi bence.diğer otellerle kıyas bile yapılamaz.fiatlara gelince size katılıyorum çook abartılı.bayanlar havuzunda dikkatimi çekti ufak çocukları bezleriyle havuza sokuyolar.bence temizliğe daha önem vermeleri gerekir.seneye yine gidebilirsem berayı tercih ederim.

22 Ağustos 2008 15:08
Adsız dedi ki...

fiyatlar görüldüğü gibi değil o indirimli fiyatlar tam pan.değil.şahin gzl ama pahalı

23 Ağustos 2008 08:14
Adsız dedi ki...

KOMBASSAN HOLDİNGE TEŞEKKÜRLER SÜPER BİR HOTEL YAPMIŞLAR. ACABA HANGİ GURBETCİLERİN PARALARIYLA. İNSANLAR YILLARCA BİRİKTİRDİKLERİNİ SİZE VERDİLER. BATTIK DEDİNİZ, AMA TIKIR TIKIR İŞLİYORSUNUZ. ACABA OTELİNİZDE GELİP BEDAVA KALABİLİRLERMİ BU İNSANLAR. BEDAVA DERKEN NEDE OLSA YILLAR ÖNCESİ Bİ ÖMÜRLÜK TATİL PARASI VERENLER OLDU. HANİ ÖBÜR DÜNYADA ZORLUK CEKMEYİN DİYE. MÜLÜMANSINIZ YA, ÖNEMLİDİR SİZİN İÇİN BÖYLE ŞEYLER.

1 Eylül 2008 05:53
Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlarıma katılıyorum cook pahalı oteliniz.cengiz abiye sormak istiyorum belvü otele gtmeyi düşünüyoruz sadce temizligi ve yemeklerini merak ediyorum yardımcı olursa sevinirim

9 Eylül 2008 03:04
Adsız dedi ki...

islamı yaşarken bazı zorluklarla karşılaşıyoruz bayanlar olarak birde tatil yapmak istediğimizde deniz keyfi sürmek istediğimizde ne yazık ki yüksek fiyatlarla karşılaşıyoruz.daha uygun fiyatlarla din kardeşlerinize olanaklar sunmanızı dilerim.fırsattan istifade diyerek lütfen dini yaşantımızdan duygularımızdan menfaatlenmeyin.sözüm direkt size değil eğer ki bütün islami kesime hitap eden otellerle bir araya gelerek rekabet elbet olacak ama fiyatlar hakkında belki bişeyler yapılabilir.bizleride düşünerek imkanlar hazırlayın absürt fiyatlar ile sadece üst gelir gruplarına eğlenme hakkı tanımayın.bizlerin hakkı yok mu yaşamaya?

21 Eylül 2008 05:02
Adsız dedi ki...

size inananamıyorum ne demek islamsız otel bu ayrışma ne yazılanlrı okuyunca şok oldum ben tatile gidince kendi dışımda tüm açık kapalı fark etmez birkere bile denizi görememişlerin bile olmasını düşünmek orda çalışan tüm vatan daşlarımmın hiç bu fısatları lullanamaması yüreğimi yakıp atılan heryiyecekte açları düşünürken islami deyip bumüsriflik bu sınıf ayrımı paran neye yetiyorsa ona git lafları sizin canınızı yakmıyor mu söylerken islamsız dediğiniz otellerde fiatların yüksekliği de hep içkiye bağlanır ozaman islami otellerde neye bağlanıyo üstelik söylemem gereken en önemli şey ben çooook saf bir açık sizce islamsızım hala muhafakazar insanların sınıf ayrımsızlığının tok aç meselelerinin çok önemsendinin en önemlisi de bizi islamsız nitelemeniz çokk canımı yaktı çoook ne bu ya bizler kardeşizz kardeş inanamıyorum buyazılanlara şok halindeyim ben islami denen kesimi daha nebileyim farklı sanırdım değişen bi şey yok fakir hep fakir zengin hep zengin

26 Eylül 2008 03:44
Adsız dedi ki...

müslüman kardeşlerimizin zulme maruz kaldığı,yiyecek ekmek,içecek su dahi bulamayan
insanlarla dolu böyle bir dünyada sizce hiç de azımsanamayacak bu paraları sefa ve keyif için harcamak sünnete uygun mudur?bazı şeylerin keyfini allahın izniyle öbür dünyada
yaşamak daha güzel olmaz mı?

4 Ekim 2008 16:11
Adsız dedi ki...

ben kesinlikle tavsiye ederim bu bayram ordaydım süper geçti murat kekilli ve muazzez ersoy konserleri vardı çok eğlendik kalabalık gittiğimiz için daha güzel oldu. fiyatlar biraz pahalı ama indirim yapıyorlar ayrıca erken rezervasyon indirimleri var bunlar takip edebilirsiniz şimdiden yaza ayırttırın ekonomik oluyor. otel elemanlarıda yemekleride çok güzeldi mimarisini çok begendik otel titanik mimarisine göre yapılmış dikkatli bakılırsa fark ediliyor. odaları bir çok otele göre güzel capriceden daha iyi olduğu kesin artık orası bozdu. sözün özü iyi bir tatil yapmak istiyorsanız biraz paraya kıyıp beraya gidin derim bence rezervasyonunuzu şimdiden yaptırın...

9 Ekim 2008 12:44
Adsız dedi ki...

FİATLARIN İNDİRİMLİ ZAMANLARI BİLE ÇOK ABARTILI İNSAFLI OLSALAR ÇOK DA DÜŞMESİ MÜMKÜN OLMASADA KAMPANYALAR DÜZENLİYEBİLİRLER.TAKSİTLERİDE HİÇ CAZİP DEĞİL.

16 Ekim 2008 00:20
Adsız dedi ki...

malesef din turkiye gibi 3.dunya ulkesinde herseye malzeme oluyor. tatile bile.
tatil isi ticaret ve bu isi yapanlarin Allah rizasini gozetip yaptiklari konusunda derin süphelerim var. sadece kar dusunup bu alanda ihtiyac oldugunu dusunup girmisler bence. yada amaclari bu degilse bile sapmis sonradan. turkiyede sayilari 100 lerle ifade edilen azinliklarin haklari cok guclu savunulurken cogunluk olupda ezilen baska bir kesim varmidir bilmiyorum ama Allah rizasi icin bari muhafazakar dusunen sizler buna alet olmayin. ateisler sabataistler ve islam düsmani olup bu amac ugruna hayatini feda eden insanlara karsilik islama yakin olan kesime siz destek vererek fiyatlarinizi dusurun.
Saygilarimla
Cihcob90

20 Ekim 2008 05:59
Adsız dedi ki...

12 nisan 2008 evlendik balayına beraya gittik hizmet otel yemekler personelin ilgisi harikaydı çok güzel bir otel ama bahsedildiği gibi fiyatlar abartılı o zaman için günlük 39 euro ödedik kişi başı ama masrafımız inanın o kadar etmediğini düşünüyorum yani masraf az para çok

21 Ekim 2008 04:58
Adsız dedi ki...

geçen sene beraya gittim çok memnun kaldım hizmet otel mimarisi bayan havuzu çok güzel kise göremez caprice le kıyaslanamaz bile caprice de indirim var diye bayramda gittik çok kalabalık odalar berbat hizmet sıfır

23 Ekim 2008 05:59
Adsız dedi ki...

ya ne cahil milletiz biz islami otel adi altinda resmen kazik yiyoruz.Yukarda yazan herkes durumu izah etmis aslinda....Tek fark haremlik selamlik olusu hizmet heryerde ayni..konu para olunca kimse insafa gelmiyor aksine dahada acgözlü oluyor..Bence gidin kafaniza göre bir otelde yapin tatilinizi böyle yerlerde kaztik yemeyin kimse size bakmaz merakta etmeyin millet tatilini yapmak istiyor onun bunun karisina kizina bakmak degil.Zaten öyle bir niyeti olan bu otellerdede yapar yasak olan hersey insanlari daha cok azdirir unutmayin..Neyse simdi bana kafir gavur diyenler olucak desinler ben akilli düsünürüm böyle uyaniklarada inanmam..Indirsinler fiyatlarida inaniyim samimiyetlerine.....

25 Ekim 2008 01:38
Adsız dedi ki...

bizde bubayramda oradaydik burada herkes fiyatlardan sikayetci bilindigi gibi herseyin bir bedeli var kaliteninde sen 5 yizdizli bir yerde üc kurusa kalamassin

27 Ekim 2008 05:06
Adsız dedi ki...

ben bera otele 3kere gitim ama buyazın hazıran ayında balık tavuk yemekten midemiz bulandı bera ilk acıldığı sene gitmiştim superdi ama busene berbattı hele havuzlardese ona keza cocuk duşune biliyormusunuz kakasını yapmış vede bizler ogun hiçkimse o havuzu kulanamadı biraz bence kendisine ceki duzen vermeli fiyatları hele sankı oteli bize yenden satoyorlar boykot ettim busefer gitmiycem beraya cunku cok pahalı ilksene animasyon superdi buyaz berbattı ben haziran 5degitim 15 hazıranda cıktım

3 Aralık 2008 05:48
Adsız dedi ki...

ben tatilimi berada geçirmeyi düşünürken. sizlerinde fırsatcılık yaptığı hissine kapıldım bu yorumlardan sonra bu kadar kötü yorum yapılan bir otele neden kalayım ki. sizler bu yorumları dikkate bir alıp açıklama yapın lütfen

27 Aralık 2008 11:33
Adsız dedi ki...

bu yorumlardan sonra beradan vazgeçmemek elde değil.alternatif var mı arkadaşlar.

4 Ocak 2009 14:41
Adsız dedi ki...

Gecenlerde Bera otele telefon acip 3 büyük bir cocuk 7 günlük fiyat aldim 2100 avro akil karimi ne deyim islami otelmis.Artik Alanyada yari islami otel ariyorum. Duyurulur.

21 Ocak 2009 15:47
adsız dedi ki...

ben yeni açıldığı yaz gittim geçen yazda gitmiştim kendi ailem adına biz memnun kaldık otel personeli suçlanmış ama insanlarda da hata var çocukların bezle büyük havuzunda işi ne çocuklarına sahip çıkmayanlar bence gelmesin özel havuzda yüzsünler bence her yerde kural vardır kimsenin özgürlüğünü kendi özgürlüğünüz adına kısıtlamaya hakkınız yok yemekleride gayet lezzetli insanlar yiyeceklerinden fazla almasalar israf da olmayacak para verdik diye mide spazmı geçiriyorlar

30 Ocak 2009 11:06
Derya dedi ki...

Biz gecen sene haziran ayinda gittik genel olarak begendim en cokta bayanlar icin ayri asansor fikrini otel cok katli oldugu icin devamli asansor kullanmak gerekiyor cunku....Odalar guzel ve genis,kapali havuzu, saunasi ,bayanlar icin havuzu yeterliydi sadece animasyon kotuydu diyebilirim animasyon yapanlarla tanistik gercekten birseyler yapmak istiyorlar ama eglendirmekten cok uzaklar ...Yemekler konusunda da yeterliydi diyebilirim tabiki daha iyi olabilir,,Bu senede imkan olursa kesinlikle tercih ederim

1 Şubat 2009 05:13
Adsız dedi ki...

ben gecen sene ekim ayinin ilk haftasi bera hotelde 8 günlük tatil yaptim fiyatlar daha öncekilerin sikayet ettikleri gibi pahali biraz erkeklere ait olan kapali yüzme havuzu hijyenik degildi ikinci olarakta hotel denize bakan tarafinda devamli yüksek sesle calinan müzik orada kalan insanlari gündüz sürekli olarak rahatsiz ediyor ben hizmetlerini iyi buldum bana göre daha iyi olabilir diye düsünüyorum ancak yaz aylarinda uygulanan fiyatlarin daha insafli olmasini arzu ediyorum

2 Şubat 2009 13:01
çağatay dedi ki...

otel yeni açılmış olması sebebiyle diğer otellerle kıyaslanabilinir.Şahsen ben iki yıldır gidiyorum çok memnunum.Odaların rahatlığı genişliği ve de temizliği bir numara.Yemekler çok çeşitli ve yeterli.İnsan önce bir düşünmeli.Kendi evinde kaç çeşit yemek yapıp yiyiyor.A ' dan Z ' ye mükemmel.Ben iki üç yıl içerisinde daha da mükemmel olacağını tahmin ediyorum.Tabi bu ekonomik kriz böyle devam etmezse....

2 Şubat 2009 13:24
burak dedi ki...

geçen sene geldim.bir önceki seneye göre animasyonlar daha kötüydü.su kaydıraklarınada sınırlama getirilmiş.çok mantıksız geldi.neden para ödüyoruz ki......

2 Şubat 2009 13:28
Adsız dedi ki...

gecen yil ekim ayinin ilk haftasi esimle birlikte tatil yaptim bende otel cok iyi ancak konaklama fiyati cok pahali avrupadan 7-8 gün tatile giden ayni bes yildizli otelde 400-500 avroya gidis dönüs ucak bileti tahil bir tatil yaparken bu kadar cok pahali olmasini anlmakta güclük cekiyorum erkeklere ait olan kapali yüzme havuzunu hijyenik olarak bulamadim kapali havuzun suyu kac günde temizlendigini merak ediyorum acik havuzlarin yaninda sabahtan aksama kadar calinan yüksek sesli müzik gündüz odasinda dinlenmek isteyen icin bir kabus oluyor bunun yaninda animasyonu hic hosuma gitmedi daha güzel degisik seyler yapalabilir diye düsünüyorum. fiyatlar konusunun tekrar gözden gecirilmesini istiyorum

3 Şubat 2009 00:06
ısmail erman dedi ki...

s.a pahalıda olsa guzel ınsallah ımkanlarınız uygun olunca fıatları duzeltırsınız sizin için dua ediyorum slm

13 Şubat 2009 05:24
Adsız dedi ki...

s.a.
ekim 2007 de esimle balayimizi bera otelde gecirdik,otelin cok güzel yanlarida var tabi hos olmayan yanlarida var,ilk önce beyendiklerimizi anlatmak istiyorum:
yemekleri sahane inanilmaz cok cesit var ve hepsi birbirinden lezzetli, odalar genis ve temiz her gün temizliyorlar ikaz etmeye gerek kalmiyor, kapali bayanlar havuzu güzel,temiz,hijyenik, otelin mimarisi cok hos, lobide otururken birtarafdan cayini icip birtarafdanda canli ilahi dinlemek cok hos,
gelelim beyenmediklerimize:
inanilmaz derecede yemeklerde israf sözkonusu,bayanlar havuzu otelin catisinda kendim görmedim cünkü ekim ayinda havalar acik havuza girmek icin uygun degildi ama anladigim kadariyla kücük, ve en önemlisi gezmek dolasmak icin güzel bir alan oldugnu düsünmüyorum,her yer beton yigini biraz olsun yesil renk göremiyorsunuz, üstüne üstlük bir okadar para ödüyorsunuz ve bir beton yiginin icinde mahkum kaliyorsunuz, oyüzden esimle brilikde her gün degisik aktivitelere katildik, rafting,alanya gezisi,side gezisi, neyazikki bunlar hep para isteyen seyler, yani sonuc olarak hizmet mükemmel ama benim tatil anlayisim YESIL BIR ORTAM, oyüzden esimle birlikde bu sene sahinn pradise gitmeye karar verdik,resimler cok hos,fiyatalar daha uygun,havuzlar süper,geri dönünce insallah yorumumu yapicam, saglicakla

18 Şubat 2009 07:34
Adsız dedi ki...

islami otel sahiplerine sesleniyoruz......lütfen fiyatları biraz daha makul hale getirin...kiminin parası kiminin duası diye bir sözünde varlığını unutmamak gerekir.biz üç yıldır beraya gitmek istiyoruz ama galiba daha çok bekleriz....sizlerin sayesinde.

24 Şubat 2009 12:08
Adsız dedi ki...

s.a
Bu kadar güzel bir otelin fiyatlarıda tabiki bu olur atalarımız boşuna dememiş 'ucuz etin yahnisi pek olur diye

13 Mart 2009 07:28
alisto dedi ki...

s.a
Bera Alanya güzel bir otel olmakla beraber tabiki eksikleride mevcut.
fiyat pahalı diye bir çok kişi yakınmış,doğru ama benim görüşüm:böyle otele böyle fiyat.
bu otelin ciddi sorunu şu:odalarda akan su deniz suyu!
yorumlara dikkat edince herkesin begendığı bir otelin var olmadığını anladım.
saygılar..

31 Mart 2009 18:07
Adsız dedi ki...

Alisto bey şu anda bera otelin suları normal akıyor. ben gitiiğimde bu sorunu çözmüşler. Gerçekten çok güzel bir tatil yaptık. Fiyatlarda diğer otellere göre biraz yüksek ama odaları ve servisi görünce verdiğiniz paraya değiyor doğrusu..

6 Nisan 2009 04:19
Adsız dedi ki...

Merhaba Arkadaslar,
2008`in yazinda bizde gittik !
Bazi yorumlari anlamakta zorluk cekiyorum.
Temizlikte sikayet edildi !
Ben kirli bir yer görmedim !
3 Cesit yemekten bahsedildi !
Her gün 55 cesit yemek , izgara balik , Cigköft , tatli vs. cikiyordu ! ( El insaf )
Personel laubali diyen var . Ben birtane laubaliye rastlamadim. Animasyoncular bile herseyi tam dozunda yapiyorlar !
Pahali dendi o dogru !!! Benimde Kombassanda param olmasaydi , ücretin yarisini hisselerden karsilamasaydilar bende gidemezdim.
Ama 5 yildizli servis biraz pahali oluyor !
Simdiye dek gittigim en güzel oteldi !
Hele her gece rihtimdaki canli müzik orkestra bi harikaydi. Herkeze selam ve saygilar !

7 Nisan 2009 04:41
Suat dedi ki...

Böyle bir site ariyordum.
Böylelikle herkez gitti otellerdeki izlenimlerini buraya aktarabilecek.
Selamlar

7 Nisan 2009 06:11
Adsız dedi ki...

fıyatlar konusunda dıger arkadaslara katılıyorum.bu kadar yuksek olması bızı zor durumda bırakıyor. bıraz anlayıs beklıyoruz.

8 Nisan 2009 05:07
Adsız dedi ki...

denızınden sahılınden kımse bahsetmemıs guzelmı nasıl

10 Nisan 2009 12:52
Adsız dedi ki...

fiyat lar pahalı bu dünyada düzgün yaşayan insanlara yardımcı olun kazanıyorsunuz yeteri kadar bir koyundan iki post çikmaz inanıyorumki başka firmalar bu tür otellere ağırık verip sayılarını artırdıklarında BU YAPTIKLARINIZA PİŞMAN OLURSUNUZ...........

11 Nisan 2009 02:10
Adsız dedi ki...

meraba bende sizlere katiliyorum cok pahali caprice palace bile 20 tl sizde biraz indirim yapin bende gelecem bak gelmem ha:)

13 Nisan 2009 09:19
Adsız dedi ki...

slm bizde bu sene bera ya rezervasyon yaptırdık ama yorumlarınızı görünce şüphede kaldım. fiyat konusuna gelince evet pahalı ama caprice kadar değil birde plajı hakkında bilgi verirseniz sevinirim. yani karışıkmı yoksa erkek bayan ayrımı teşekkürlerrr

18 Nisan 2009 17:35
Bathsheba dedi ki...

Ben beraya bu yaz gitmeyi düşünüyorum, otel görevlisiyle görüştüm, plajı karışıkmış. Bayanlar için ayrı plaj yok. Burada bir arkadaş hep balık tavuk çıktığından yakınmış. Sordum biz yemeklerde çok iddialıyız, öyle birşey yok diyor. Tabi bilemiyorum ne derece doğru. Giden arkadaşlar cevaplarsa sevinirim. Kırmızı et hiç mi çıkmıyor, bazı günler mi çıkıyor? Bir de banyolarda hala tuzlu su mu akıyor? Discosu faal mi? Aslında Caprice ile Bera arasında kararsız kaldım. İkisine de giden arkadaşlar varsa hangisini tercih etmemi tavsiye edersiniz? Selamlar..

22 Nisan 2009 05:43
Adsız dedi ki...

aslinda bende kararsizim.3 hafta sonra gidicem bi otele ama hangisine bilmiyorum tek bildigim didim yani caprice otel sadece caprice otel baska bisi yok gezecek tozacak.yerlisinden duydum.ben oteli sadece kalmak icin rezerve ediyorum yoksa otelin icini ne gezecem ben projesini cikartacak degilim.hem öyle veya böyle duvar sonucta, e duvar benim evimdede var.ama elbette insan kalacagi otelde huzuru yasamak ister.bakalim kararim beraya dogru kayiyor aslinda kararim alanyaya dogru kayiyor orada gezilebilinecek cok yerler varmis gidenlerden duydum.ayrica denizi ve kumsali mayis aylarinda isiniyormus.burda baktim fiyati haric pek kötü yani yok.o kötü yazanlarida art niyetli olarak düsünüyorum.hayirlisi degilim caprice rezervasyon yaptirdim ama iptal edecegim.gezilecek yeri olmadigini duydugum icin yoksa herhangi bi kötü anim yok.ilk defa bi otele tatile gidiyorum zaten, onu da cok abartili bi sekilde arastirdim.ve arastiriyorum.

27 Nisan 2009 14:21
Adsız dedi ki...

Bera oelde herşey çok güzel,ediyorum.
Hamza

1 Mayıs 2009 12:05
Suat dedi ki...

Yemeklerde hic bir SIKINTI yok her et cesidi cikiyor. Ama tavuk / balik biraz daha fazla gibi geldi. Ama yemekler güzeldi. Plaj "normal" plaj. (Karisik). Disco felan yok !
Banyolardada "normal" su var tabi.
Bera Capristen cok daha güzel ve iyi.
Tavsiye ederim.

4 Mayıs 2009 04:58
Arzu LIKOGLU dedi ki...

Merhaba,

Geçen yıl(2008) eşimle birlikte Bera oteldeydik. Aşağıya maddeler halinde izlenimlerimi yazıyorum.

1. Otelin mimarisi, odaları, banyosu, şadırvanı, mescidi vs. yapı itibariyle kesinlikle çok güzel. 2007 de Şah Inn deydik. Tatil köyü havasında olsada oda, banyo vs. mimari konusunda Bera nın eline su dökemez.
2. Otel çok pahalı, katılıyorum.
3. Oda temizlik hizmetleri vasat.
4. Yemekler çok çeşitli ve güzeldi. Bu konuda da Şah Inn, Bera nın eline su dökemez.
5. Otelin plajı var ama olsa ne yazar. Akdeniz soğuk, çok tuzlu, dalgalı ve kayası bol. Yüzmeye hiç elverişli değil. Bu konuda Şah Inn den de aynı durumda.
6. Animasyon berbat. Yılışık çocuklar topluluğu. Misafirleri rahatsız etmekten başka bir işe yaradıkları yok.
7. Otelin şehir merkezine yakın olması iyi bir avantaj. Zira Şah Inn de otelden dışarı arabasız çıkmanız imkansız.
8. Otelin günlük turları harika. Dim çayı, Dim Mağarası, Alanya, Side, Manavgat turlarında çok eğenmiştim.
9. Gelelim bayanlar için en önemli olan havuz konusuna. Havuz teras katta. Bir defa sadece bu bile havuz zevkinizi sunileştiriyor. Bayan havuzları küçük, yetersiz. Öğleden sonra havuzun suyu ayran gibi oluyor. Ve de Bera da yaşadığım en kötü tecrübe den bahsetmeden geçemiycem. Otelin 2 adet bayan havuzu, 2 adet çocuk havuzu var. Terasa çıkıyorsunuz, sağa dönerseniz 1 bayan havuzu yanında da bebek havuzu, sola dönerseniz aqua bayan havuzu ve yanında da çocuk havuzu bulunuyor. Arkadaşlar, Bera Alanya 2 taşla 4 kuş vurmaya çalışırken tamamen çuvallamış. Bayan havuzularının filtrasyonu ile çocuk havuzlarınınki aynı devirdaim içinde. Kısaca Bera da 7 gün kaldım, 2 gün boyunca havuza giremedim. Çocuk havuzuna kaka yapıldığı için bayan havuzlarıda kapandı. Bebekler havuz mayosu olmadan mı havuza giriyormuş girmiyormuş denetim yok. Görevli arada bir bebeklere bez giydirin diye bağırıyor o kadar. Kısaca "tatil benim için yüzmedir" diyorsanız adresiniz Bera olmamalı. Şah Inn deki havuzlara diyecek söz bulamıyorum. Tek kelimeyle mükemmellerdi.

mail : anaiboglu@hotmail.com

4 Mayıs 2009 07:45
adsız dedi ki...

Arzu Hanımın yorumuna katılıyorum. Bir bayan olarak 7 günlük tatilde 2 gün havuza giremedik geçen yıl çocuk kakası var diye. Böyle birşey olabilir mi? Denize gidelim dedik. O da tam bir fiyasko. Yüzmek için gidenlerin tercihi Bera olmamalı. Plaj karma. Tamam ailecek girelim dedik. Fakat yanındaki otelle çok iç içe hoşuma gitmedi ve de çok taşlı ve dalgalı. Otelin mimarisi güzel olabilir ama akşamları yemekten sonra yeşillikler arasında gezecek, nefes alacak bir alan bulamadık. Bahçesi yok. Herşey binanın içinde sıkıştırılmaya çalışılmış. Küçük çocuğumu eğlendirecek çocuk parkı aradık. yok. Akşam eğlenceleri amatörce küçücük bir anfi tiyatroda yapılmaya çalışılıyor. Tiyatro, otelin büyüklüğüne göre yapılmadığı için, izleyenler dar bir alanda ayakta kalabiliyorlar. Denizi sevenler için Ege Denizindeki alternetif otelleri tavsiye ederim. Caprice ve Bera arasında tercih yapmak isteyenlere, iki oteli de bilen birisi olarak her yönüyle Caprice yi tavsiye ederim. 4 kere gitim. Bazı zamanlar kalabalığından, fiyat politikalarından ve alternetif otel olduğu halde, bazen çalınan şarkılardan ve şarkıcılardan başka eleştirecek birşey bulamıyorum. Fiyat anlayışı , reklamlarıyla ve telefondakiyle tutarlı değil. Ancak kış aylarında bazı zamanlarda rezarvasyon fiyatları diğer otellerden daha uygun olabiliyor. Bu yüzden deniz ve havuzu seven biri olarak fiyat politikasını beğenmediğim halde, Kışın, 3 kişi Haziran başı için Bera ve Şahinn den daha ucuza rezarvasyon yaptırdık. Şu anda tatil zamanı yaklaştığı için pahalı.

5 Mayıs 2009 02:51
Adsız dedi ki...

17-21 nisan da bera otelde kaldım fakat bir felaketti bizi aldıkları oda kirliydi heryer berbattı resepsiyona inip söylediğimiz de odamızı değiştirdiler. sonraki verdikleri odanın tuvaletinde sabun bile yoktu telefon açınca gönderdiler. personel ve yönetim bu işi yapamıyor otopark sorunu var. bide fiyat pahalı biraz....

7 Mayıs 2009 07:57
Adsız dedi ki...

arkadaslar beraya hotel ayirdim ama bunlari okuduktan sonra kafam iyice karisti herhalde yüzmek icin bera iyi degilmis alanya antalyada hanggi otelli önerirsiniz bana sah inn?
Bana bu konuda yardimci olursaniz sevinirim..tsekkürler

8 Mayıs 2009 16:07
Adsız dedi ki...

bu ne arkadaslar ya ıyıkı ramazan yaklastı bu fıyatları cıkartıyorlar bukadar bıde dertlerkı krız var ne krızı kımse gıtmesın bak bakalım ne oluyor bıde ıslamı otel olcak bıze tatıl yasak tatıl parası olana hıh

9 Mayıs 2009 09:40
Adsız dedi ki...

bizde geçen sene caprise palacea gittik çok memnun olduk belki de bu sene bu hotele gideceğiz ama tavsiye ederseniz....

10 Mayıs 2009 06:10
Suat dedi ki...

Arkadaslar son yorumlari okuynca gercekten otelin bir kac acigi gözüme batti. Tabi her konuyu bir mesaja sigdirmak olmuyor. Otelin gezecek yürüyecek bahce alani yok !
Cocuklari oynatacak bir alan (park) yok ! Anfi / Tiyatro gercekten cok kücük. Otelle cok orantisiz. Bayan havuzlarini tabiki görmedim ama ytersiz oldgugu kanaatindeyim.

12 Mayıs 2009 03:00
Adsız dedi ki...

Bera otelin fiyatları normal 5 yıldızlı otellere göre pahalı.Ben 2 senedir bu otele gidiyorum.20 nisandan son 3 gün kaldım.
Özetle
1-) Otelin fiyatları pahalı
2-)Yemekleri çeşitli ve çok güzel
3-)Kafeleri(çay ,kahve servisleri) çok güzel.
4-)Odaları mükemmel;Büyük ve çok güzel ve de temiz.
5-)Erkek açık havuzu,hamam,sauna ,buhar banyosu mükemmel.Kapalı havuz ise inanılmaz bir hata ile inşaa edilmiş,çok küçük hele havalar soğuk olunca dış havuzu da kullanılmayınca yüzme iş çok zor.Yani otelin en zayıf yönü bu bence
6-) Bahçesi büyük değil ama,şirin,yeterli
7-)Otelin mescit,kütüphane ve lobisi çok güzel.
8-)Genelde sezon dışı gittiğim için mi bilmiyorum,animasyon ekibi yetersiz.
9-)Otel personeli iyi ancak biraz daha gayretli olup profösyönel olabilirler.
10-)Otelin müşteriye karşı sorun gidermesi ve yardım etmesi mükemmel.Özellikle halkla ilişkiler müdürü Ersin Kiraz beyfendi gerçekten oraya hakim ve çözüm üretici.Bu arkadaşımızın orada olması bana ayrı bir güven vermekte.
11-)Birde muhafazakar otellerdeki temizlik güzel ve de buraya gelen vatandaşlarda daha bilinçli.Yani demem belki pahalı ama ;en azından bizim ahlak anlayışına sahip insanların orada buluşturması ve de daha saygılı insanların bu otelde kalması sebebi ile önemli bir görev üstleniyorlar.Yani bera otelde huzur var,gelen insanlar arasında kavga gürültü olmuyor.Sadece havuz görevlilerinin tek eksik yönü ve bazı vatandaşların dikkatsizliği ise;Havuza duş alınmadan girenlere dikkat edilmemesi.
Can

20 Mayıs 2009 12:38
Adsız dedi ki...

valla yazık arkadaşlar iki kişi 7 gun tatıl fiyatı aldık 1152 euro iştediler yazık gunah yaa biraz inşaf içkili oteller bile bu fıyat deil..bence bıraz daha merhametlı fıyatlar girmenızı temennı ederim...şiz bera oteli şah-in paradişe otelı fıyatlarınızdan dolayı kınyor bıraz daha az kar ıle ışlama hizmet etmek adına çalışıyorşanız tabiki ticaret yapmaya davet edıyorum..unutmayınkı manevi kazanc maddı kazanctan kat kat onemlıdır...çok para yerıne bıraz daha az para ama cok dua alırşınız allah razı olşun demeşi bi müşterinizin çok daha hayırlı olur..ilginize tşkler...

25 Mayıs 2009 11:58
Adsız dedi ki...

2 yıLdır beraya gidiyoruz Hersey ıyı hoş isLami otel Adına en LÜks otellerden bence ama bı arkadasımızın dedıgı gıbı anımatorlerin ve personelın laubalılıgı ınsanı rahatsız edıyor sonucta muhafazakar kesıme karsı böyle alaylı olunmamasını ısterım zaten genellıkle onlar bızı deıl bız onları eglendırıoruz bu sene bera mı sanmıorum...

26 Mayıs 2009 11:03
Adsız dedi ki...

2008 yazında berada.2007 yazında paradise daydım.kesinlikle paradise ı tavsiye ederim.
bu yıl paradise a gitmek istiyordum fakat erken rezervasyon yaptıramadık şimdi ise bize uygun tarihler dolu.
capris ise çok uzak geliyor.
bu yılda mecburen beraya gideceğiz.
hepsini geçtimde ne olur şu bayanlar havuzundaki bayan 2 dakikada bir cırtlak cırtlak bayanlar bonesiz havuza girmek yasak gibi uyarılarla bağırmasın.
zira tam o binbir zorlukla bulabildiğim şezlonga uzanıp tam bir ohhh çekecekken o ismini unuttum hanfendi 2 dk bir rutin bağırıyor ve bu çoookkkk rahatsız ediyor.odama gittiğimde hanfendinin sesi hala kulaklarında çınlıyor.
bakın 1 sene geçti üstünden sesi hala dün gibi aklımda:))adı handandı galiba..
ne olur birileri sustursun onu bu yılda dinlemek istemiyorum o bağırışları.
kurallara uymayan biri varsa gidip yanına uyarsınlar.zaten işleri bu değilmi???
birde çocuğumun başka bir çocuğun kakasıya beraber yüzmesini istemiyorum !!!!!!!
5 yıldızlı oteldeki rezalet.zaten küçücük bi havuz yapmışsınız içine biri kaka yapıyor tüm yetişkin havuzuda dahil kapanıyor.e kardeşim biz orda biribirimizi izlemeye gelmedikki.bu soruna bi çare bulun lütf.
mesele bezli çocukların havuz bezi olmadan girişleri yasak olsun...

27 Mayıs 2009 15:53
Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bende eşimle 2008 yılda gitmiştim ve 3 gün kalmıştım tek kelimeyle sahili haric herşey mükemmeldi.fırsatım olsa yine giderim tabi biraz fiyatları normale getirebilseler

11 Haziran 2009 04:32
Bathsheba dedi ki...

Bu yaz Haziranın ilk yarısında gitim Bera'ya. Otel odaları çok geniş ve güzel, balkonu da var. Erkekler havuzu büyük ve güzel, 3 tane ayrı kaydırak var. Bayanlar açık havuzları teras katta. 2 havuz var, ancak ikisi de küçük sayılır. Havuzların birinde bir tane kaydırak var ve yetersiz. Üstelik her zaman çalışmıyor. Denizi pek ahım şahım değil. Denize bir iskele yapılmış orada bir cafe var, manzarayı izlemek için güzel. Bizim kaldığımız oda otelin arka tarafına bakıyodu ve karşısında bir gece klübü vardı, sabaha kadar müzik susmuyordu. Kapı-pencere kapalı yatıyorduk. Yemekler genel olarak iyi sayılır. Otelde bahçe, yeşillik yok denecek kadar az. Yan tarafında küçücük bir bahçe var sadece. Hamamı güzel ama hamamda kese yapmak yasakmış. Neden? Keseyi keseciye yaptıracaksanız. 40 lira ödeyeceksiniz. Saçmalık! Bayanlar havuzuna sadece bir asansör çıkıyor ve yetersiz, epey bir bekliyorsunuz asansöre binmek için. Mescidi çok güzel, küçük bir cami gibi ve otelde 5 vakit ezan okunuyor. Velhasıl genel olarak vasatın üstünde bir otel sayılır, 10 üzerinden 7 verebilirim.

18 Haziran 2009 06:28
Ali dedi ki...

Neden hep 5 yıldıza bakıyoruz ki , Butik otel statüsünde Belvü var , gayetde standartları iyi ve Cennet gbi koyların ormanların yanı basında Kemerde gidenler az ödedik gayetde menun kaldık derler.Bir bakalım bizde nasılmış ?Gelince yorumlarım.

19 Haziran 2009 15:12
Adsız dedi ki...

ben bu sene gittim bu otele hayatımda gittiğim en iyi otellerden biriydi zaman çok güzel geçiyor animasyon ekibine çok teşekkür ederim çok eğlenceli bir tatildi o kafadan uydurma yorum yapanlara inanmayın lütfen gitmeden yorum yapan onlar gitselerde tatilden anlamayanlar onlar temizlik,yapı,düzen,kalite,yemek,animasyon olarak çok iiyiydi çok memenun kaldık seneyede gitmeyi düşünüyoruz otele karşı bir ricam olucak animasyon ekibi seneyede gelsin aynı anaimasyoncuları istiyoruz özellikle seda ve semra;)

23 Haziran 2009 00:55
Adsız dedi ki...

Hotel gercekten cok güzel ve cok temiz
mükemmel olmayan tarafi deniz sahili iyi degil ondan dolayi internet sitelerinde fotoraf bulamazsiniz animasyon sifir orda gezip duruyorlar birsey yaptiklar yok gün boyunca bir aksamlari programm yapiyorlar yaptiklari yer cok kücük ve cok sesli sagir olabilirsiniz...
Yemekler cok güzel tatlilar daha iyi olabilir
otobüs servisi yok yada adam basi 75€ isteniliyor gidis dönüs 150€:-(
Kese, sac kesimi, masaj abartili pahali misal kese 40 ytl sacmaladilar iyicen. Fotoraf cektirmeyin kazik fiatlar istiyorlar herkese baska fiat ona göre!!!
Kadinlarin haviz bölümü kücükmüs hanimdan biliyorum
Hotelin fiatina gelince pahali degil o parayi hak ediyorlar!
Bu oteli tavsiye edermiyim? Evet kesinlikle mükemmel bir hotel yanliz kötüledigim seyleri düzeltirlerse daha iyi olur kendileri icin
Sac kesim 25 ytl masaj 75 ytl onagöre düsünün antalyadan otobüsden gidicekseniz akdeniz otobüsünden gidin sakin metro otobüsüne binmeyin ayvayi yersin 2 saatlik yolculuk 3 saate cikar ver servis yok su kahv versaire...

24 Haziran 2009 14:22
Adsız dedi ki...

ben norvecden geliyorum ve bizde bo otele gittcektik ama fiyatlar cok pali! lutfen idirinis

26 Haziran 2009 02:56
Adsız dedi ki...

2007de şah inn'de
2008de beradaydım(şah inn'de yer olmadığından)

ben tatile sanat eseri gibi, mükemmel dizayn edilmiş yapılar görmek veya bilmem kaç çeşit yemek için gitmiorum. berada bunların dışında düzgün birşey yoktu. haliyle bana hitap etmedi.

şah inn'de rahatsızlık duyduğum tek şey pek sevgili mahmut tuncere maruz kalmaktı.
sonucta;
herşey harika olsa da konaklayanların tutum ve seviyeleri tatilin önemli detaylarından biri bence. toplum içinde nasıl davranılması gerektigini bilmeyen insanlarla kalkıp aynı havuzu kullanmak rezillikten başka birşey getirmiyor. berayı da bu yüzden tavsiye etmiyorum

26 Haziran 2009 13:30
Adsız dedi ki...

kardeşim ben bu kadar para vereceksem seni niye tercih edeyim? giderim sungate rixos'a en azından gücüme gitmez

28 Haziran 2009 09:33
Adsız dedi ki...

bence bu kadar da agır eleştirilere gerek yok. ben bu sene gittim ve gayette iyiydi herşey. havuz teras katında daha da büyük olamaz zaten. ayrıca ben anlamıyorum hem çocuklarınızla yüzmek istersiniz hemde bir suları diye sorun çıkarırsınız. eger havuza çocuklarınız sokarken özel bezlerinden bağlarsanız ve gözkulak olursanız biz çocuksuz bayanlarda havuzsuz kalmak zorunda kalmayız. neyseki bu sene böyle problemler olmadı hiç. yemek konusuna gelincede ben şimdiye kadar gittiğim hiçbir otelde bu kadar zengin çeşit görmedim. üstelik diğer oteller gibi hergün tek çeşit değil. bi yorumda okudum kırmızı et yokmu diye. ben 7 gece konakladım yedisinde de etide balığıda tavuğuda vardı. ve meyveleri diğerleri gibi 2 3 çeşit değildi. kim ne derse desin bu tarz otellerin en iyisi bera otel. allah kısmet ederse seneye yine gidicem..!!

30 Haziran 2009 04:49
betül dedi ki...

biz 2008 de beraya gittik ve çok memnun kadık herkese tavsiye ederimm 3 hafta kaldık

30 Haziran 2009 13:14
Adsız dedi ki...

EGER ÖBÜR TARAFTA BANA RABBİM SORARSA EY KULUM NEDEN İSLAMA UYGUN TATİLİNİ YAPIP BU TÜR OTELLERE GİTMEDİN DERSE TEK CEVABIM YA RABBİ OOTELLERİ İŞLETEN KULLARIN O KADAR FAHİŞ FİYAT VEREREK BİZİM GİBİ ORTA GELİR SINIFI İNSANLARI DİGER OTELLERE MECBUR BIRAKTILAR BUNUN SORUMLULARI VE GÜNAHI TAMAMEN BU KİŞİLERE AİTTİR CEVABINI VERECEGİM.

3 Temmuz 2009 00:57
Zeynep dedi ki...

hem islami otel diya adlandırıyolar kendilerini, hemde euroyla çalışıyorlar.
bu ne biçim bir iştir.

9 Temmuz 2009 04:15
Adsız dedi ki...

biz orta halli tesettürlü bi aileyiz 3çocuk ve eşimle 5 kişiyiz bir memur maaşı ile nasıl bi tatil yapabiliriz bu fiyatlarla lütfen bizi ve çocuklarımızı düşünün... müslüman müslüman kardeşini her zaman düşünmelidir...lütfen dikkate alın

9 Temmuz 2009 06:22
Adsız dedi ki...

COK hayal ettik bera hotele gitmeyi ama cooook pahali gücümüz yetmiyor fiyatlarini indirin hayal etmeye devam etcez galiba senelerce. neden böyle pahali anlamiyorum !! Burdan duyuru yetkililere

17 Temmuz 2009 15:12
Adsız dedi ki...

merhabalar geçen yaz ve bu sene bera otelde bulundum evet fiyatlar konusunda çok sıkıntı var arkadaşlara katılıyorum.hizmet konusunda birinci sınıf çok begendik.geçen seneki animatör arkadaşlar daha iyiydi eglence bakımından yetersiz gördüm belçika belediye başkanı bizi çok güzel karşılıyor.

21 Temmuz 2009 07:28
Sevgi dedi ki...

Bera otele gittim yemekleri ve odaları dışında hiçbirşeyi beğenmedim.Verdiğim paraya da acıdım.Bir animasyon ekibi bu kadar mı başarısız olur aslında insanları eğlendirmeye çalışıyorlar ama başaramıyorlar ,zaten otelin anfisi cok küçük 100-150 kişilik insanlar üstüste oturuyor.Yeşil adına otelde birkaç palmiye ağacı gördüm o kadar, bahçe vs yok çünkü otelin bahçe yapacak alanı yok araba park yeri bile yok heryer beton.Kadınların havuzu cok küçük ve 6 yaşından kuçuklerin kalabalıklaştırması sebebiyle girmesi yasak çocukların havuzu 35 cm benim 3 yaşındaki oğlumun dizine geliyordu haliylede eğlenmiyordu.Ayrıca bayanlar bölümününde şezlonglar yetersiz bence bu otele 50 euro bile fazla bayanların her öğle yemeginde aşağı inmesi cok zor oluyor.Yukarı yemek cıkarmıyorlar capris te aynı yemeklerden bayanların havuzuna yakın bir yemek salonu yapmışlar oraya da getiriyorlar.Çocuk parkı tehlikeliydi 3 yaşındaki oğlum merdivenlerini kendi çıkıp kayamıyordu 5-6 yaşa göre yapmışlar.İnsan fiyatına bakarak çok iyi bir otel olduğunu düşünüyor ama değil verdiğiniz paranın karşılığını alamıyorsunuz....

26 Temmuz 2009 11:31
Ad dedi ki...

Ben yeni dondum Bera'dan, fiyatlar diger muhafazakar oteller gibi burasida pahali. Gecen yila gore, bu yil kalitede dususler gordum. Gecen yil Muazzez Ersoy, Nihat Hatiboglu vardi. Bu yil ise hic bir sanatci yoktu. Yemeklere gelince, esim yemeklerden zehirlendi. Hemen Alanyada bir hastaneye goturdum o gece, bize yardim eden doktor, Bera'dan bu tur sikayetlerle gelen bir gun icinde 5.kisisiniz dedi. Bunun pesine iki gun sonrada kuzenimin kizida ayni sikayetleri vardi, kusma yuksek ates ve ishal.
Anlayacaginiz, hastaliklarla bir tatil gecirdik. Birde sunuda izah edeyim, hakiki bes yildizli otellerde, mangal-izgara kebabi olur. Maalesef burada iki yildir boyle birseye rastlayamadim. Bu yil a la cart restoranlari sanki hizmet disiydi.
Kisacasi benim icin artik Bera bitmistir....

6 Ağustos 2009 00:31
Suat dedi ki...

Arkadasin biri hem Islami otel hemde Euro ile calisiyorlar demis !!! Ne yapacakalrardi ???
Suudi arabisten riyaliyle calisacak degiller herhalde !!!

14 Ağustos 2009 05:50
guuus dedi ki...

cok guzel siteniz var fakat biraz amatorce. ben reservasyon degil 2010 yilinin fiyatlarini ogrenmek istiyorum amma sitenizde o mevcut degil!! ve fiyatlariniz avrupadaki hotellerden bile cok pahali!!!!

15 Ağustos 2009 14:36
adem m dedi ki...

benim eşim oesteroporoz yani kemik hastası ,doktor illa da güneş diyor,ama tesettürlü olduğu için imkanımız yok.açık olsa şile de bile iyileşir ama sizin gibi müslümanlar sayesinde bırak tatili eğlenceyi sağlık bile bize haram oldu.artık memur işçi ve garibanlara değil de ihale kovalayan diğer zengin müslüman kardeşlerimize hizmet verirsiniz.

11 Eylül 2009 07:00
aysun dedi ki...

merhaba
islami oteller içinde her konuda özellikle bayanlara ait yüzme alanları konusunda çok iyi olan ve genel anlamda tatilinizden keyif ve mutluluk duymanızı sağlayan fiyatı da uygun olup tatil sonunda pişmanlık duymanıza sebep olmayacak herşey dahil bir otel tavsiyesinde bulunursanız çok memnun olurum...

8 Ekim 2009 03:58
333 dedi ki...

Öncelikle otel gerçekten güzel olduğunu belirtmek isterim fiyatlar biraz pahalı ve odalardaki mini bar ilk kullanım ücretsiz fakat ikincisi ücretli bu uygulama ne kadar doğru tartışılır fiyatlar bayram da uygun bir tarife olması gerekirken fiyatlar nerde ise iki katına katılıyor yemekler konusunda ortalamada otelle ilgili gördüğüm baazı eksiklikler bu şekilde sıralıya bilirim.

27 Kasım 2009 14:38
kardelen dedi ki...

BEN GECEN SENE GITTIM VE GÖRDÜGÜM EN GÜZEL OTELDI HERKESEDE TAFSIYE EDERIM GÜLER YÜZLÜLER SONRA ODALAR TERTEMIZ YEMEKLER DESEN NE ARARSAN VAR SAKiN KAFA DINLEYICI BI YER BEN ORADA KAFAMI FAZLASIYLAN DINLEDIM VE COK IYI GELDI 4 AY ÖNCE GITTIM VE YINE GIDICEM ISTERSE 30 SAATLIK YOL OLSN AMA GITMEYE GERCEKTEN DEGEER

24 Aralık 2009 04:57
Adsız dedi ki...

güzel yurdumun güzel insanlari,ben ailemle 2009 da sah inn paradise te tatilimi gecirdim .hersey bir numaraydi a-z ye kadar sikinti yasamadik,havalanindan otele gitmek disinda,bu da sah inn in eksikligi.ama onlara hava hos kim nasil gelirse gelsin önemli olan benim kapimdan iceri girsin,,fiyatlara gelince vay anasini sayin seyirciler demesi geliyor insanin.bazen bunu dsünmedim degil ha ,acaba bu tür otelleri calistiran patronlarin müslümanliklarindan süpheliyim.fiatlarinizi düsük tutarsaniz en azindan normal diger oteller seviyesinde o zaman insanlari kendi paralariyla mutlu edersiniz,,aslinda bos konusuyoz kardeslar bu tur oteller simdi tam kivaminda hepsi ticari kazanc pesinde yani dinimiz yine bir rant olarak kullaniliyor,,,,,

15 Şubat 2010 14:36
Adsız dedi ki...

2008 yılında gittim.Çok güzeldi.Animasyon grubu da süperdi.Fiyat pahalı ama ucuz da olsa otel kötü işletiliyor diye buraya yorum yazarsınız.Çünkü kalite düşer.Parası olmayan 3 yıldızlı otele gitsin kardeşim.Otel mi yok.

21 Şubat 2010 08:18
Adsız dedi ki...

malesef para çok tatlı.rekabet olmayınca ister gel ister gelme deniyor .otelin islami olmaz .hepsi ticarethanedir.sadece sana uygun olanı vardır.onlar için önemli olan paradır.

23 Şubat 2010 22:26
Adsız dedi ki...

Burada yazılanları anlamakta zorlanıyorum. öncelikle herşeyin bir bedeli var. 5 yıldızlı bir otelde 39 Euro'ya tatil yapılabilir mi? Bu fiyatlar son derece normal. Kapodokyada ki sıradan bir otelin geceliği bile 100 euro'dan başlıyor.konu islami otellere özgü değil. (Bu tanımı da anlamakta zorlanıyorum.)Herkes şikayet ediyor. Bazı yorumlarda çalışanlara lakayıt deniliyor. Bunların çoğu Meslek lisesinde okuyan stajyer öğrenciler.İnsanların tatil yaptığı yerde çalışmanın ne demek olduğunu acaba bu insanlar biliyorlar mı? 3 kuruş para verince herkes aslan kesiliyor maşallah. Hep şikayet hep şikayet. acaba şikayet eden insanlar hiç kendi görgüsüzlüklerini eleştiriyorlar mı? Erkekler havuzunda çocuklarını yüzdüren hanımlar, altı bezli çocuğunu havuza sokanlar, jöleli saçlarla havuza girenler, duş almadan havuza girenler,maç şortuyla denize giren erkekler Açık büfeyi görünce kıtlıktan çıkmışcasına herşeyi alıp sonra israf eden edenler,Tatilden ziyade moda gösterisine gelenler, ortalığı köy meydanına çevirenler... Fiyatı pahalı olan yere gidiyorum çünkü orada bu tür davranışları daha az görüyorum ve ben hizmete para ödüyorum. Yoksa evimdede yemek yiyebilirim.
sonuç olarak herşeyin bir bedeli var.

28 Şubat 2010 03:43
Adsız dedi ki...

Yukarıda yazılana aynen katılıyorum. Arkadaş ne kadar da güzel duygularımıza tercümen olmuş. Nedir o görgüsüzlük öyle? Açık büfeye saldıranlar,para veriyoruz diye herşeyin tadına bakanlar ve sonra fazla gelip israf edenler. Havuzbaşlarında yapılan o halay fasıllarına ne denilmeli? Hele o çalan davulllu zurnalı müzikler, Sabah jimnastiği, kaydırakta itişip kakışmalar. Bisiklete binen bayanlar, nargile içinler,balkonda elektrikli ızgarayla balık pişirenler,gece yarısında gürültü yapanlar.İslami otellere gelenler biraz kendilerini geliştirmeleri gerekiyor. Kul hakkı denen bişey var başkalarını rahatsız etmek son derece yanlış. Bu tür otellerde neden karışık girmek isteyen çiftlere özel havuz yok onu da anlamış değilim. Şahinn gerçekten güzel bir otel, Bera da bunlardan bir tanesi. Pahalı fiyat= Kaliteli hizmet.

Neden bu sayfada bu kadar şikayet var? Herkes en iyisinden de en kötüsündende şikayet ediyor. şimdi soruyorum nedir bu eleştirme hastalığı ve menuniyetsizlik. Herkes kendi kapısnın önünü süpürürse mantığından yola çıkarsak bazı şeyler herkes için daha güzel olur. Eleştirmek nereye kadar? Herkes bir eğlence içine düşmüş, karnını ve cümbüşü düşünüyor. Peki ya kul hakkı?

Saygılar.

1 Mart 2010 06:50
Adsız dedi ki...

LÜTFEN biri bana yardimci olsun bera ile sahinn otel arasinda kararsizim kimi cok guzel demis kimi kötü demis lutfen gidenler cevap yazsinlar...

10 Mart 2010 11:41
Adsız dedi ki...

merhabalar.. yorumları okuyunca inanılmaz derecede hayal kırıklığına uğradım diyebilirim çünkü hoş olmayan eleştiriler o kadar ağırlıklı ki balayı için gitmeyi düşündüğüm otel hakkındaki düşünceler çok rahatsız etti neredeyse gitmekten vazgeçmek üzereyim gitsem mi gitmesem mi? yardım edinn son zamanlarda giden var mı

11 Mart 2010 10:40
Adsız dedi ki...

ben de gitmeyi dusunuyorum yorumlari okuyunca bende kararsiz kaldim ama herkesin ayni seyi dusunmesi de mumkun degil ama lutfen en kisa zaman da giden biri cevap yazsin.

12 Mart 2010 02:20
Adsız dedi ki...

NEDEN HEP ISLAMI OTELLERIN FIYATLARI YUKSEK OLUYOR HIC ANLAMIYORUM ....BURASI TURKIYE

13 Mart 2010 00:09
aylin sönmez dedi ki...
Adsız dedi ki...

Bzde balayı içn gitmey düşünüyoruz ama bi türlü karar veremedik Bera inanılmaz pahalı yokmu arkadaslar cok pahalı olmayıp kaliteli otel :S

17 Mart 2010 07:20
Adsız dedi ki...

Biz su anda tatil düsünüyoruz fiyatlari sordum ucuyor cok pahali yorumlari okudum buraya ilk kez gitmek istedim galiba vaz gectim bizler bir yil gitmezsek bunlar o zaman fiyat konusunda bir seyler yapacaklar galiba normal otellerdeki fiyatlarla bunlar arasinda cok fark var neden bilmiyorum 7 gün icinde bu kadar olmaz israf haram bunun farkina varin lütfen

17 Mart 2010 09:22
Adsız dedi ki...

Müslümanlara hizmet ettiklerini sanmam sadece bu zan olur yazık.Yeşil sermaye söylentilerine kızmamak lazım fiyatlar kime hitap ettiği ortada,Pahalı olmasını hizmet kalitesine bağlamak basitlik olurdu.Yani fiyatlar hem euro hemde 5 yıldızlı otellerin 2 katı fiyatla almanyadaki müslümana hizmet veriyor.Sanırım ne yazsak anlamsız olacak nasıl olsa beraya bu fiyatlarla gelecek zengin müslüman çok...bu fiyatlarla müslümanlara hizmet verdiğini zanneden birkaç zengin müslümanı çekerek övünen otel yönetimini her müslümanın böyle bir otelde uygun tatil imkanı sağlamasını temenni ediyor sadece zengine hizmet vermesini kınadığımı belirtmek istiyorum.

23 Mart 2010 13:51
Adsız dedi ki...

fiyatlar ahh fiyatlar adı=islamı tatil yahu bizi bunlar petrol zenginimi sanıyor nedir burası türkiye kardeşim illa almanyadanmı gelmek gerek
belvuya gidecem risk almak gerek bunlara yedirecek param yok bu arada eşimde bende devlet görevlisyiz güya çift maaş ama bunlara nasip olmasın param....

29 Mart 2010 02:23
Adsız dedi ki...

biz yaklasik 2 sene once bera hoteldeydik , cok guzel ve luks hotel , animasyon cok guzel , ama hotel calisanlari pek guler yuzlu deyillerdi , yemek sesitleri baya vardi , bayanlara ozel havuz kucuk tu ve pek temiz sayilmazdi biraz killar vardi icinde.deniz baya pisti. ve cok pahali bir hotel
hollanda'dan selamlar

29 Mart 2010 09:18
Adsız dedi ki...

selam
ben otel yorumu yapmayacagim benim yorumum otel yorumu yaparken gelen misafirlere yapilan yorumlar. bir gurbetci olarak uzulerek ve kizarak okudumki kimi insanlar almanyadan gelen misafirleri kucumseyerek bakaiyor, eger almanyadan gelenler almanca konusuyorsa bu onlarin hava atmak icin degil turkceleri yetersiz oldugundan ve sizlerin yaninda turkce konusmakdan cekindikleri icindir.
acaba kucumsemek yerine iletisim kurup ne durumda olduklarini ogrenmek zahmetinde bulundunuzmu . insanlar buralarda 2. insan olarak calisip 3, 5 kurus biriktirim memlekete tatil icin gidiyor ve nere giderse gitsin hep bu gozle bakiliyor . diyecegim biraz sagduyu biraz empati

29 Mart 2010 15:51
Muhittin dedi ki...

Bu otelle ilgili memnun olan kimse yok mu? Bu sene ilk kez gideceğim. Dahah detaylı bilgi alabilir miyim?

30 Mart 2010 00:56
Tatil :D dedi ki...

Ben sabahten beri islami otellerin yorumlarını okuduğumdan hepsini okumadan yorum yapmış olcam kusra bakmayın yukarda başka islami oteller soranları gördüm club familya gerçekten bayan havuzunun kalabalıklığı haricinde eksikleri çok fazla olsa da nasıl oluyor bilmiyorum sıcak ortamı ve kaldığın zaman sürekli karnını tok tutabilecek bişeylerin ikramı ve 24 saat içeceklerle insanı mutlu yapıyo ortam harika ... sah inn paradise fazla büyük ama kesinlikle daha temiz olduğunu söyleyebilirim ama yine de 4 kere club familyaya ama 1 defa sah inn e gittim ...

4 Nisan 2010 02:51
Umit dedi ki...

Uzun yıllaradan beri tatile çıkmamış islami kesimin sömürülmesi sonucunda fahiş fiyatlarla kısa sürede köşeyi dönmek isteyen zihniyetin ürünü olarak bu otellerin fiyatları tavandır. 1 kişi 150 Euro olur mu? Bir gece için... şimdi sorarım bu kadar para verip karşılığında nasıl hizmet alıyorsunuz? Düşünün ki Barselona ve Paris'te bir gece aynı kalitede oteller 75_100 Euro olurken 4 yanı Turizm ülkesi olan ve para birimi euro olmayan ve kişi başına düşen gelir Avrupayla aynı olmayan bir ülkede kendi vatandaşından 150 Euro Talep edilebiliyor. Bunu hizmet veren bütün otellerin düşünmesi ve vicdan muhasebesi yapması lazım. Sırf sınırlı sayıda oldukları için islami otellerin bu fiyatlarla gözü açılmamış hacı amcalara, teyzelere ve onların yetiştirdiği evlatlara sunulması içimi acıtıyor. Güneyde 20 euro ya 1 hafta tatil yapan yabancılar bunun keyfini sürerken sırf inancından dolayı alternatif tatil arayan insanların bu şekilde cezalandırılması anlaşılmaktadır.

10 Nisan 2010 08:20
Münevver dedi ki...

Ben buradan adsız rumuzuyla yazan Alamancı kardeşe seslenmek istiyorum. Madem türkçeniz yetersiz o zaman öğrenin kardeşim. Bir çoğunuzun hem Alamacası'da iyi değil.Bu yüzden iyi işlerde çalışamıyor. Kimse kimseyi yargılamıyor ama Birçok Almancı Türkiye'de yaşayanları küçümsüyor. Türkiye de yaşamadan,bilgi sahibi olmadan fikir sahibi oluyorlar.Hala köyünden çıktığı gibi Türkiye'yi zannediyorlar.Hala da Türkiye de yaşayanların bahçede kaynatılan su ile yıkandıkları zannedenler var. (Çok şaşırdım bunları bana söyleyince.)Türkiye artık eski Türkiye değil. sizin o küçümsediiniz insanlar burada daha mutlu yaşıyorlar. Almanya'da kadın olmak resmen kölelik, çalıştığın kadar varsın. Buradakiler zevk eğlence içindeler ne yesem, ne giysem onları düşünüyorlar. Almanya da işsizlik almış başını gidiyor, sağlık sistemi, hepten çökmüş. komşuluk yok. Yolda ölsen kimse kimseye acımaz.Kaybolan gençlik, sapıklıklar almış başını gidiyor. Bu mu sosyal devlet?
Kimse kimseyi küçümsemiyor ama tatil yerlerinde almancıların biraz burnu havada.Gösteriş ve görgüsüzlük yapıyorlar.Biz Avrupa'dan geldik diye Ben hep şunu savunurum. insanlar hiçbir zamman geldikleri yeri unutmamalı ve birbirine üstünlük taslamamlı.Hepimizin ortak amacı güzel bir tatil geçirmek.

10 Nisan 2010 08:36
Adsız dedi ki...

bu otelin fiyatları gerçekten çok yüksek burdan otel yönetimine sesleniyorum insaflı olun biraz bizim gibi insanlarıda düşünün bu durumdan çıkar sağlamaya çalışmayın!!!!!

26 Nisan 2010 08:11
Adsız dedi ki...

ben şah inn de kaldım ve caprice otelde kaltdım.Bera oda açısından ve ikisiyle de kıyaslanmaz.temizlik acışından da bera daha iyiydi.en büyük eksikliği bayanlar havuzunun küçük olması eğer en yoğun sezonda gitmezseniz o da problem olmuyor.yemekler caprice teki gibi şahh inn bera ve caprice e göre cok kötü.iki gece kalabildim.haşlama et ve hep aynı tip yiyecekler vardı.Temizliğine bir şey diyemeyeceğim ama en iyi havuz şahh inn indi.caprice deniz sulu olduğu icin cok tuzlu.insanın midesi bulanıyor.ama yine de hangisini tercih edersiniz derseniz.kesinlikle bera.cok güzel turları da var.AMA EVET HERKESE BENDE KATILIYORUM.COOOOOOOOK PAHALIIIIII

BELKIS

26 Nisan 2010 13:18
Adsız dedi ki...

bir arkadas sahin paradise ile berayı sormus.. gecen yıl sahh ine gittim iki yıl önce caprice.. bu sene inşallah berayı dusunuyorum umarım diğerleri gibi değildir.. caprice odaya 600 milyon para istiyor ben eşimle gitsemde o para aynı odada 5 kişi kalsakta..kendilerince böyle bir sistem oluşturmuslar.. paradise inanılmaz derecede kötü kokuyor otel seraların içinde olduğu için hemen yanında bataklık dere gibi bişey vardı.. kokudan havuzda bişey yiyemiyordum.. yemekleride yukarda yazıldığı gibi her gün et var ama el kadar eti ızgarada pişirince ye yiyebilirsen..
bende şu görgü bilmeyen insanlardan bıktım hele kadınlar yemek sırasında resmen itiyorlardı tabi sırada oluyordu.. birde diyelim ızgara birşey var onu görevli koyuyor herkese bir yada iki tane.. kesinlikle yazık günah.. bakalım bera nasıl cıkacak

3 Mayıs 2010 06:52
Adsız dedi ki...

SELAMUN ALEYKÜM.
YORUM YAPMAK HİÇ ADETİM DEĞİLDİR AMA YAZMA GEREĞİ DUYDUM.
BEN 2009 EKİM AYININ BAŞINDA BERA'DAYDIM.

BİRİNCİSİ BEN YAZIN GİTMEDİM YANİ YAZIN SONU OLDUĞU İÇİN FİYAT UYGUNDU.BU NOKTADA DEYİNMEK İSTEDİĞİM FİYATLAR HER KESEYE GÖRE DEĞİŞİR BANA PAHALI OLAN BAŞKASINA UYGUN OLABİLİR.(OYEL YÖNETİMİNE SÖYLİYCEĞİM:MÜMKÜNSE FİYATLARI EN UYGUN SEVİYEDE TUTSUNLAR İMKANI KISITLI OLAN ARKADAŞARDAN OTELİNİZE GELEBİLSİNLER.

AMA ASIL DEĞİNMEK İSTEDİĞİM BEN OTELDE YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM 5 GÜN KALDIM TEK BAŞIMA GİTMİŞTİM VE ZOR YANİ SIKINTILI BİR DÖNEMDEN GEÇİYORDUM BUNA RAĞMEN MÜKEMMELDİ. NEDENMİ?

1-SON DERECE GÜVENİLİR OLMASI KAFANIZ RAHAT.
2-HER GÜN ODALARIN TEMİZLENMESİ.
3-MESCİDİ MÜKEMMEL.
4-KÜTÜPHANESİ VAR AMA BANA NASİP OLMADI PEK OKUYACAK DURUMDA DEĞİLDİM AMA HERHALDE YETERLİ KAYNAK KİTAP VARDIR.
5-MUTFAĞI ÇOK GENİŞ (ÇÖPE ATILMIYOR YANİ İSRAF OLMUYORSA) MÜKEMMEL.
6-ODALARI GAYET GÜZEL.
7-KISACASI OTELİN İÇİ VE BAHÇESİ HAVUZU MÜKEMMEL.
8-GELEN ZİYARETÇİLER OTEL ÇALIŞANLARI YANİ HERKEZ HERKESE SAYGILI.

HAVUZ VE DENİZ İÇİN YARUM YAPAMIYCAM ÇÜNKÜ BENİM YÜZMEK GİBİ BİR HOBİMYOK. AMA HAVUZUN ÖNÜNDE OTURDUM İNSANLAR GAYET MUTLUYDU.
DENİZİN KENARINDA DA DURDUM BÜYÜKÇE BİR SAHİLİ YOK BİLMİYORUM AMA YÜZENLER MUTLU GİBİYDİ.

KISACASI
A) OTEL YÖNETİMİ MÜMKÜNSE FİYATLARI MAKUL TUTUN İSTİYENLER GELEBİLSİN.
B)ARKADAŞLAR GİTMEK İSTİYEN HİÇ BİR YORUMA KULAK ASMASIN BENCE MÜKEMMEL BİR OTEL GERÇEKDEN 5 YILDIZ LÜKS BİR OTEL.


MÜCAHİT 05.05.2010

5 Mayıs 2010 03:16
Adsız dedi ki...

Selamun aleyküm ibadet en iyi tatildir kardeşlerim dünya zevkine kapılıp gitmeyin haramdır

16 Mayıs 2010 10:27
hande anlı dedi ki...

selamlar fiatlarınız çok yüksek yol parasıda hariç kapris sezonda pahallı olsada kampanyalarınıtakip ettiğinde uyguna geliyor üstelik yeni otobüsleriyle yol dahil ama farklı otelleride görmek isteriz tabi kampanyalar düzenlerseniz seviniriz

21 Mayıs 2010 03:25
aslı ayan dedi ki...

yukarıdaki arkadaş gitmeyin haram demiş çoçuklarımız için gidiyoruz

21 Mayıs 2010 03:28
Seymen dedi ki...

kardeşim adı üstünde tatil.Ne demiş MFÖ yaz tatili, paranın katili. 5 yıldızlı otelde tatil yapmak istiyorsan tabi ki kesenin ağzını açacaksın. Tatilde para verilerek içilen suyun yenilen dondurmanın bile ayrı keyfi var. Ben butun otellere neredeyse gittim. Bu yaz ilk defa bu otele gidecegim. Eylul ayında gitmek istiyorum. Kalabalık ve cocuklar olmaz diye tahmin ediyorum. Tek endisem acaba bu aylarda yemekleri nasıl oluyor? umarım gorgususz insanlar bu otelde yoktur.Yemek saatinde 2 parca et kapacagim diye baskalarinin hakkını gaspeden insanlarla karşılaşmam.umarim havuza sokak şortuyla giren insanlar görmem ve umarım balayında kavga eden yeni evli çiftler görmem. bakalım gidince yorumlarımı size detaylı olarak yazarım.

25 Mayıs 2010 05:53
Adsız dedi ki...

Alternatif otellerin alternatif sunamaması ayrıcalığı. :)

31 Mayıs 2010 11:30
Adsız dedi ki...

yorumlardan beynim bulandi ama su bi gercek FIYATLAR ABARTILI YÜKSEK

4 Haziran 2010 16:29
Adsız dedi ki...

biz geçen sene gelmiştik bera ya bu senede gelmek istedik ama fiyatlarınız çok artmış

13 Haziran 2010 02:35
Adsız dedi ki...

slm,

iki gün önce geldim otelden balayina gitmisdim.
otel cok ama cok güzel. pahli orasi doru ama ne yapcan 5 yildizli bi yere gidiyon mecbur daha pahli olmasi lazim servis´de da iyi oldu icin, misal mercedeslen ve tofas bir deyil aynen buda öyle.

yanliz ben 10 günlüne gitim ve bence cok uzundu benim icin 1 hafta böyle yerlerde cok yeterli. yemek, icme animasyon hersey cok güzel ama tabi heryerde oldu gibi cogunlukla hep tekrari yada benzer yemekler ama bolluk icinde sirf 50 tesit peynir´den tut herseye kadar akil edmiyecek kadar hersey var. otelden cok memnun kaldim, personel süper iyi anlasdim hatta almanyaya geldimde beni arayip sordu yolculuk nasil gecdi diye. yani positiv olan diyinen herseye burda hak veriyorum hepsi doru. benim ama anlatmamla olmiyor gidip kendiniz görmelisiniz bide alanya´ya cok yakin merkeze süper alisveris yapip ve gezebilirsiniz.

5 yildizi hak eden bi otel bu.

14 Haziran 2010 01:51
Adsız dedi ki...

ya haftaya cuma beraya ilk defa gidicez ve çok merak ettiğimden ödemeyide yaptık ama buradaki yorumları okuyunca kendimi çok kötü hissettim neden bu kadar kötü yorumlar var? o kadar mı kötü hotel çok sıkıldım gitmedenn:(

23 Haziran 2010 12:54
Adsız dedi ki...

Gerçekten yorumlar çok etkiliyor.Ama herkesin şahsi görüşü sonuçta ve kişiden kişiye değişebilen şeyler.Ben de balayı için karar vermeye çalışıyorum ve şuan en ağır basan Bera otel.bakalım nasip eğer gidersem yorumumu yazıcam inş :)

25 Haziran 2010 03:42
Adsız dedi ki...

1 haftalık tatilden bugün döndüm. Otel hakkındaki düşüncelerim olumlu yönde. Tek olumsuz yanı fiyatlarının pahalı olması. Yemekleri ve hizmet kalitesi mükemmel. Personeller güleryüzlü ve ilgili. Akşamları gayet enerjik bir animasyon ekibi ve komedi programları var. Çocuklar hergün aynı müzikleri dinliyor diyenlere söylüyorum, otele hergün başka insanlar geliyor ve ilk defa duymuş oluyorlar, aynı müziği duyan çocuklarda dansı ezberledikleri için daha hevesli oluyorlar ben böyle gördüm. Nasıl bunları beğenmiyorsunuz anlayamadım. O kadar çok yemek çeşidi var ki ne alacağınızı şaşırıyorsunuz ve en önemlisi yemekleri lezzetli. Bayanlar havuzu ve otelin sahil plajı biraz geliştirilmeli. Kötü yorumlara kesinlikle bakmayın, ben de tereddütlü gittim çok ama çok memnun ayrıldım.

2 Temmuz 2010 03:55
Betül Erataç dedi ki...

ben 25 haziran 30 haziran arası rezervasyon yaptırdım sırf tedirgin olduğum için acaba nasıl bir yer,bir yığın olumsuz eleştiriler var ..fakat gittiğimiz günün gecesi rezervasyounumuzu 4 gün daha uzattık ..herşey çok güzeldi çocukların animasyonlarından tutun komedi şovlar ..yemekler süperdi temizlik hijyen havuzlar gözlemeler ve de çalışan personel güler yüzlü ilgili herşey çok güzeldi..olumsuz yorumlara inanamadım fiyat pahalı diyorlar fakat o hizmet o yemekler hersey dahil konsepti olunca diğer yerlerle aynı ee birde ayrı havuz ayrı fitness vs özel olunca normal bence..BERA OTELE TEŞEKKÜRLER

8 Temmuz 2010 05:39
Murat KAYGUSUZ dedi ki...

Otel sonderece temiz ve güzel bir oteldi. Tek olumsuz tarafı yapısı itibariyle gemi şeklinde olması ve odaların denizi tam karşıdan görememsi. ki buda ciddi bir sorun değil. iki aile gittik rezervasyonumuz olmasına ragmen birbirne yakın boş odalar bulamadılar ayrıca deniz görmesinde ısrar ettik ve çok güzel bir jest yapıp bize krallara layık bir suit oda verdiler. Hayatımda yaptığım en güzel tatildi. İnanın işim gereği onlarca otelde kaldım ama en sorunsuz bir kaç otelden biriydi bera otel. Fiyatı pahalı bulan arkadaşlara şunu söylemek isterimki haksızlık yapıyorsunuz. Otellerin giderlerini bilseniz düşündüğünüz kadar pahalı olmadığınıda anlarsınız. Sezonda elbette pahalı olacak biz eylül sonunda gittik hava çok güzeldi ve 2 kişi 4 günlüğüne 740 tl ödedik. Bence kalitesine göre oldukça hesaplı tabii sezon ortasında gideceksiniz fazla ödemek zorundasınız şikayet etmeyin.

13 Temmuz 2010 10:11
FTopal1999 dedi ki...

Ben beyza otele gittim dört yildiz ama inanin üc yildiz etmez fiyati bes yildizlilardan pahali,aktiviteleri yok, daracik bir alana sigdirmislar. inanin onun yari fiyatina bes yildizli otele gittim tesettürlü otel degildi ama yemekler cok ve harika hizmet harika fiyat beyzanin yarisindanda az.Zoruma gitti Islami adi altinda Müslümanlara kazik atiyorlar. onlar nasil bu hizmeti bu kadar ucuza sagliyorda islami denilen oteller kazik fiyatina anlamadim. hizmet ayni olsa fiyati gec diyecem ama hizmettede yarisi etmez. pes dedim vallahi, Lütfen Tessettürlü otel sayisi az diye müslümanlari soymaya kalkmayin. Fiyatlari biraz makul hale getirinde herkes yararlansin. nasilsa doluyor deyip kaziklamak ne dine nede vicdana sigar sadece mecburiyetinden yararlaniyorsunuz insanlarin. bu Ticaret adi altinda vurgundur beyler. eger inanciniz varsa diger otellerin fiyatina cekin. yada hizmetlerinizde esitlik saglayin. saygilarla

18 Temmuz 2010 09:41
Adsız dedi ki...

TÜM YORUMLARIN ORTAK NOKTASI OTELİN PAHALI OLMASI.

LÜKS İÇİNDE BİR TATİL İSTİYORUZ AMA UCUZ OLMASI İÇİN OTEL YÖNETİMİNİ İSLAMA DAVET EDEN BİLE VAR :)))))

BİRAZ KENDİMİZ İNSAFA GELMELİYİZ ASLINDA, UCUZ OTEL İSTEYENE UCUZ OTELDE VAR, BU OTELDE ISRAR ETMEYİN SİZDE.

5 Eylül 2010 08:03
Adsız dedi ki...

Merhaba 27.07.2010 01.08.2010 5gece 6gün kaldık ailemle Bu kısa zaman içinde güzel bir tatil geçirdik.Fiyatları pahalı Akşamları yapılan animasyonlar eglenciliydi.Herkesin gidip görmesini tavsiye ederim.İSTANBUL bahçelievlerden GÖKHAN.

11 Eylül 2010 08:28
Adsız dedi ki...

gercekten fiyatlar islami ticarete hicte uygun degil daha ucuz olabilir.hotelin disi cok sakin daha cok aktivite olabilirdi bu fiyata bu hizmet pes dogrusu

22 Eylül 2010 15:00
s.a dedi ki...

evet otel pahalı ama bu kadar da abartılmaz ki kardeşim. herkes kesesine uygun yere gitsin, bunaldım cidden yorumlarınızdan.

29 Eylül 2010 01:20
Adsız dedi ki...

:)))
Herkes muhafazakar otellerin fiyatlarından yakınıyor. Belki bir nebze doğru. Ama başka bir açıdan bakalım olaya muhafazakar kesim tatile çoluğunu çocuğunu toplar gider. ailesiyle yer içer, kalır eğlenir. Diğer otelleri zaten yabancı turistler dolduruyor onlarda yalnız veya en fazla arkadaşıyla otelde yarım gün kalır diğer yarım gün şehir turu alış veriş yapar, dışarda yer içer ve gezer. yani bizde çocuklarda ücretsiz resmen otelller çocuk kaynıyor. ve herkes 24 saat otelde çıkan bile yok. aradaki açık ancak böyle kapanır. fiyatlar uçukta olsa hak edilendir. Ticaret yönünden böyle :)) iki türlü oteldede kaldığım için söylüyorum

14 Kasım 2010 14:28
Adsız dedi ki...

Ne kadar cahilce yorumlar yapıyosunuz. Sırf müslümansınız diye sömürüldüğünüzü ima ediyorsunuz, ucuz olsun istiyorsunuz, ama öbür taraftanda her şey 4x4 lük olsun istiyorusunuz. Bu otellerde kaç kişi ekmek yiyor, bu çark nasıl dönüyor soran yok. İtidaliniz yok kusura bakmayın. Adamlar 10 çeşit yemek koyar vay efendim israf oluyor bu nasıl müslümanlık dersiniz, 3 çeşit koyar yemek yoktu resmen dersiniz, TUTARSIZSINIZ.
Param varsa giderim, yoksa hiç oturup fakir edebiyatı yapmam. Sanki anamızın karnından havuzda mı doğduk. hele bir yorum var, "birde müslümanız diyorlar euro alıyorlar". diye, söyelecek söz bulamıyorum bu arkadaşa. bu kadar cahillik olur mu?
Otelle ilgili bilgi almaya girdim, habire pahalı pahalı yorumları okudum. site yetkililerine sesleniyorum, adam gibi düzenleyin yorumları. benim bu yorumum dahi silinsin, sadece otelin işleyişi ile ilgili yorumlar kalsın, BİLGİ KİRLİLİĞİ KALDIRILSIN.

15 Kasım 2010 03:01
Adsız dedi ki...

sevgili arkadaslar haklisiniz islami hoteller biraz pahali yani biraz fazla pahali bir kacina gittim ama pahali olup verdiginiz ucretin hizmetini goremediklerimiz ve 5 yildiz olup 3yildiz hizmeti verenlerde var ben bera ya her yaz giderim zaman olunca kislarida giderim hizmet guzel mutfaktan tut calisanina kadar hizmet guzel ve temiz sadece cok pahali 38€ gunluk tek basimiza olsak anlayacaz da 5 kisilik bir aile iki kisinin bir ayligini aliyor bir hafta icin buda zor tabiki kis sezonu icin bu dedigim bazi arkadaslar zenginler gidiyor biz niye gidemiyelim diyor evet oralarda tatil yapmak herkesin hakki ama inan tr de yasayip bu hotellerde konaklayan insanlari gordum otellerin bu kadar pahali olmasina hak verdimisraftan baska bir sey yapmiyorlar mutfakta dolduruyorlar yemekleri yarisi cope gidiyor lobi desen ayni her yere cop atiyorlar icecekler geliyor yarisi cop malesef bu fiyatlarin artmasina bizler sebeb oluyoruz insallah biraz insaf edip indirirler ama bence zorr

12 Aralık 2010 06:03
Adsız dedi ki...

bizde esimle seneye beraya gitmeyi düsünüyoruz ama aciksasi bu yorumlari okuduktan sonra biraz tereddütte kaldik

22 Aralık 2010 16:32
Adsız dedi ki...

otantik atmosferi, zengin menüsü, 24 saatlik sicak soguk icecek ikramlarina ragmen bera cok pahaliydi. yine de ben 10 gün kaldigim icin baymasina ragmen guzeldi. eksiklerlerden cok rutin, ayni seyler vardi. personel fena degildi.animatörler söyle böyle. bayanlar havuzu kücüktü, iki de bir bebekler kaka yapiyordu.havuz kapatiliyordu tam gireceksiniz.bunlar sinir bozucuydu. insanlarimiz kurallara uymayinca böyle oluyor. deniz cok dalgaliydi. yemekler coktu ama fazla lezzetli degildi.tatlilar cesit cesitti.en cok balik ve tatlilar hosuma gitti.ikindi ikrami dondurma ve kuru pastalar hostu.havuz basi arkadaslariniz varsa iyi egleniyorsunuz. yalniz yerler cok kaygan. defalarca kayan düsen cocuk, bebek gordum. yüksek ökceli terlikle gelen bayanlarin kayip düsmesi cabasi:) tabki bu onlarin düsüncesizligi. odalar temiz ve teknik olarak eskiksiz.asansor bekleme yok. yemek sirasi cok yogun degil.sicaklik cok bunaltici degil.alanyaya 15 dak icinde, 2,5 lira vererek ulasmaniz mumkun.geceleri canlik muzik vasat.cocuklar icin mini disko guzel.ayni seyler olmasi cocuklar icin daha iyi:) halkla iliskiler ilgili. kapali havuz,alt kattaki oyun salonunda jeton karsiliginda cocuklar oynuyo geceleri ozellikle.lobide ve tum cafe barlarda sicak soguk iceceklerle sohbet guzel oluyor. cocuklarinizi mini clupa birakabiliyosunuz...boyle yerlere bir haftanizi verirseniz pisman olmazsiniz. tabiki biraz daha fazla odemek gerekiyor:( turlara cocuklardan dolayi katilamadim. o konuda yorumum yok.

24 Aralık 2010 09:26
Adsız dedi ki...

Arkadaşlar nisan ayında Bera otele balayı için gitmeyi planlıyorum.Nşanlım tatil işini tamamen bana bıraktı.Sizce balayı için uygun bir yer mi?Bizim için oteldeki aktivite salonları temizlik ve yemek en önemli konular.Bilgi lütfen ..

3 Şubat 2011 02:24
Adsız dedi ki...

suleyman ates

arkadaslar biraz fazla abartmayin bu hoteli bende gittim ve 7 gun boyunca sizin anlattiklarinizi yasamak nasip olmadi yemekler sabit ve cesit cok azdi havuzdaki barda buzlu icecek parali idi birde kalite az birde calisanlar cok yuzsuzdu sanki kendilerini oranin mal sahibi ve kole gibimi goruyorlardi bir su bahsis kutulari superdi akli olan o hotele o parayi vermez fazla rekabet olmayan bu sectorde boyle seylerin olmamasi cok normal

5 Şubat 2011 02:58
Adsız dedi ki...

ben yaklaşık 8 senedir islami tatil yapabileceğim otellere gidiyorum bera otelden memnun kaldım.memmuniyet derecesi olarak sıralama yapacak olursam 1 bera otel(2 kere gittim) 2 sahınn paradase 3 club familia 4 caprıse otel(yeniyken iyiydi şimdi dökülüyor) 5 çam çam 6 club samira(berbat biyer midemizi bozup hasta olduk)

16 Şubat 2011 11:59
Adsız dedi ki...

beraya gittim cok guzel cok memnun kaldim herseyiyle dort dortluk insallah bu senede gitmeyi dusunuyorum bera da calisan herkese tesekkurler herkese tavsiye ederim ben bekir 66

10 Mart 2011 15:51
Adsız dedi ki...

NUSHIREVAN-1
Nisan 2011 ayi icerisinde Bera´da 10 gece 11 gunduz bulunduk. Gitmeyi dusunenler tarafli yorumlardan kacinmalilar. Ben dusuncelerimi aktarayim:
Oncelikle asla ve asla yaz donemi disinda bir donem icin yer ayirtmayin. Cunku bir cok aktivite ve olanaklardan mahrum kalacaksiniz. Gittigimizde iskele sokulmus ve bombostu. Hos iki kumsal goruruz dedik, kumsal bulunan yer patates tarlasi gibi kazilmisti. E bari denize ayaciklarimizi sokalim dedik, her yer pislik doluydu. Oyle denize baktik geri donduk.
Tamam, mimari guzel ama herhangi bir 4 yildizli hotelde bulabileceginiz imkanlar mevcut sadece. Garsonlar lobide beklesiyorlar. Eger gidip biseyler istemezseniz, selam dahi vermiyorlar. Bu yuzden o resimlerde paril paril olan, acayip sesli adamin soylediklerini unutun. Hayallerinizi yaninizda getirin, biz kabusa donusturelim..
Yemekler kotu degil ama iyi de sayilmaz. 10 gun boyunca et yiyemedim. Hani buzdolabinda uzun sure beklemis tavuk olur da guzel guzel kizarir ama pis bi kokusu vardir, tatsiz tuzsuz olur. Hah, etlerin yuzde yuzu bu sekilde. Balik izgara haric ete yanasamadim. Bir cok kisi de et tercih etmedi. Salatanin envai cesidi mevcut. Tatli ha keza oyle. Yemege otursaniz bile kola sirasi bekliyorsunuz. Sabah kahvaltisinda acik bufeden kendiniz cayinizi alabilirsiniz ama oglen ve aksam yemeklerinde kola icmeniz icin 5-10 dakikanizi ayirin. 10 gun boyunca bikmadan usanmadan fotografinizi cekmek isteyen adamlar yuzunden her yemege giris cikisiniz caninizi sikmaya baslayabilir. Garsonlar gayretli ve caliskan. Son lokmanizi agziniza atin ve 5 saniye gozunuzu kapatin, tabak onunuzden kayboluyor. Iki saniye kirli tabaga bakmayi bile ozleyebilirsiniz. Surekli garsonlarin goz hapsinde bir yemek gecirmeniz muhtemel.

10 Mayıs 2011 15:32
Adsız dedi ki...

NUSHIREVAN-2
Klimalar eski model. Hem gurultulu, hem de etkisini 10-15 dakika sonra farkediyorsunuz. Bir gun klimadan lagim kokusu geldi. Bildirdik, hallettiler ama odanin icine koku sikacaklardi, yapmadan gittiler. O koku ile basbasa kaldik. Odalar oyle bir sekilde ki kapi ardina kadar acik olsa bile havasizsiniz. Tavandaki pervane durumu kurtariyor. Yataklar temiz ve rahat. Ozellikle temizlik konusunda 10 numara is yapiyorlar. Oda servisi cok hassas. Hemen her gun carsaflari yeniliyor. Odaya ceki duzen veriyorlar. Bizim sansimiza mi denk geldi bilemiyorum. Termostat 2. Gun bozuldu.
Kapali havuzlar, hemen hemen evinizin salonu genisliginde. Hotelde kalanlarin sadece 20´de 1´ini kabul edecek kapasitede. Tabi herkesin dip dibe yuzdugunu varsayiyorum. Havuz sulari, su degil tamamen klor sanki. Suya dalmadan bile klor gozlerinizi yasartiyor. Gungormemis arap cocuklarin havuzu kirletmelerinden sonra da yuzmek imkansiz. Acik havuz tam bir komedi. Ustunu degistirecegin kabinler acik degildi. Ustelik yemek yedigin balkon havuza bakiyor. Boyle olunca tatli yerken gobekli killi adamlar, shortu ile onunden geciveriyor. Yine ayni bolumde bayanlar rahatlikla erkekler acik havuzunu utanmadan seyrediyorlar. Kapali havuza bile cocugun ustune havlu atmak icin giren genc anneler vardi. Islami hotel diye dusunuyor olabilirsiniz. Yanildiniz. Gayet acik bayanlar da Bera otelin Lobisinde boy gosteriyorlar. Havuzlarin etrafinda dolasiyorlar. Kumsalda bikinili ve slip donlu turistleri saymiyorum bile.
Eglence salonunda klima yok. Ayni katta hamam ve saunalar da olunca ortamdaki nem, eglence icin imkansiz hale geliyor. Eskimis, bozuk, basit oyuncaklarin disinda ilgilenebileceginiz hic bir sey yok. Internet café bir harabe! 4 adet bilgisayar var ve tuslari yapis yapis pislik icinde. Yerler kirli halifleks ve bilgisayar masalari kirik. Cocuklarin eglenebilecegi Mini Club´un ne ise yaradigini cozemedik. Belirli saatlerde 1-2 saatligine aciliyor sonar tekrar kapaniyor. Acik oldugu saatlerin yemek saatleri oldugunun altini cizelim bu arada. Animasyon ekibi gayretli, kismen de basarili. Aksamlari eglence programlari yapiyorlar. Gunduz vakti lobide kalabaliga karisip, her bir kisi hedef bir aile ile sohbete basliyor. Istemesen bile sanki kirk yillik dostun gibi konusmaya basliyor. Yemek saatinde bile masaniza yanasip yer yokmus gibi -oturabilir miyim? Diyip yaniniza ilisiveriyor. Sen esinle basbasa yemek yemek istemissin istememissin farketmez. Ozel iki cift kelami da bogazimiza tikiyorlar. Ama onlar da emir kulu olsa gerek. Dedim ya gayretli elemanlar..

10 Mayıs 2011 15:33
Adsız dedi ki...

NUSHIREVAN-3
Sadirvan ve mescid guzel ve temiz. Ibadete pek kimse gelmiyor ama avrupada duyamadigimiz ezani sonuna kadar isitebilirsiniz. Namaz vakitleri odalariniza giden koridorlarda mevcut.
Otelde yapacak bisey yok. Etrafini bir gezelim dediniz. 20 metrelik yesil bir yapay patika yol disinda bir dogal alan gormek imkansiz. Her yer beton ve toprak. Civarda ucuz elbiseleri turistlere pahaliya kakan esnafi saymazsak, gidebileceginiz bir magaza, gezilecek bir carsi filan da yok.
Demem o ki, islami diye heves edip de dunyanin parasini yatirmayin Bera’ ya. Civar yerlerde 4 yildizli, hatta 3 yildizli daha ekonomik ve daha guzel mekanlar mevcut. Cunku Bera kesinlikle ama kesinlikle 5 yildizi hak etmiyor. Zorlasan belki 4.. o kadar diyorum. Iyiydi guzeldi diyenlere inanmayin. Onlar kafa arkadaslariyla birlikte muhabbet yapinca oteli de guzelden sayiyorlar. Imkanlara objektif bakarsaniz zarar edeceginizi unutmayin. Son olarak bir daha soyleyelim, Islami bir otel gozu ile bakamiyorum Beraya

10 Mayıs 2011 15:33
Adsız dedi ki...

13 HAZIRAN GİRİŞLİ 7 GECE 8 GÜN 4 KİŞİLİK DENIZ MANZARALI ODA...OTEL: CAPRICE PALACE DİDİM...NOT O TARIHTE ISIM CIKTIĞI ICIN ODAMI SATIYORUM...ODANIN O TARIHTE EDER FIYATI 4 MILYAR BEN 2500 TL YE ODAMI SATIYORUM... IRTIBAT 0507 437 06 48

11 Mayıs 2011 03:02
Adsız dedi ki...

iki sene once beraa kaldim 1 hafta, cok guzelde super otel, bu senede gidecektik ama fiyatlar cok cikmis.. herkessin yazdiyi gibi bu tip oteller fazla bulunmuyo, ve biz bir musluman ulkeyiz, ve turkiyede bence bu tip oteller daha fazla olmasi lazim, yani bizimde tatil yapabilme imkanimiz olmasi lazim.. ama gercekten Bera cok guzel biryer herseyi ile super..

17 Mayıs 2011 09:45
emine-3000 dedi ki...

NUSHIREVAN-3 bence siiz cok ama cok abarmisiniz, ben iki kere gittim beraya ve cok memlun kaldim, yemekleri super bence, yani her cesit yemek var, ve beraya gezmek icin gidiliyosa ozaman, 15 dak taksiye veya kendi arabana bim ve alanyanin merkesine git gez, ama genellikle beraya secin kisiler gezmek icin deyil, ama dinlenmek icin gidiyorlar.. evet yemek yerken erkeklerin havuslarina bakiyo ama icerde oturmayida tercih edebilirsin..
bence bera otel super herseyi ile dort dortluk...

17 Mayıs 2011 10:09
Adsız dedi ki...

Kim nederse desin en iyisi bera fiatyahali AMA bence deger. Iki kere gittim. Bu sende istikamet bera bismillah ;))

24 Mayıs 2011 14:40
Adsız dedi ki...

Önümüzdeki hafta orada olacağım. Tarafsız bir şekilde yorumlarımı paylaşacağım. Bakalım nelerle karşılaşacağız. Umarım orada diğer yerlerdeki gibi sonradan görme, aç gözlü, batmayan şortlu, havuz başında halay çeken, iki parça et yemek için kuruk sırasında kavga eden, suratsız kişileri görmeyeceğim. Haziranın 10'u gibi yorumlarımı buradan okuyabilirsiniz.

29 Mayıs 2011 08:16
DOĞRUCU DAVUT dedi ki...

DOĞRUCU DAVUT 1
Bugün itibariyle 1 haftalık BERA otelindeki tatilimi bitirip evime döndüm. Tarafsız olarak otel hakkındaki izlenimlerim aşağıdaki gibidir.
OTEL: Aşk gemisi (Love Boat) konseptinde yapılmış otel bir gemiyi andırıyor. 3 farklı bölümden oluşan otelin iç dizaynı güzel düşünülmüş. Fakata otelin iç mimarisi ve kullanım alanı çok iyi dekore edilmemiş. Mescit ve kütüphanenin olduğu kat tam bir facia, her an insanın kafasını tavana vuracakmış izlenimi verecek kadar kasvetli. Otelin bahçesi ve dolaşma alanı oldukça kısıtlı olduğundan 2 gün sonra gelenlerin canı sıkılabilir. Otelde burnunuza gelen acayip bir pis koku var. Özellikle Alize toplantı salonuna inince bunu hissediyorsunuz. Elinde dandik koku fısfısıyla dolaşan elamanları görebilirsiniz.
ODALAR: odalar son derece geniş ve bir o kadar da konforlu, birçok oda maalesef deniz görmüyor. Arka tarafa bakan odalar yan tarafta bulunan diskonun gürültüsüne maruz kalabilirler. Ön tarafta ki odalarda ise her akşam ve öğlen yanan ızgaranın dumanının odaların içine girmesiyle şok yaşayabilirler. Bu yüzden balkonun kapısı hep kapalı kalması gerekir.
TEMİZLİK: Oda servisi temizliği ve umumi tuvaletler gayet temiz ama oda temizleyen görevlilerin üzerine sinmiş ter kokuları, odaya girdiğinizde burnunuzun direğinin kırılmasına sebep olabilir. Yemek salonundaki bebek sandalyelerinin kirliliğine bir bakınız. Biz hastalık kapar endişesiyle çocuğumuzu oturtamadık. Son derece pis ve kirli. Bardaklar çok temiz görünmemekle birlikte tabaklarda koku var. İsteyen tabak alırken boş tabağı koklayabilirler son derece kötü bir koku burnunuza gelebilir.
YEMEKLER: Yemekler çeşitli, daha çok beyaz et ağırlıkta, tavuk ve hindi, akşamları kurulan çiğ köfte standı oldukça başarılı.Kırmızı et sevrler bu otelden uzak dursun. Lezzet yönünden bir sıkıntı var. Tatlılar son derece felaket içinde ne ceviz ne fıstık görmeniz mucize… Malzemeden çalınmış son derece sıradan tatsız tatlılar. Balık var, genelde alabalık, mezgit ve levrek… Bana göre en başarılı yemekler: Kuzu tandır, mexican steak,ıspanaklı pide,çiğ köfte ve çupra… Gerisi birbirini tekrarlayan sıradan yemekler.Kalan yemekler ertesi gün farklı çeşitlerde süslenip sofranıza gelebilir. Ana yemek konusunda sıkıntı var. Birde yemek salonunda çalan hep aynı 7 karanfil müzikleri… insanı bunaltıyor.Dha yemeğiniz bitmeden hop alınan tabaklar insanı çok rahatsız ediyor. Komilerin devamlı gözü sizin lokmalarınızda..
PERSONEL: Personel genellikle yardımsever ama orada esas işi götürenler stajyerler… Otel onlara ne kadar teşekkür etse azdır. Canla başla çalışan yeni adaylar son derece yardımsever ve güler yüzlü… Onun dışında güler yüzlü çalışan görmek neredeyse imkansız.

ANİMASYON –EĞLENCE: Son derece sıradan, insanları eğlendirmeyen ama devamlı ortalıkta dolaşan bir ekip, çocuklar için Mini disko ve yeni çalmaya başlayan felaket bir canlı müzik ekibi… Şarkılar o kadar arabesk ve özgün… Eğlence arayanlar bu oteli tercih etmesin. Her şey o kadar basit ve sıradan ne müzik dinleyesi geliyor insanın nede eğlenmek…
DENİZ-HAVUZ-PLAJLAR: Deniz sabahları temiz, öğleden sonrası çok kirli ve dalgalı. Plajlarda Rus tangalı, slip mayolu turistler var onlarda otelin plajına geliyorlar. Bu yüzden özel bir plaj mevcut değil.. Açık havuz gayet geniş ama aşırı derecede klor var. Kapalı havuzlar çok küçük.Otelin hamamına girmek istedim içeri sinmiş pislik kokusundan geri döndüm.
SONUÇ: BERA Oteli kesinlikle 5 yıldızı hak etmeyen bir otel. Bana göre 4 yıldız alır. Verdiğiniz paraya karşılık hizmet alamıyorsunuz. Dinlenebilirsiniz ama 3 günden sonra sizi sıkmaya başlayan bir ortamı var. İlk kez gittim ama seneye bu otele asla gitmem. Çünkü o paradan daha az vereceğim ve aynı hizmeti alacağım oteller var.
Orada tanıştığım herkes kalitenin düştüğünü söyledi.Odlarının genişliği dışında benim için bir artısı yok. Notum: 5 üzerinden 3

9 Haziran 2011 13:52
DOĞRUCU DAVUT 2 dedi ki...

DOĞRUCU DAVUT 2

Bu otelde en dikkatimi çeken şeyleri yazmadan duramayacağım. Bu otelde kullanılan ürünlerin hemen hepsi genellikle yahudi şirketlerinin ürünleri. Bir müslüman olarak yahudi ürünlerini müslümanların sorgulamadan yemesi çok düşündürücü şöyle ki; Coca cola grubu içecekler, Calve marka soslar ketçaplar,Jacobs marka kahveler, Algida marka dondurmalar,Lipton marka çaylar, johnson temizlik ürünleri müslümanların sorgulamadan tükettiği ürünler bu otelde çok fazla... Neden yerli mal alternatifi, varken bu yahudi şirketlerinin ürünleri kullanılıyor? Gidenler dikkat etsin' Bu ne yaman çelişki? Müslüman kalesinde yahudi ürünleri... PES DOĞRUSU!!

10 Haziran 2011 01:59
DOĞRUCU DAVUT 4 dedi ki...

DOĞRUCU DAVUT 3

Bir eleştiride otele gelenlere:

Bizim müslümanların gözleri körelmiş, mescid'te cemmat yok,bomboş... Erkeklerin şort boyları son derece kısa,dizden çok fazla üstte, kadınlar o kadar abartılı derecede süslü ki zannedersiniz Dubai'de tesettür defilesindesiniz.Öğle yemeğinde Makjaj abartılı kıyafetler, hele sorumsuz aileler var ki çocuklarını ortada başı boş bırakan, yemek salonunda çocuklar koşturmaktan tabağınıza çarpması an meselesi... Yan masada oturan kadın çocuğunun çıplak bedenine çayı döktü, o kadar rahat ve geniş ki pes dedirtti. Hemen koşup buzu alıp çay dökülen yerin üzerine bastırdım. Sonuç: Aile teşekkür bile etmeden masadan kalktı. Gülümseyen insan sayısı o kadar az ki tatilde bile herkes somurtmayı maharet sayıyor. Ne bir tanışma, ne bir kaynaşma yok.. Herkes çok ciddi..
Hele kavga eden çiftleri saymıyorum bile.. Çocuk için, yemek için birbiri üzerinde iktidar mücadelesi kurmaya çalışan kadın ve erkekler..Balayına yeni gelen uyduruk küsmece oyunlarını saymıyorum bile... Masalara baktığınızda gülen, neşeli,birbirine sevgi dolu bakan çift göremezsiniz..
Hele yüzme bilmeyip, akşama kadar havuz başında oturan amaçsız zengin çocuklarına ne demeli.. Ya da her aktiviteye katılmayı kendisine görev sanan çok bilen az bilmişler. Kısacası sosyolojik olarak çok fazla gözlem yapabileceğiniz bir ortam..Ben böyle bir ortamın parçası olmak istemediğim için seneye buraya gitmeyeceğim..

10 Haziran 2011 02:11
Adsız dedi ki...

DOĞRUCU DAVUT KARDEŞİM, YORUMUNU OKUDUM UMARIM SEN DE BENİM YORUMUMU OKURSUN.YAZINI ÇOK BEĞENDİM.BU KONU İLE İLGİLİ BİR KİTAP YAZABİLİRSİN. BELLİ Kİ KALEMİN ÇOK GÜÇLÜ, ANLATIMIN ÇOK AKICI,GÖZLEMLERİN ÇOK İSABETLİ... BİR ÖĞRETMEN OLARAK SENDE BU CEVHERİ GÖRDÜM.İYİ GÜNLER......

13 Haziran 2011 03:22
DOĞRUCU DAVUT 4 dedi ki...

DOĞRUCU DAVUT 4
Ben elimden geldiği kadar objektif olmaya çalıştım. Daha fazla yazmak istediğim, gözlemlediğim çok şey var. Hangi birisini yazsam. En son tatilden döndükten sonra Havuzdan bakteri kapıp kaşınmaya başladık. Doktora gidip ilaç tedavisi gördük. Demek istediğim şu ki gerek otel yönetimi gerekse oraya gelen herkes bilinçli olmalı. Dinlendik mi EVET, Eğlendik mi EH,Hoşça vakit geçirdik mi İDARE eder. Tavsiye eder miyim? Farklılık yaşamak isteyenler ön ödemeli kampanyadan yararlanıp gidebilir. Ben sadece ödediğim fiyatın karşılığını alamadığıö için bu kadar eleştirdim. Benim düşüncem beni bağlar. Otele gidenler katılıp katılmadıkları tarfları buraya yazarsa bende okumuş olurum. ÖĞRETMEN arkadaş teşekkür ederim güzel düşüncelerin için. Bu toplumda herkes çok iyi konuşur. Ben çok iyi konuşmam ama yazarım.
Hürmetle..

17 Haziran 2011 06:49
Adsız dedi ki...

15-20 Temmuz arası bera otelde kaldık.alanyanin sıcak ve nemli havasında
Yemek salonunda klimalar açilmiyordu insanlar yemek yemekten çok işkence
çekti.Otel yönetimine şikayet ettiğimiz halde bize sadece şikayet eden sizsiniz dendi heralde insanlar terliyerek yemek yemek hoşlarınıyorlar herhalde..Birde böyle bir otel herhalde daha çok bayanların tercih ettiği bir otel olmasına karşın teradaki kadınların yüzme havuzunun yanında mutfağın havalandırması var ve dayanılacak gibi bir koku değil.Eğer insanlar bir yere ücret ödeyip bunun karşılığını alamıyorsa buranın kötü bir işletme demektir.biz bera ya verdigimiz paranin karşılığını alamadık.

22 Temmuz 2011 10:33
Adsız dedi ki...

pek çok yorumda olduğu gibi, islami tatil yapabileceğimiz sınırlı sayıdaki otelde normalin çok üzerinde para alınmasından rahatsızım. içki gibi pekçok ekstra maliyetin olmadığı bu otellerde sırf fırsatçılıktan astronomik paralar alıyorlar. geçen yıl caprice palasa gittim. çok güzel bir kampanya vardı. fiyatları çok makuldu (4 kişi 7gece 8 gün yaklaşık 700 lira) kalabalık bir grupla birlikte gittik ve çok da memnun kaldık. demekki bu fiyatlara da müşteri alabiliyorlar. beklentim; bu tür oteller kampanya yaparak tatili tabana yaysınlar, sürümden kazansınlar.

7 Ağustos 2011 12:29
Adsız dedi ki...

otel çok güzel gerçekten herşeyiyile ama şu yemek yerken yıgılmada olmasa daha güzel olacak aslında

23 Ağustos 2011 02:26
Adsız dedi ki...

verdikleri bütün hizmetler harika ama denizi berbat tek kelimeyle.sahili pislikten geçilmiyor. dibi taşlık, hatta kayalık diyebilirim.eşimle gittik ve bir deniz-kum-güneş üçlüsü yapamadık. sadece havuza razıysan mantıklı

18 Ekim 2011 09:40
Adsız dedi ki...

alternatif bir secenek 2 yıl konaklama ücreti yerine kendi yerinizin sahibi olmak istermisiniz hemde alternatif tatil secenekleri ile tapulu 10 günlük tatil deniz tatili ege akdeniz düşünenler irtibata gecebilir alternatifdeniz @ hotmail. com ayrıntılı bilgi aktarılır takdir sizin pişman olmazsınız umarım cok mantıklı bir secenek

13 Kasım 2011 07:50
mustafa dedi ki...

mustafa derkı mrb arkadaslar ben esımle beraber 2010 da beradaydık tek kelımeyle harıkaydı yemeklerı odaları anımasyonları sahıldekı muzık lerı cok mukemmeldı ben guzel ve dolu dolu gunler yasadım herkese tavsıye ederım gazıantepden sevgılerımle

21 Kasım 2011 12:10
Adsız dedi ki...

çok pahalı çokk...insaff..

3 Ocak 2012 06:02
Adsız dedi ki...

arkadaslar hersey güzelde ben baya para vermisim rahat bir tatil yapmak icin.fakat ne yazikki ilk uc günden sonra kombassancilar oteli doldurdu otel yönetimi onlar gelecek diye el pence ben bunlari görmek zorunda degilim.üstüne birde oglum kanamali ishal oldu cocugu zor kurtardik özel hastahanede iki gün kaldi masraf 2000tl cocugumun cani sagolsun.sizce otel masraflari karsiladimi.maalesef. oysaki nerden hastaligi kaptigi ortaya cikti.erkekler kapali havuzunda filtre sisteminde bozukluk vardi su seviyesini indirmisler ve ertesi gün de havuzu kapattilar ama is isten gecmisti.cocuk hastalanmisti bile,sonra otelin müdürü özür diledi ve bana dediki kusura bakmayin tatil burnunuzdan geldi,ama biz telafi ederiz birdahaki sene gelirseniz size 3 gün bizden.müslüman biraz sözünde durmali bu sene gigirina aradim müdürü ayni müdür ne demesin biz öyle bir söz vermedik size 7% indirim yapalim dedi yaziklaaaar olsun.arkadaslar gitmeyin sakin gitmeyin tüm samimiyetimle söylüyorum.dedigim gibi adamlar kar ortagi diye oteli istimlah ediyorlar.pisman olursunuz.ben b u sene nisan ayinda adenya resorta gidecegim

6 Mart 2012 12:19
Adsız dedi ki...

Gecen sene Beraya gittik bu sene yine gittmeyi dusunuyoruz.
Cok Cok guzel bir otel hersey superdi.
Hele animasiyon superdi mini disko, cocuklarim cok eylendi.
Herkese tafsiye ederim Berayi pisman olmasiniz.

18 Mart 2012 09:44
Oguz dedi ki...

burc club kat kat daha guzel ama biraz pahalı

1 Mayıs 2012 10:59
Adsız dedi ki...

odalar harici kotu ymekler kotu

27 Haziran 2012 05:04
Adsız dedi ki...

Sorsanız islami otel ama hep zengine hitap ediyor ondan sonra eşitlik diyorz bumudur elin yabancısı türkiyeye geliyor bizden çok çok ucuza tatilini yapıyor biz ise ALLAHA emanet şile,riva,kerpe,kefken günlük gidiyoruz sizlerin ALLAH kotkunuz yokki islami diye ahkan kesiyorsunuz bıra sındıklar.

13 Ağustos 2012 06:34
Adsız dedi ki...

arkadaslar haziran ayinda gitmeyi düsünüyruz ailece de birez korktum simdi okadar ahim sahima benzemiyor gitsemmi gitmessemmi??

13 Aralık 2012 10:21
Adsız dedi ki...

Biz temmuz 2012'de gittik ve bu bizim ucuncu gidisimizdi. Otel cok guzel ama fiyatlari asiri pahali. Yemekler ve servisler super. Odalar ve havuzlar super. Denize yurume mesafesinde. Tavsiye ederiz.

20 Ocak 2013 00:38
Adsız dedi ki...

Verilen fiyat icin cok yuksek bende gitdim cox iyi otel diyilidi

17 Şubat 2013 04:08
Adsız dedi ki...

Biz nisanda bera otele gidiyoruz acaba nisan ayinda kadinlar icin olan acik havuz kullanimdami yoksa sadece kapali havuzlarmi kullanilabilir.

28 Şubat 2013 01:59
Adsız dedi ki...

müslümanlari sömüren bir Hotel,turistler yari fiyatina geliyor...sadece kadinlara kapali havuz var diye bu Kadar pahali olmamasi lazim

2 Haziran 2013 17:51

Yorum Gönder

Yorum yazarken lütfen, hakaret, aşağılama ve küfüre yer vermeyin. Ayrıca Yorum kurallarına aykırı olduğnu düşündüğünüz veya rahatsız olduğunuz yorumları info@islamioteller.net'e bildirebilirsiniz.



Teşekkürler...

 
İslami Oteller Hakkımızda ve İletişim İslami Termal Oteller İslami Tatil Köyleri Ege Bölgesi Otelleri Alanya Tatil Yerleri Tesettür Giyim Otel tavsiye et Gizlilik Sözleşmesi Reklam